Aihe: Hynynen
1 2 3 4 5 6
aust
03.06.2004 10:59:12
Oikiasti liian paska jätkä. Jonku pitäs ottaa tuolta luulot pois. Siis tuo Kotiteollisuuden äijä. Esiintyi nuorten ohjelmassa kakkosella juuri.
An Elk. Kyy.
Bonham
03.06.2004 11:02:21
No, kuten olen täälläkin moneen kertaan todennut, huumorintaju kyseisellä henkilöllä on melko huono ja ainakaan minä en halua sitä kuunnella.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Zuba
03.06.2004 11:03:42
Aamusella oli ylex:llä, kiroili kuin turkkilainen. Ei kuulostanut kovin mukavalta.
Papa's Got a Brand New Bag!
mie
03.06.2004 11:03:53

Minä katsoin sitä sivusilmällä aamupalaa syödessäni enkä kyllä ymmärrä mikä hänessä sinua ärsyttää. Ihan mukavalta hän minusta vaikutti.
Super-Jari
03.06.2004 11:06:36
Sama homma kai tähän pätee kun huonoon musiikkiinkin. Älä katso/kuuntele.
Stay heavy froewer! - bass-man
salmivaara
03.06.2004 11:09:16

Juntti mikä juntti. Joskus päästelee ihan hauskojakin juttuja, mutta ei tajua lopettaa ajoissa. Vähän niinku suomirockin Huevos?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
herb
03.06.2004 11:13:33
Jonkin aikaa sitten oli Ilta-Sanomisa juttu "Miksi mies meikkaa?", ja alaotsikkona Hynysen haastattelu "Hynynen: 'Irvokasta!'". Repesin totaalisesti. Ja vielä kun Hynys-haastettelu aloitettiin kutakuinkin sanoilla "Muusikko Jouni Hynynen on tunnettu äijämäisyydestään...". Oi voi.
Schnowotski
03.06.2004 11:16:07
Hehheh-hauskoja juttuja sillä on. Mukava lukea sitä kysymyspalstaa tai hänen kirjoittamiaan juttuja.

http://www.ilosaarirock.fi/2004/kohti_rokkia/hynynen_4.html
http://www.ilosaarirock.fi/2004/kohti_rokkia/hynynen_2.html

Kyllähän sen näkee jo kauas, että kiltti poika se on.
Verkon viimeinen reikä repesi, viimeisen puun aamulla kaadoin ja ruosteisella vesurilla pajut hakkasin
Super-Jari
03.06.2004 11:21:07
Jonkin aikaa sitten oli Ilta-Sanomisa juttu "Miksi mies meikkaa?", ja alaotsikkona Hynysen haastattelu "Hynynen: 'Irvokasta!'". Repesin totaalisesti. Ja vielä kun Hynys-haastettelu aloitettiin kutakuinkin sanoilla "Muusikko Jouni Hynynen on tunnettu äijämäisyydestään...". Oi voi.

Mun mielestä äijämäisyyteen ei kuulu pitkät hiukset.
Äijyys ei tule siitä kuinka kova jätkä on. Äijä joko on tai ei ole. Hynynen ei ole. Huonoa ja tylsää musiikkiakin tekee. Paska jätkä.

Mutta silti sitä ei ole pakko katsoa.
Stay heavy froewer! - bass-man
depe
03.06.2004 11:31:57
Mun mielestä äijämäisyyteen ei kuulu pitkät hiukset.
Äijyys ei tule siitä kuinka kova jätkä on. Äijä joko on tai ei ole. Hynynen ei ole. Huonoa ja tylsää musiikkiakin tekee. Paska jätkä.

Yritän kovasti uskoa, että Hynynen nauraa omaan partaansa näille äijäjutuille. Eihän se voi olla tosissaan näiden "Seppo Räty on sankarini" -juttujen suhteen. Musiikki kyllä on paskaa, sitä en kiellä. Mutta sitä mieltähän se on itsekin. ;)

Mutta silti sitä ei ole pakko katsoa.

Näin se on. Moni ei tätä tajua.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
aust
03.06.2004 11:35:20
Sama homma kai tähän pätee kun huonoon musiikkiinkin. Älä katso/kuuntele.

No ei tullu katottuakaan ku ne pakolliset 5 minuuttia, jotta sain vahvistuksen käsitykselleni.
An Elk. Kyy.
Zammy
03.06.2004 11:40:44 (muokattu 03.06.2004 11:44:23)
Jonku pitäs ottaa tuolta luulot pois.

Mitkä ihmeen luulot? Onko se sinusta uhkaava kaveri vai mikä sinua siinä ärsyttää/pelottaa? Onko miten vaikea tajuta, kun kaveri tekee itsestään 24/7 pilkkaa ja jotakuinkin maailman ilmiselvimmin keinoin?

Ihmeen vähästä kyllä porukan pullat menee väärään kurkkuun. Jännä homma on minusta, että jos itseironiaa tekee tällaisella macho tavalla, niin se käy joitakin ihmisiä niin kovasti risomaan. Luuleeko ne tosiaan, että esimerkiksi tämä Hynynen luulee olevansa oikeasti maailman kovin jätkä? Jos taas otetaan päinvastainen esimerkki: Conan O'Brien tekee itsestään joka ilta pilkkaa ja esittää neitimäistä viimeisen päälle antimachoa. Tämä on ilmeisesti suuren massan helpompi ymmärtää huumoriksi? Vai onko joku sitä mieltä, että Conanin huumori on vain niin älykästä, että se puree? Ihan päätöntä juttuahan sekin sylkee tulemaan.

Ilmeisesti nämä tyypit, jotka ei tuollaista machohuumoria sulata ovat itse niin "äijiä" että eivät kestä sitä jos toinen kukko on samalla tunkiolla röyhistelemässä.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
aust
03.06.2004 11:43:25
Mitkä ihmeen luulot? Onko se sinusta uhkaava kaveri vai mikä sinua siinä ärsyttää/pelottaa? Onko miten vaikea tajuta, kun kaveri tekee itsestään 24/7 pilkkaa ja jotakuinkin maailman ilmiselvimmin keinoin?

Ihmeen vähästä kyllä porukan pullat menee väärään kurkkuun. Jännä homma on minusta, että jos itseironiaa tekee tällaisella macho tavalla, niin se käy joitakin ihmisiä niin kovasti risomaan. Luuleeko ne tosiaan, että esimerkiksi tämä Hynynen luulee olevansa oikeasti maailman kovin jätkä? Jos taas otetaan päinvastainen esimerkki: Conan O'Brien tekee itsestään joka ilta pilkkaa ja esittää neitimäistä viimeisen päälle antimachoa. Tämä on ilmeisesti suuren massan helpompi ymmärtää huumoriksi? Vai onko joku sitä mieltä, että Conanin huumori on vain niin älykästä, että se puree? Ihan päätöntä juttuahan sekin sylkee tulemaan.

Kai se on näitä esihistoriallisia reaktioita kukkoilevan uroksen käytökseen.
An Elk. Kyy.
Zarmo
03.06.2004 11:49:05

Onko miten vaikea tajuta, kun kaveri tekee itsestään 24/7 pilkkaa ja jotakuinkin maailman ilmiselvimmin keinoin?

Näköjään se on ihan saakutin vaikeaa.
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä.
miän vain
03.06.2004 11:56:21

On se ihmeellinen hahmo.

Seurasin noita juttuja yhdessä vaiheessa, ja alkoi tuntua, että se saattaa oikeasti olla tuollainen - että ne hassut äijäheitot ovatkin niitä nerokkaimpia oivalluksia, eivät tarkoituksella keksittyjä tyhmyyksiä.

Eipä nyt muistu esimerkkiä tähän, mutta aika monta tilannetta oli, joissa tuo paistoi läpi ja lujaa. Tai sitten se on vaan erittäin taitava näyttelijä, saanut nekin kohdat haltuun. Vaikka en usko, ei kai se kirjoittaisi tuollaisia yö-sanoja ja väittäisi niitä parhaikseen, kun nyt kerran sitä kuunnellaan. Tai siis tietenkin tekisi niin, jos kyseessä on roolihahmo. Hmm. Salaliittoteoria! Roswell! Government denies knowledge!

Niin. Että mene ja tiedä. Joka tapauksessa aika pelottava ajatus, että kyseessä ei olisi juksautus. George W tulee mieleen.
Aerodactev
03.06.2004 12:18:41
Kyllähän tuosta vittuilusta tulee mieleen Eläkeläisten herrat. Lienee sitten joku karjalalaisten vitsaus. Yksi kaverini Nurmeksesta tykkää myös tuota harrastaa.
Long = progressive = good
reino
03.06.2004 13:35:38
Hauskojan juttujahan se heittelee ainakin välillä, en nyt niin hirveästi ole seurannut. Musiikista en välitä yhtään, mutta tokkopa niitä sen juntteuksia tarttee ihan tosissaan ottaa.
W00t?
agentti
03.06.2004 13:39:30
No, kuten olen täälläkin moneen kertaan todennut, huumorintaju kyseisellä henkilöllä on melko huono ja ainakaan minä en halua sitä kuunnella.

komppaan.
Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7
jabaa_
03.06.2004 13:56:18

Vai onko jollain muulla huono huumorintaju, hyvä kysymys :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)