Aihe: Nännikoru
1 2 3 4 5 6 7
peltikojootti
03.06.2004 09:10:41
Vatsanpohjassani myllertää, olen tänään menossa ottamaan lävistyksen nänniini.. joten kertokaa idiootille mitkä kuteet olisi järkevintä päälle laittaa..

Jätkät ottavat operaation ajaksi paidan pois, mutta joudunko minä hillumaan rinnat paljaana? Vai onko joku toppi hyvä vaihtoehto??
hinkataaks hampaita??
alphamale
03.06.2004 10:35:39 (muokattu 03.06.2004 10:36:17)

Pistä jotain löysää mikä ei hankaa sitä lävistystä. Muista pyytää pistää barbellilla, pitäisi parantua nopeammin. Äläkä anna kenenkään parkkeerata esim. kieltä siihen paranemisvaiheessa.

Ja jätä liivit pois :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
peltikojootti
03.06.2004 11:38:42
Äläkä anna kenenkään parkkeerata esim. kieltä siihen paranemisvaiheessa.

Yritetään...
hinkataaks hampaita??
Cutter
03.06.2004 12:29:49
Auauau...En pystyisi tuollaista mennä ottamaan. Olet rohkea. Itse parantelen tässä napalävistystäni. Vuotaa verta niin pirusti... Saatika sitten että nänniin ottaisin.
Niin mitä piti tehdä?
Nimismies
03.06.2004 13:09:46
Hyvät Suomen naiset! Minulla on teille kerrottavaa!

Naisen rinta on ehdoton kauneuden symboli. Sen pehmeys, symmetrinen muoto ja silkkinen pinta ovat ihanuuden lähteitä, joista mies saa voimaa ja tarmoa päivän askareisiin. Miten kuvittelisitte Paavo Lipposen kykenevän noin ponteviin valtiotoimiin ilman, että hän silloin tällöin saisi hieman hipellellä vaimonsa puhtaita, luonnonmukaisia maitorauhasia? Tai luuletteko, että Antero Mertaranta jaksaisi kannustaa Suomea voittoihin kerta toisensa jälkeen jos hän ei välillä saisi kouria rouva Mertarannan rikkeettömiä rintoja?

Mutta voi itku ja poru, jos noihin luontoäidin suunnittelutyön kauneimpiin helmiin mennään lyömään jotain ylimääräistä. Silikonirinnat saavat ne pompottamaan epäluonnollisina ja tankeina, eivätkä ne millään pärjää vaatimattomillekaan luomurinnoille. Samaten nänni on sen verran jumalainen luomus, ettei sitä saa mennä pilaamaan rikkomalla sen virheettömän pinnan ja tunkemalla RAUTAA siitä lävitse! Pelkkä ajatuskinhan puistattaa!

Hyvät naiset, pitäkää rintanne sellaisina kun ne on teille annettu! Jättäkää suosiolla pois raudan ja silikonin niihin lisääminen! Me miehet pidämme rinnoistamme juuri sellaisena kuin ne ovat, ilman lisukkeita. Loppujen lopuksi, meitä miehiä vartenhan ne ovat. Kiitos.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
vaurio
03.06.2004 14:10:41

Hyvät naiset, pitäkää rintanne sellaisina kun ne on teille annettu! Jättäkää suosiolla pois raudan ja silikonin niihin lisääminen! Me miehet pidämme rinnoistamme juuri sellaisena kuin ne ovat, ilman lisukkeita. Loppujen lopuksi, meitä miehiä vartenhan ne ovat. Kiitos.

Puhu vaan omasta puolestas.
päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2
Jani The Rock
03.06.2004 14:35:11

Nyt tuli plussaa Nimismiehelle.
Don`t mess with the countryboys
alphamale
03.06.2004 14:59:21

Nännilävistykset lisää nännien herkkyyttä ja se ei ole ainakaan meikäläisen mielestä yhtään huono asia.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
rakki
03.06.2004 20:46:16
Nimismiehen kirjoituksesta tuli mieleeni joskus (kenties edelleen) irc-galleriassa seilannut miespuoleinen henkilö. Hän kommentoi ihmisiä tyyliin: 'Olet niin kaunis, niin kaunis nainen! Kasvosi ovat sileä kuin meren kivi ja silmäsi.. mutta mikä on tuo ruma metallinpala kauniissa nenässäsi!!!????' Samantyylistä juttua riitti jokaiselle, jolla oli mitä vain lävistyksiä tai tatuointeja, riippumatta siitä millainen koru tai lävistys oli kyseessä. Hehhehh, terveisiä hänelle! o/
Ääliöt hintit.
k1mm0
03.06.2004 20:59:37
Nyt tuli plussaa Nimismiehelle.

Niin tuli.
... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi.
peltikojootti
04.06.2004 08:26:27 (muokattu 04.06.2004 08:27:32)
no nyt se on otettu. Jännitti niin pirusti. Kielikorun ottaminen ei jännittänyt niin paljoa.
Rehellisesti sanottuna nännikorun laittaminen nipisti, nipisti ihan jumalattomasti ja jälki tunne on aika erikoinen. Silloin tällöin pieni vihlaseva kipu muistuttaa lävistyksen olemassaolosta, mutta kai tämä "kärsimys" on vaivan arvoista..
hinkataaks hampaita??
depe
04.06.2004 10:30:19
Öööh, saisko kuvaa? Jos vaikka saataisiin Nimismiehen pää kääntymään... ;)
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Nimismies
04.06.2004 11:03:42

Heh, onhan noita tullut ennenkin nähtyä.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
peltikojootti
04.06.2004 12:30:05

Tietenkin, ja tuplana??
hinkataaks hampaita??
tuomittu
04.06.2004 13:27:00
Niin tuli.

Näisso.
While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know.
TheWickerMan
04.06.2004 15:06:40
Me miehet pidämme rinnoistamme juuri sellaisena kuin ne ovat, ilman lisukkeita.

Ai pidetään vai? No riippuu koosta.
_-I-_-R-_-O-_-N-_-M-_-A-_-I-_-D-_-E-_-N-_
D-Kay
04.06.2004 15:22:55

Jätkät ottavat operaation ajaksi paidan pois, mutta joudunko minä hillumaan rinnat paljaana? Vai onko joku toppi hyvä vaihtoehto??

Ei se maailmanloppu ole, jos lävistäjä-setä/täti sun rinnat näkee. Muut asiakkaat monesti ajetaan pihalle operaation ajaksi. Nimismiehen ei tulisi tehdä lausontoja maailman miesten puolesta.
OSTETAAN:Strato, Tremolo ja Delay
Defrayer
04.06.2004 17:56:20
Olen kyllä samaa mieltä Nimismiehen kanssa.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla.
Nimismies
05.06.2004 21:13:41
Nimismiehen ei tulisi tehdä lausontoja maailman miesten puolesta.

Jos olet eksynyt harhapoluille, en valitettavasti voi auttaa sinua, veljeni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)