Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alan Rickman is Dead
1
LamaAjanElvis
16.01.2016 02:39:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuoli 69 vuotiaana syöpään. Mies kaikille tutusta Die Hardista, Varasti Shown Robin Hoodista kaikilta ja oli kaikkien aikojen hyvä pahis Potterista. Alan Rickman, mies joka olisi voinut tehdä puhelinluettelosta audiokirjan johon ei olisi kyllästynyt. Levätkööt syöpään kuollut kroppasi rauhassa muilta paitsi madoilta.
I salute you old chap!
 
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
varpio
16.01.2016 03:17:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
-Dr. Lazarus (Galaxy Quest, 1999)
 
jyrivaan
17.01.2016 21:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millainenhan Siviili-Alan mahtoi olla?
 
Olen nimittäin huomannut, että monesti pahisten rooleja näyttelevät saattavat siviilissäkin olla hyvin ankaria ja tiukkapipoisia ihmisiä.
 
DirtyFingers
18.01.2016 23:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alan Rickman are you ok? Alan Rickman is dead.
 
Come with me for fun in my buggy
LamaAjanElvis
30.01.2016 04:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrivaan: Millainenhan Siviili-Alan mahtoi olla?
 
Olen nimittäin huomannut, että monesti pahisten rooleja näyttelevät saattavat siviilissäkin olla hyvin ankaria ja tiukkapipoisia ihmisiä.

 
Minä olen mukava ja humoristinen ihminen, mut jos minun naamaan tungetaan kameraa ja odotetaan nimmareita, alkaa tuntumaan siltä että voisin tappaa sen ahdistelevan mulkeron perheen ja sijoitella ne mitä humoristisiin asentoihin iskän kotiintuloa varten.
 
Näyttelijän työhön ei kuulu se että pitäisi miellyttää studioiden ulkopuolella ketään.
 
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
päänahka
30.01.2016 09:49:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Why is the topic in English?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «