Aihe: Keikalla kuultua
1 2 3 4 5
depe
03.06.2004 09:56:35 (muokattu 03.06.2004 09:57:28)
Oli joo Hynynen Peltsin ja Juuson vieraana YLEX aamussa.
Jos joku muu kuuli tota juttua niin mä väitän, että Hynynen oli aika kännissä. Olin kuulevinani sellaista kangertelua paikka paikoin. No mutta sehän kuuluu äijän imagoon.

Tosiaankin kuuntelin saman jutun radiosta ja enpä muista milloin viimeksi olisin kuullut niin monta "Vittu"-sanaa yhden haastattelun aikana kun tän. (Niin ja siis Ylen kanavalta...radio helsinki on eri juttu)

Hynynen oli sillä tuulella, että ihan mitä tahansa sille sanoi niin se haukkui paskaksi. Paitsi että oli innoissaan Metallican keikasta ja ihmetteli kun yleisön joukossa haisi huumeet.

Itse ainakin repeilin tuon Yle-X:n haastattelun aikana, mutta olenkin Lappeenrannasta.

Parhaita paloja:
J&P: Osaakos Hongisto tai Sinkkonen laulaa?
Hynynen: *repeää* Sie et tiiä niitä jätkiä. Miten bändissä, missä laulaja ei osaa laulaa, voi kukaan muukaan osata laulaa...

J&P: Seuraavaksi kuunnellaan Kotiteollisuuden kappale Minä olen.
Hynynen: Kysyn vaan, että MIKSI?

EDIT: Jaahas, joku muu ehti jo ensin. Kannattaisi varmaan lukea joskus näitä viestejä...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Eddy
03.06.2004 10:13:22
TM-palstalla mainitsinkin jo seuraavasta orkesterista.

Bändi kierteli ala-asteilla esiintymässä ja spiikkauksista vastaava taiteilija "pienessä sievässä" spiikkasi keikan käyntiin niinkin tilanteeseen sopivalla lauseella kuin:"No,jokos täällä ollaan pillut märkinä?"
Koskettelen soittimia...
Watsoni
03.06.2004 21:24:45
Allekirjoittanut Vicious Wankersin ekalla keikalla: "Onks tääl ketää Apulantafanei saatana"? Muutama käsi nousee. "Tää seuraava piisi o omistettu teil saatana vittupäil"! Oikea älyn riemuvoitto.

Eräässä kaupungissa erään bändin laulaja spiikkas:
"Onks tääl ketää, joka tykkää Limp Bizkitistä?" käsiä nousee ja jotkuu huutaa "joo".
"No menkää vittuu täältä, ei tääl teitä kaivata!"
Kohta lentää viulu seinään.
Kihtiukkeli
04.06.2004 09:48:43
Laihon selostukset Tulliklubin EasterMasterissa toissa pääsiäisenä oli aika hauskoja, tavallaan tahattomastikin. Sillä nopealla örinä-äänellään kertoi, kuinka pukupelleille pitää huutaa "Heavy Metal!" tms. jos ne tulee vittuilemaan. No, tuo ei silti vähentänyt keikan kovaa meininkiä sitten pätkääkään.

Olli Lindholm heitti RMJ 2003 -koosteessa "Rakkaus on lumivalkoinen" biisin pakollisen huudatuksen aikana kai jotain tyyliin "Tän pitää kuuluu Turkuun asti!". Jo se, että tuossa niin arvattavasti huudattaa yleisöä ja sitten vielä tuollainen kommentti...

Ja kuka tahansa, joka huutaa "Onx teil kivaa?" "Mä en kuule, onx teil kivaa?" olisi laitettava Yleisönhuudatuksen peruskurssille.

Rammsteinin "Ich Will" sisältää aika hyvää ironiaa tuota tapaa kohtaan ;)
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
Angus
04.06.2004 09:49:20

"Onks tääl ketää, joka tykkää Limp Bizkitistä?" käsiä nousee ja jotkuu huutaa "joo".

Haha loistavaa!
Let there be rock!
seeprahim
04.06.2004 11:54:02
Haha loistavaa!

Olen samaa mieltä!
"i feel just like a Leonard Cohen album.. nobody listens to me."
Antti1997
04.06.2004 12:57:27
Olli Lindholm heitti RMJ 2003 -koosteessa "Rakkaus on lumivalkoinen" biisin pakollisen huudatuksen aikana kai jotain tyyliin "Tän pitää kuuluu Turkuun asti!". Jo se, että tuossa niin arvattavasti huudattaa yleisöä ja sitten vielä tuollainen kommentti...

Entäpäs viime vuoden Kajsaniemipop: "Laulakaa mukana, koko sali!"
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. Ota tai jätä, tai jätä ottamatta. HoHo!
Dunga
04.06.2004 14:15:04
Andy McCoy kännissä = mikä vittu se luulee olevansa?

Ei se luule, se tietää olevansa Andy ja se riittää, koska Andy on aina roch.
Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Stain
04.06.2004 14:30:30

Just. Ja ne keikkaa katsovat kymmenen henkeä poistuivat paikalta ja bändi jäi yksin lavalle, veikkaan.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)