Icy-Sun 25.12.2015 20:16:32 | |
---|
Epämuusikko: SIFLS on kaikkea muuta kuin unohdettu. Niimpä. Purpendicularilta nostaisin tähän ketjuun kappaleen Loosen my strings. Huippu levyhän se kokonaisuudessa on muutenkin. Ei tietenkään kuulosta tutulta Purplelta, mutta hemmetin hyvä levy silti ja osittain juuri siitä syystäkin. |
jyrivaan 30.12.2015 01:14:02 | |
---|
A-ha on ollut mulle rakas bändi, mutta harmikseni vaan ei ole aina kovin paljon näkyvyyttä saanut. Meinaan vaan kun suurin osa lähinnä Take on me:stä bändin tietää. Tämä on kyllä rakas biisi itselle ollut aina, että ei sillä, mutta löytyyhän heiltä muitakin helmiä kuten vaikkapa tämä: https://www.youtube.com/watch?v=civyEJrSKks |
carnation 30.12.2015 09:56:27 | |
---|
jyrivaan: A-ha on ollut mulle rakas bändi, mutta harmikseni vaan ei ole aina kovin paljon näkyvyyttä saanut. Meinaan vaan kun suurin osa lähinnä Take on me:stä bändin tietää. Tämä on kyllä rakas biisi itselle ollut aina, että ei sillä, mutta löytyyhän heiltä muitakin helmiä kuten vaikkapa tämä: https://www.youtube.com/watch?v=civyEJrSKks A-ha on muutenkin malliesimerkki yhtyeestä, joka voi menestyksestä huolimatta olla silti turhan aliarvostettu ja ylenkatsottu. The Swing of Things https://www.youtube.com/watch?v=l_VVYHAktnI on myös suotta jäänyt isoimpien hittien varjoon. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
texan 03.01.2016 19:13:43 (muokattu 03.01.2016 21:32:28) | |
---|
Bruce Springsteenin biiseistä tulee mieleen seuraavat: -Growin' Up - Adam Raised A Cain, no soinut Sons of Anarchy tv -sarjassa, harvoin Bruce sitä nykyään enää kiertueilla esittää, ei Pomon suurimpia hittejä, mutta helkkarin hyvä biisi. - Streets of fire - Point Blank - Jackson Cage - State Trooper - Downbound Train AC/DC: llä noita on myös paljon ja niitä täällä jo nimettykin, mieleen tulee vielä: - Downpayment Blues - Landslide Onhan noita vaikka kuinka paljon, ZZ Topin koko Tejas albumi on aliarvostettu. |
Velvet Revolverin "Libertad" oli ilmeisesti vähän niinkuin floppi ja melkolailla unohdettu tapaus koko levy, mutta itse tykkäsin kyllä alusta alkaen ja tulee kuunneltua edelleenkin. Siellä on useampia loistobiisejä, jotka eivät kyllä mun korvin kuultuna ole oikeastaan soineet muualla kuin mun kotona, esim. "Pills, Demons & etc.", "For a Brother", "Gravedancer" ja hieno ELO -coveri "Can't Get It Out of My Head". "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Nigel Tufnel 10.01.2016 11:07:30 | |
---|
Motörheadia on jostain syystä tullut kuunneltua, niin The World Is Yours-platalta löytyvä Devils In My Head on mielestäni yksi orkesterin parhaista biiseistä. Härmärokin puolelta Melrosen Whatever on yksi niistä biiseistä, jonka pitäisi olla jokaisessa klassikkolistauksessa aika helvetin korkealla, mutta maailma ei ole aina oikeudenmukainen. Whatever happened to all this season's losers of the year? |
antnis 10.01.2016 13:33:24 | |
---|
jukkajylli: CCR- Penthouse Pauper Bayou Country- levyn suosikkistyge Good Golly Miss Mollyn ja Proud Maryn välissä. Tämä! Eikä virhettä. |
Prophet 30.06.2024 16:41:49 | |
---|
|
Sabbathologist 14.08.2024 12:54:27 (muokattu 14.08.2024 13:07:49) | |
---|
Black Sabbath - Junior's Eyes Nightwish - Tutankhamen Deep Purple - Anya |