Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 534 35 36 37 38277 278 279 280 281
Funkånaut
17.01.2016 20:07:52

Hyvän maun rajahan menee välilihassa heh heh *norttiyskös*
"Henkilökunta, tärpättiä!"
Janizio
17.01.2016 20:25:26
Niin no joka tapauksessa oli nyt kuvan laatu vähän heikko tai muuta vastaavaa, mutta niinku minusta Saaran suuntaa on oikean suuntainen, jos on aikomuksena vähän nyt tuoda omaa ulkonäköään ja viettelyvoimaansa esille vähän enemmän.

Niin näin tämän tapaisella tyylillä se pitää tehdä, jos sitä lähtee tekemään
Wolfgang
17.01.2016 20:32:23
Janizio: http://www.saaraaalto.com/wp-conten … o_NoFear_kuva_VillePaulPaasimaa.jpg

Vai mites te tästä sanotte?

Vähän sama fiilis, kuin jonkun teinitytön fb-kuvissa (joita en käy stalkkaamassa). Poseerataan kuin mikäkin kaunotar, vaikka oma ulkonäkö jää vähän sellaiselle meh-tasolle. Saara on lähinnä perus nätti tyttö, joka osaa laulaa, ei tähtimatskua.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Seba
17.01.2016 20:42:25 (muokattu 17.01.2016 20:46:22)

Misse: Paljon parempaa. Ainakin kannattaisi fotosopata koko kuva, jos alkaa. Kuvassa jossa näkyy myös jalkoja, on aika ikävän näköisesti jätetty reisien verisuonet kuultamaan näkyville, vaikka kasvoja on kaiketi retusoitu. Paitsi huulipunaa ei ole poistettu hampaista. Naisihmisenä en haluaisi, että musta olisi esillä näin suuriresoluutioisia kuvia joista näkyy joka ikinen meikin kokkare joka on millin väärässä paikassa. Sopivasti sumea on yleensä paljon imartelevampi, vaikka malli onkin kaunis.

Miksi mä en näe jalkoja tuossa kuvassa?

e:
kappas, siellä oli enempikin kuvia, ja juu, melko amatöörishoppausta moinen.
Janizio
17.01.2016 21:10:47 (muokattu 17.01.2016 21:11:42)
Wolfgang: Vähän sama fiilis, kuin jonkun teinitytön fb-kuvissa (joita en käy stalkkaamassa). Poseerataan kuin mikäkin kaunotar, vaikka oma ulkonäkö jää vähän sellaiselle meh-tasolle. Saara on lähinnä perus nätti tyttö, joka osaa laulaa, ei tähtimatskua.

Niin eihän Saaran kohdalla mistä Missistä puhutakkaan ja sen minä ymmärränkin, että osa varmaankin ehkä kaipaa Saaran hitusen lisää muotoja, muodokkuutta ja kurveja, että se säväyttäis ja ehkä kenties hitusen timmimpää kroppaakin, mutta mun makuun Saarassa ei ole missään liikaa eikä liian vähän.
Osteri
17.01.2016 23:47:13
Janizio: Vai mites te tästä sanotte? + Mut mitä te niinku yleisesti olette mieltä siitä kun artisti/artistit lähtee käyttämään/alkaa käyttään ulkonäköään, viettelyvoimaansa jne. hyödykseen?

Saara näyttää ihan hyvältä tuossa kuvassa. Sexyä pelissä. Jonkun esiintymispätkän katselin ja hame vois olla kuitenkin pidempi. Vaikka kiva on aina uikkarityttöjä katsella niin esiintyjällä soisin olevan muutakin päällä kuin uikkarihousut.

Linda Lampeniuksella aikanaan meni hieman överiksi kun veti latexit päällä ja kuitenkin promo oli "klassinen viulisti". Ei siinä mitään, osaahan se klassistakin soittaa.
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
Funkånaut
18.01.2016 00:08:23

Janizio: Niin eihän Saaran kohdalla mistä Missistä puhutakkaan ja sen minä ymmärränkin, että osa varmaankin ehkä kaipaa Saaran hitusen lisää muotoja, muodokkuutta ja kurveja, että se säväyttäis ja ehkä kenties hitusen timmimpää kroppaakin, mutta mun makuun Saarassa ei ole missään liikaa eikä liian vähän.

Jos seksillä koitetaan myydä, niin ei olisi haitaksi opetella poseerauksia joilla korostaa parhaita puoliaan.
"Henkilökunta, tärpättiä!"
Janizio
18.01.2016 07:53:02 (muokattu 18.01.2016 07:53:13)
Osteri: Saara näyttää ihan hyvältä tuossa kuvassa. Sexyä pelissä. Jonkun esiintymispätkän katselin ja hame vois olla kuitenkin pidempi. Vaikka kiva on aina uikkarityttöjä katsella niin esiintyjällä soisin olevan muutakin päällä kuin uikkarihousut.

Linda Lampeniuksella aikanaan meni hieman överiksi kun veti latexit päällä ja kuitenkin promo oli "klassinen viulisti". Ei siinä mitään, osaahan se klassistakin soittaa.

Se mahtoi just olla tää Viisubiisi jota tarkoitat. No joo hitusen olen samaa mieltä, että ei toi Saaraan tyyliin oikein sovi tollainen ns. uikkariasu. Et hitusen toivon minäkin, että ei tulis sen kanssa esiintymään. Tulis vaikka sen asun kanssa joka oli pressitilaisuudessa niin se olis ihan hyvä.
masterhat
18.01.2016 21:33:13
Funkånaut: Hyvän maun rajahan menee välilihassa heh heh *norttiyskös*

hahahah :D :D
lurkki
19.01.2016 13:11:23
Nyt vallitsee epätietoisuutta Saaran biisin ylivertaisuudesta.
Mulla ei ole Viisukuppilaan tunnareita, enkä pääse asiantilaa oikaisemaan :(
http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/umk-2016-f90/topic10802-120.html
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Dirtyh
20.01.2016 17:13:45

lurkki: Nyt vallitsee epätietoisuutta Saaran biisin ylivertaisuudesta.
Mulla ei ole Viisukuppilaan tunnareita, enkä pääse asiantilaa oikaisemaan :(

Onneksi tutun oloista tekstiä alkoi ilmestymään tuonnekkin ja asia saadaan järjestykseen. Veikkaisin että tuossa varsinkin alkukarsinnassa yleisömäärät ovat niin pieniä että jatkoon menevät ne ketä saavat masinoitua parhaiten omia Facebook fanejaan. En millään jaksa katsoa kenellä on laajin fanipohja.
Jäärä
21.01.2016 15:30:38
Ketä on Teemu Roivainen?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Janizio
21.01.2016 19:19:11
Mitähän Saara on UMK-kisaan keksinyt kun kertoo, että asu vaatii kuusi ihmistä riisumaan ja pukemaan sitä päälle :)
VeeKoo
21.01.2016 23:11:14

Janizio: Mitähän Saara on UMK-kisaan keksinyt kun kertoo, että asu vaatii kuusi ihmistä riisumaan ja pukemaan sitä päälle :)

Perus homma noissa McKenzee- hommissa.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Juzzu
22.01.2016 11:51:58
Jäärä: Ketä on Teemu Roivainen?

KUKA! KUKA!
Lunnu
22.01.2016 11:53:30
Juzzu: KUKA! KUKA!

Ketä kuka?
Nostalgy is not what it used to be
Dirtyh
22.01.2016 12:56:20

Älkää nyt olko tollasia. Kaveri on kuitenkin vetänyt useamman joululaulukeikan täysille saleille ja ollut vissiin myös telkkarissa. Ja jos täydestä sydämestään tekee iskemää niin sitä ollenee(tm) pakko arvostaa. Hulluja ei ole ikinä liikaa.
Seba
22.01.2016 15:56:29

Dirtyh: Älkää nyt olko tollasia. Kaveri on kuitenkin vetänyt useamman joululaulukeikan täysille saleille ja ollut vissiin myös telkkarissa. Ja jos täydestä sydämestään tekee iskemää niin sitä ollenee(tm) pakko arvostaa. Hulluja ei ole ikinä liikaa.

Eikös hää oo ihan tangokuningas tai jotain, niin eiköhän tuota keikkaa omassa genressä piisaa sillä tittelillä.
Tai voisin kuvitella, en tiedä kun ei tangokenttää tule seurattua.
Janizio
22.01.2016 17:34:56
Niin siis sehän on pakko sanoa, että jokin verran se toki fanin sydäntä kirpaisee kun näkee, että Saara yrittää ja halua ja tahtoa olis jne. mutta kaikkihan viittaa siihen, että Saaran oma biisin tekijän kyvyt eivät ns. oikein pelitä ja tähänhän se kaikki viittaakin, että livekeikat vetää mutta radioissa ei soi.

Mut tässä ei taida enää Saaralla olla muuta vaihtoehtoa kuin kehittää itse itseään biisin tekijä, koska mä luulen, että levy-yhtiön oveen koputtaminen ei ole kovinkaan niinku vakavasti otettava vaihtoehto.

Et se tässä niinku fanin sydäntä eniten kirpaisee, että tällä ns. pään seinään lyömisellä Saara hassaa tuota loistavaa lauluääntään, jonka kanssa olis mahdollisuudet vaikka mihin kun biisit olis kohdillaan.

Näkee ihan selvästi sen, että niihin joihin Saaran lauluääni ei puraise níin kovaa kuin esim. minuun niin heille Saaran omien biisien taso ei riitä oikeastaan mihinkään. Et jos nyt ihan rehellsiä tän UMK-kisan biisin kanssa ollaan niin hyvänhän se on, mutta ei se ole sen parempi biisinä kuin muidenkaan ns. ennakkon kärkiehdokkainen. Se on puhtaasti biisinä aika samalla viivalla, mutta Saaran lauluääni sit nostaa sen mulla muiden yläpuolelle.

Olen tainnut jo jossain sanoakin, että ei tää No Fear ole Saaran paras oma biisi minun mielestäni. Olisko sitten Saaran kannattanut pysyä Viisubiisin kanssa siellä turvallisella Disneymäisessä/elokuvamaisessa ballaadi maailmassa niin voi olla, että olis kannattanut, koska sen tyylin se handlaa parhaiten
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)