Jorma Rysky 03.01.2016 21:40:04 | |
---|
Luopukaa leikistä surkimukset, sillä olette kohdanneet voittajanne! Hyvällä maulla modailtu Harley Benton 5-kielinen akkari. Wil- Series Hot Rails sähkömagneettinen mikrofoni, tyylikästä glitteri tarraa ja Woody Guthrie viittaus. Ihan oikeasti, teillä ei ole mitään mahdollisuuksia. http://i.imgur.com/LN3oEnD.jpg |
jukkajylli 03.01.2016 21:44:49 | |
---|
Jorma Rysky: Luopukaa leikistä surkimukset, sillä olette kohdanneet voittajanne! Hyvällä maulla modailtu Harley Benton 5-kielinen akkari. Wil- Series Hot Rails sähkömagneettinen mikrofoni, tyylikästä glitteri tarraa ja Woody Guthrie viittaus. Ihan oikeasti, teillä ei ole mitään mahdollisuuksia. http://i.imgur.com/LN3oEnD.jpg Jos toi "kills"- sanan i olis suorassa voisin katsoa kuvaa toisenkin kerran. Stidi alla. |
Jorma Rysky 03.01.2016 21:58:28 | |
---|
jukkajylli: Jos toi "kills"- sanan i olis suorassa voisin katsoa kuvaa toisenkin kerran. Pah. Olet vain kateellinen. Yrität saada minut näkemään bassoni kielteisessä valossa, jolloin tiemme eroaisivat ja sinä iskisit väliin ja ottaisit tämän kaunottaren luoksesi asumaan. Mutta ehei! Minä arvostan sisäistä kauneutta! Samaisesta syystähän tilasin sen kolonoskoopinkin. |
jukkajylli 03.01.2016 22:01:21 | |
---|
Jorma Rysky: Pah. Olet vain kateellinen. Yrität saada minut näkemään bassoni kielteisessä valossa, jolloin tiemme eroaisivat ja sinä iskisit väliin ja ottaisit tämän kaunottaren luoksesi asumaan. Mutta ehei! Minä arvostan sisäistä kauneutta! Samaisesta syystähän tilasin sen kolonoskoopinkin. Hienoa. Olin juuri anastamassa bassosi. Olisin vain laittanut sen iin eri asentoon. Stidi alla. |
hollmi-5 03.01.2016 23:00:37 | |
---|
Jorma Rysky: Luopukaa leikistä surkimukset, sillä olette kohdanneet voittajanne! Hyvällä maulla modailtu Harley Benton 5-kielinen akkari. Wil- Series Hot Rails sähkömagneettinen mikrofoni, tyylikästä glitteri tarraa ja Woody Guthrie viittaus. Ihan oikeasti, teillä ei ole mitään mahdollisuuksia. http://i.imgur.com/LN3oEnD.jpg Ihan sama, kuin ilmoittaisi missikisaan thaimaalaisen vinkuleluanoppinsa, jonka tissit ovat pitkät, kuin putkayö. Soundit, piuhat ja kajarit. |
T.Nick 03.01.2016 23:24:02 | |
---|
hollmi-5: Ihan sama, kuin ilmoittaisi missikisaan thaimaalaisen vinkuleluanoppinsa, jonka tissit ovat pitkät, kuin putkayö. Noh noh. Omaa soitinta kehiin tai takaisin lehtereille. Vaikkakin putoo ihan hyvää punch lainia appivanhempien kanssa vietetyn joulun jälkeen. |
hollmi-5 03.01.2016 23:49:01 | |
---|
T.Nick: Noh noh. Omaa soitinta kehiin tai takaisin lehtereille. Vaikkakin putoo ihan hyvää punch lainia appivanhempien kanssa vietetyn joulun jälkeen. Sori... Täällä on ihan hienojakin bassoja. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Hannu A 03.01.2016 23:49:51 | |
---|
http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/4197.jpg Vuonna 2014 yhteensaatettujen Epiphone Thunderbirdin ja random Japanilaisen Presarikopion äpärälapsi. Aka: SQUIERBIRD kaapissa odottelee jo krominen talla asentamistaan, mutta mennään nyt tuolla mustalla tähän kisaan. "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
Jorma Rysky 04.01.2016 06:46:16 | |
---|
hollmi-5: Sori... Täällä on ihan hienojakin bassoja. Mutta ennen minun osallistumistani ei ollut pakollista vitsi vaihtoehtoa jota kaikki loppujen lopuksi päätyvät äänestämään. Kriitikot vihaavat - Kansa rakastaa. |
JK 04.01.2016 07:49:21 (muokattu 04.01.2016 10:05:10) | |
---|
Juuei. |
hollstro 04.01.2016 09:38:24 | |
---|
Jorma Rysky: Mutta ennen minun osallistumistani ei ollut pakollista vitsi vaihtoehtoa jota kaikki loppujen lopuksi päätyvät äänestämään. Kriitikot vihaavat - Kansa rakastaa. Lopeta nyt se paskanjauhanta ja anna basson puhua. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
jaakonam 04.01.2016 10:21:30 | |
---|
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
Hannu A 04.01.2016 10:46:03 | |
---|
absqua: http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/4195.jpg Vuosimallin 2008 american standard presari kevyesti modattuna. Verraton keikkakeihäs. Aivan loistava peukkutukimodaus, tulen kopioimaan omaan käyttöön röyhkeästi ja häpeilemättä. "If you don't feel it, don't play it"
- James Jamerson |
J.Hollström 04.01.2016 11:02:49 | |
---|
jaakonam: Ystävällisenä vinkkinä: katsopa muiden kisaan ilmoittamia kuvia ja mieti omasi kohdalla, onko tämä se kuva, jonka perusteella haluat ehdokastasi arvioitavan. Minun vinkit hyvälle kuvalle soittimesta olisivat: - koko basso näkyviin (esim. jos lapa ei näy => en iänestä) - hihna pois - hyvä valo, ei salamaa - selkeä tausta - ei kikkailuja / koristeita / eläimiä / ihmisiä |
jukkajylli 04.01.2016 13:36:26 | |
---|
Jorma Rysky: Mutta ennen minun osallistumistani ei ollut pakollista vitsi vaihtoehtoa jota kaikki loppujen lopuksi päätyvät äänestämään. Kriitikot vihaavat - Kansa rakastaa. Laitat sen iin suoraan, niin saatat saada pisteen. Stidi alla. |
jukkajylli 04.01.2016 13:45:36 | |
---|
J.Hollström: Minun vinkit hyvälle kuvalle soittimesta olisivat: - koko basso näkyviin (esim. jos lapa ei näy => en iänestä) Kuva ilman koko bassoa on asia, jota en voi torillakaan sietää. En edes harkitse ostavani (tai äänestäväni) soitinta, josta ei ole kuvaa sen paraatipuolelta ja siten että se näkyy selvästi kokonaan. Stidi alla. |
kariffi 04.01.2016 14:00:56 | |
---|
|
MPU 04.01.2016 14:48:48 (muokattu 04.01.2016 14:49:12) | |
---|
J.Hollström: Minun vinkit hyvälle kuvalle soittimesta olisivat: - koko basso näkyviin (esim. jos lapa ei näy => en iänestä Voi vittu, siinä meni mun saumat:) Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Seba 04.01.2016 14:51:17 | |
---|
MPU: Voi vittu, siinä meni mun saumat:) Laitat lätkämailan siihen viereen |
MPU: Voi vittu, siinä meni mun saumat:) Kyllä mä sun rintsaas äänestän, turha huoli. Ei oo sentään "viidestoista tusinassa" Fender tai Gibson. Onhan ne hienoja mutta millä erottaa viidestätoista samanlaisesta kolme hienointa, jos vuosimallille ei laita painoa pätkääkään? :) "Ja yhdessä vaiheessa se sujautti taskuunsa vielä kaks nakkia, kyllä minä näin." |