Aihe: The Living End
1
Bloodstain
25.05.2004 09:31:14
Piti laittaa topikki tästäkin bändistä. Kyseessä on Australialainen bändi, joka on vielä hieman tuntemattomampi täällä Suomessa. Tyyli on melodista rockbilly/rock-poppia. Jos joku on kuullut, niin mielipiteitä vain tulemaan. Uteliaat voivat kuunnella sampleja vaikka osoitteesta: http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 2?v=glance&s=music&n=507846
Errorist
25.05.2004 14:47:36
Muutamat biisit olen kuullut. Aika villejä ralleja monet, esim. Ready Short Music For Short Peoplella. Nykyään mennyt kyllä aika lässyn lässyn saatanaksi. Ihan ok jos rockabillystä pitää. Ainakin se ensimmäinen levy.
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
Antero
25.05.2004 15:19:10
Näin bändin keikalla huhtikuussa San Franciscossa. Oli kyllä hieno meininki. Bändi näyttää tehosekoittimessa käytetyltä Green Dayn & Stray Catsin sekotukselta. Läskibasso sai oikeen kunnolla kyytiä :-)
Ostin jonkun levynkin, mutta siitä ei löydy ihan samaa energiaa mitä bändi on livenä.
Bloodstain
25.05.2004 16:18:21
Jep jep. Paras levy on kyllä ollut esikoisalbumi Living End. Uusimmalla Modern ARTillery levylläkin on silläkin hyviä pop-ralleja, mutta on kuitenkin kaukana ekasta levystä. Olen itse nähnyt bändin live-videon. Energiaa kyllä piisaa, mikä on aivan mahtava juttu. E-boogie räjäyttää pankin.
stickyfinger
26.05.2004 19:00:15
Huu. Ihan perhanan kova poppoo. Tarttuvia melodioita ja räväkkää meininkiä. "Who´s gonna save us" on kirkkaasti yksi parhaista lähiaikoina julkaistuista ralleista.
Shake your money maker!
kuurna
27.05.2004 10:21:28
Jep, ja kitaristien kannattaa ehdottomasti kuunnella
Living End-albumilta viimeinen instrumentaalibiisi Closing In.
...tanan kovaa kepitystä.
Watsoni
30.05.2004 12:35:35
Blink 182 + No Doubt + the Living End lähdössä kiertueelle keskenään. HYI!
Kohta lentää viulu seinään.
Royal Banzai
31.05.2004 19:10:39
Hurja bändi. Hurjia piisejä ja loistavat soittajat, tosin uudesta rumpalista en juuri tiedä. Omistan esikoisen sekä Roll Onin ja molemmista pidän suuresti!
Antero
04.06.2004 09:59:06
Vähän huono yhdistelmä toi Blink, No Doubt ja Living. Eikös aiempi kiertue ollu Vinesin kanssa? (=helevetin hyvä bänri)

Jep! Kiertueella oli Neon, Living End, Jet ja Vines. Mulle ei kyllä pudonnu tuo Vines. En tiedä sitten johtuko siitä että miksaaja luukutti niin Sa**nan kovaa. Aika moni lähti kesken pois vaikka oli kiertueen pääesiintyjä.

Paras oli noista Living End. Ehkä siks että en odottanu bändiltä yhtään mitään.
JETiltä odotin eniten, mutta oli pieni pettymys. Löysää soittoa ja laulajan elvistelyä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)