No nyt kun loma on edessä niin pitäisi saada kelvolliset korvalappu stereot. CD soitin(CD-RW ja mp3) joka pysyisi tahdissa vaikka kyyti olisikin vähän epätasaista. Mulla on ollut useampia. Kaikissa on muka ollut enemmän tai vähemmän puskurimuistia mutta mikään laite ei ole toiminut pätkimättä. Jos jollain on kokemusta toimivasta laitteesta olen pelkkänä korvana. "G-strings are for strippers" |
weelie 03.06.2004 10:31:54 | |
---|
Mun vehje kyllä toimii moitteettomasti MP3sten kanssa, mutta normi-CDeitten kanssa kyllä hyppii alati. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Zuba 03.06.2004 10:48:19 | |
---|
Itse käytän pelkkää mp3-soitinta, mikä on aivan loistava. Kevyt ja pieni. Kannattaa vakavasti harkita esim. 512 megan muistilla olevaa mp3-soitinta, ei liikkuvia osia ei pomppimista. Hinnatkin on tulleet alas ihan mukavasti. Papa's Got a Brand New Bag! |
Kassu 03.06.2004 10:52:26 | |
---|
MD. Paras. Pieni. Paras äänenlaatu. Diskit ei oo kalliita eikä mitään. |
Zuba 03.06.2004 11:01:10 | |
---|
MD. Paras. Pieni. Paras äänenlaatu. Diskit ei oo kalliita eikä mitään. Hehhee, no näistä voidaankin sitten olla täysin eri mieltä. "Paras" - no ei tosiaankaan (yhtä hyvät perustelut) "Pieni" - Kuitenkin suurempi kuin mp3-soitin "Paras äänenlaatu" - mp3:ia ei ole pakko koodata 128 kbps ja kuljetko md:n kanssa hifikuulokkeet päässä? Harvempi kuitenkaan.. "Diskit ei kalliita" - mp3:ssa ei ylimääräisiä härpäkkeitä rikkoutumaan. HA! Pääsinpäs avautumaan. :) Papa's Got a Brand New Bag! |
Jailbird 03.06.2004 11:54:20 | |
---|
Sonylla on joitain malleja jotka ei pitäis hirveesti pomppia. Mutta varmin tapa on hankkia Sony:n MD. SE on: -pieni -kevyt -huippuhyvä -äänenlaatu on loistava -erittäin monipuolinen MP3 -soittimet on perseestä! |
Angus 03.06.2004 12:10:28 | |
---|
Itselläni on joku Denverin cd-soitin joka toimi(i) kyllä mainiosti. Nykyään on välillä aina pätkässyt kokonaan jos tulee kova tärähdys koska alkaa toi soitin olemaan sen verran huonossa kunnossa että kansikini lähtee kohta irti. Mutta ehjänä toimi kyllä aivan loistavasti ja citymarketista 40€:lla ostin. Mp3- tai minidisk-soittimia en kyllä hankkisi vaikka koko niissä hieman houkutteleekin, mutta en ainakaan itse viitsisi pistää kaikkia levyjä koneelle mp3:ksi ja sitten aina kauhea sättääminen siirtää niitä levyjä siihen soittimeen kun pitäisi lähteä, ja sitten vielä kun uudetkin levyt pitäisi. Ei ei ei... Let there be rock! |
lapio 03.06.2004 12:39:48 | |
---|
Minulla on philipsin CD soitin, joka toistaa mp3:set RW:ltäkin. Kun sen tarpeeksi jämäkästi laittaa kiinni (esim vyöhön) niin se ei pompi, edes juostessa. Mp3:sia kuunnellessa on sen verran pidempi puskurimuisti. |
PIM 03.06.2004 12:55:25 | |
---|
Mp3- tai minidisk-soittimia en kyllä hankkisi vaikka koko niissä hieman houkutteleekin, mutta en ainakaan itse viitsisi pistää kaikkia levyjä koneelle mp3:ksi ja sitten aina kauhea sättääminen siirtää niitä levyjä siihen soittimeen kun pitäisi lähteä, ja sitten vielä kun uudetkin levyt pitäisi. Ei ei ei... Mulla on muutama tuhat mp3:sta Creative jukebox3:n kovalevyllä, mistä ne saa tarvittaessa siirrettyä nopeasti firewireä pitkin PC:lle ja sieltä n-Gagelle. Pidemmälle reissulle lähtiessä otan jukeboxin mukaan ja lyhyempiä varten siirrän halutut biisit jukeboxista n-Gagen muistikortille parissa minuutissa. Enemmän aikaa mulla menis valita hyllystä mitä levyjä ottaa mukaan puhumattakaan että pitäis kanniskella niitä levyjä ympariinsä ja varjella naarmuuntumiselta. En jaksais.
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
Angus 03.06.2004 13:18:21 | |
---|
Mulla on muutama tuhat mp3:sta Creative jukebox3:n kovalevyllä, mistä ne saa tarvittaessa siirrettyä nopeasti firewireä pitkin PC:lle ja sieltä n-Gagelle. Pidemmälle reissulle lähtiessä otan jukeboxin mukaan ja lyhyempiä varten siirrän halutut biisit jukeboxista n-Gagen muistikortille parissa minuutissa. Enemmän aikaa mulla menis valita hyllystä mitä levyjä ottaa mukaan puhumattakaan että pitäis kanniskella niitä levyjä ympariinsä ja varjella naarmuuntumiselta. En jaksais. Niin no riippuu tietenkin vähän mihin tarkoitukseen tarvitsee. Tuossa tilanteessa varmastikin hyödyllisempi tuollainen, mutta itse kuuntelen vaan aina kun menen mihin tahansa, aivan muutaman minuutin matkoillakin, ja tykkään vaan napata hyllystä jonkun levyn mitä tekee mieli juuri silloin kuunnella. Let there be rock! |
serious 09.11.2004 08:24:32 | |
---|
Mistäs päin Suomesta voisi etsiä Sonyn D-EJ100Blue:ta? Kiinnostaisi, muttei näytä löytyvän mistään. |
Mimi 09.11.2004 12:16:35 | |
---|
Eikö tuo Sony ole yleisesti melkein paras merkki. Itse ostin tuossa taannoin Sonyn kanettavan, mallia en muista, soittaa kaikki mp3 cd:t sun muut ja kaupanpäälle sain vielä ohjelman, jolla voi tehdä jotain hemmetin atrac-levyjä, joita vain sonyn masiinat soittaa. Myyjä mainosti atracia monta kertaa paremmaksi ratkaisuksi kuin mp3. En sitten tiedä, en ole pahemmin mp3:sia harrastanut, kun en niin tekniikan ihmelapsi ole. Tuo atrac on kuitenkin osoittautunut ihan kelpo toiminnoksi. Ainoa mikä mättää, niin tuon masiinan mukana tulleet nappikuulokkeet on kyllä perseimmästä mitä olen koskaan nappeja testannut. Tai sitten mulla on huonot korvat. Napit ei vaan istu yhteen korvieni kanssa ja putoilevatkin siksi alvariinsa. Ja äänenlaatukin on paljon huonompi kuin tavallisissa läppäkuulokkeissa. "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
Prowleri 09.11.2004 12:33:41 (muokattu 09.11.2004 12:36:49) | |
---|
Joku ihan muistin omaava MP3-soitin olisi varmaan myös ihan kätevä, levytkin saa siirrettyä tietokoneen kautta sellaiselle ja valinnanvaraa löytyy jo hyvinkin suurissakin kokoluokissa. Eikä hypi. Mitenkäs olisi esim. 20GB kokoinen iPod? Menee jo useampikin albumi.. :) Minidisci olisi kyllä siitä kätevä että sillä on nätti nauhoitella vaikkapa treenejä. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
Iso D 09.11.2004 12:45:50 | |
---|
Gigantti myi joku aika sitten Cretiven 20 gigatavun soitinta 200 eurolla. Etenkin hintaansa nähden varmaan erinomainen peli. Vedestä nousee kasvi! |
Tympee Huttunen 09.11.2004 13:20:02 | |
---|
Kaiken tämän hi-fin keskelle päätin tulla kyselemään, että onko jollain tietoa siitä Zerofortyn cd/mp3-soittimesta? Ajattelin nyt kuun lopussa ottaa tämän liittymän juurikin tämän soittimen takia. 10euron kuukausimaksulla saa sitten 5kk:n päästä kyseisen pelin. Tekstarit ovat ilmaisia. |
Penasol 09.11.2004 13:41:13 | |
---|
Mietin tuota mp3- soittimen hommaamista yksi päivä, mutta tulin siihen tulokseen, ettei kelpaa minulle. Eihän se olisi yhtään kivaa, jos ei voisi kuunnella vaikkapa lomamatkalla ostettuja levyjä ennen kuin pääsee kotiin. Siksi cd/mp3- soitin onkin vallan mainio vekotin minulle! "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Iso D 09.11.2004 14:21:49 | |
---|
Ajattelin nyt kuun lopussa ottaa tämän liittymän juurikin tämän soittimen takia. 10euron kuukausimaksulla saa sitten 5kk:n päästä kyseisen pelin. Tekstarit ovat ilmaisia. Näköjään ihan tavallisen soneran kylkiäisenä saisi teleringistä (vai mistä se nyt oli?) helmikuussa mp3-soittimen, mikäli nyt vaihtaisi. Vedestä nousee kasvi! |
Tympee Huttunen 09.11.2004 14:28:40 | |
---|
Näköjään ihan tavallisen soneran kylkiäisenä saisi teleringistä (vai mistä se nyt oli?) helmikuussa mp3-soittimen, mikäli nyt vaihtaisi. Eli jos taktikoisi, niin ottaisi mahdollisimman pienellä kuukausimaksulla varustetun Soneran ja helmikuussa hymyilisi mp3-soitin kourassa. Yhteydenpidon ulkomaailmaan hoitaisi Zerofortyn tekstareilla. |
mrk 09.11.2004 14:34:29 | |
---|
Oli muuten melkoinen pettymys kun ostin reilu vuosi sitten Sonyn cd/mp3 soittimen. Eihän siitä saanut tarpeeksi mökää irti... karu totuus paljastuikin speksejä lukemalla, kuuloketehoa oli muistaakseni 2x10mw PAITSI Euroopassa myynnissä olevat mallit, jossa tehoa hurjat 2x0,5mw. Kyllähän sillä särölle asti masteroitujen studiolevyjen kanssa pärjäsi, esim jotkin livelevyt joutui itse käsittelemään, että sai tarpeeksi volumea irti. Niin ja vakiokuulokkeet olivat todella surkeat. Nykyään omistan Creativen Zen Xtra mp3-soittimen, jonka 40 gigan kovalevylle mahtuu mukavasti tavaraa. Eipähän tarvi miettiä etukäteen mitä päivän mittaan haluaa kuunnella kun on suunnilleen puoli levykokoelmaa aina mukana. |
Mark-Ken 09.11.2004 15:34:35 (muokattu 09.11.2004 15:35:17) | |
---|
Eikö tuo Sony ole yleisesti melkein paras merkki. No ei todellakaan, jos ihan kunnon hifivehkeisiin mennään. Sanotaanko näin, että jos noista Philipseistä/Sonyista tms. pitää valita, niin kyllä niistä taitaa se Sony olla paras kuitenkin. Mutta itse topicin aiheeseen, itse ostaisin mp3-soittimen, vaikka tosiaan sen Applen iPodin, vaikka maksaakin pirusti (~350€ se 20Gt versio). Noilla ihan 128Mt mp3-soittimilla ei kyllä sinänsä mitään tee, kun on biisit heti lopussa. Joku 512Mt saattaisi kylläkin olla ihan riittävä, kun sellaiseen nyt sopivalla rippauslaadulla menee semmoset 60 biisiä, riippuen tietty myös biisien pituudesta. Normaalia cd-soitinta en missään nimessä ostaisi. Uskon, että parin vuoden kuluttua niitä saa jo viidellä eurolla, kun kaikki yrittävät päästä eroon omistaan. Tosin, kannattaa varmaan myös miettiä, että mp3-soittimien hinnat tulevat jatkuvasti alas, että pistääkö rahaa säästöön vai ostaako samantien. EDIT: www.jammaa.com ista sitten soittimet. |