Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 515 16 17 18 19277 278 279 280 281
Janizio
01.01.2016 20:34:09
varpio: Ei saa kuulemma.

Musta on aika asiatonta pelleillä ihmisten kustannuksella tuolla tavalla.

Tiedättekö te esim sitä Suvi Teräsniska ja Saara Aalto ovat olleet Oulussa samaa aikaan Oulussa musaluokiossa?

Et miettikääpä siitä kuin pöhköltä tossa valossa toi Teräsniska kommentti on kaiken kukkuraksi Saara on vieläpä heistä vanhempi
varpio
01.01.2016 20:35:39
Janizio: Tiedättekö te esim sitä Suvi Teräsniska ja Saara Aalto ovat olleet Oulussa samaa aikaan Oulussa musaluokiossa?

No nytpä tiedetään sekin.
carnation
01.01.2016 20:43:34
Janizio: Musta on aika asiatonta pelleillä ihmisten kustannuksella tuolla tavalla.

http://tinyurl.com/zan8snn
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Rahkonen
01.01.2016 20:51:45

Tää ketju on kun kuumepainajainen joka ei lopu ikinä.
Dirtyh
01.01.2016 21:03:10

Rahkonen: Tää ketju on kun kuumepainajainen joka ei lopu ikinä.

Mitä mitä, täähän on huikeaa meininkiä. Ilman tätä ketjua en olisi ikinä kuunnellut yhtään Aallon biisiä omatoimisesti, nyt mä oon jo ainakin 4! Janizio on kyllä hoitanut osansa artistin promoamisessa. Yhden miehen streat team on tunnustuksensa ansainnut.

Ja mitä tulee niihin levynkansiin niin vaikka niiden kanssa olisi kuinka hienoa puuhastella niin huonoa ei kannattaisi julkaista. Varsinkin kun hivenen kun kaivaa niin joku alan opiskelija tai vastaava voi hyvinkin halvalla vääntää todella ammattimaiset kannet.
Janizio
01.01.2016 21:08:29
Siitä olen teidän kanssanne suurimmaksi osaksi samaa mieltä, että Saaran levittämistä biiseistä parhaita ovat cover-biisit kuten Walking in the Air, Wuthering Height. Toki sit näitä saman tason helmiä mun makuun on myös omissakin kuten. My Love, Taivas Putoaa.

Mut mä ymmärrän sen ns. kritiikin teiltä Saara kohtaa et on loistava cover-biisien vetäjä mutta omat biisit ei säväytä tosissaan kuin lähimpiä faneja
Janizio
01.01.2016 21:13:14
Dirtyh: Mitä mitä, täähän on huikeaa meininkiä. Ilman tätä ketjua en olisi ikinä kuunnellut yhtään Aallon biisiä omatoimisesti, nyt mä oon jo ainakin 4! Janizio on kyllä hoitanut osansa artistin promoamisessa. Yhden miehen streat team on tunnustuksensa ansainnut.

Ja mitä tulee niihin levynkansiin niin vaikka niiden kanssa olisi kuinka hienoa puuhastella niin huonoa ei kannattaisi julkaista. Varsinkin kun hivenen kun kaivaa niin joku alan opiskelija tai vastaava voi hyvinkin halvalla vääntää todella ammattimaiset kannet.

Saaran itsestään mielestä ne ovat olleet onnistuneita ja hän ollut niihin tyytyväinen. Enkä tiedä millaista palautetta hän on niistä saanut niin en voi asiaa sen enempää kommentoida
Rahkonen
01.01.2016 21:41:43

Dirtyh: Janizio on kyllä hoitanut osansa artistin promoamisessa. Yhden miehen streat team on tunnustuksensa ansainnut.

Tää on kyllä totta. On tässä muutaman päivän aikana, missä lie psykoosissa tullut googletettua Saaran nimeä ainakin 5 kertaa.

Janizio: Saaran itsestään mielestä ne ovat olleet onnistuneita ja hän ollut niihin tyytyväinen.

Ei helvetin saatana
Janizio
01.01.2016 22:05:10
Rahkonen: Tää on kyllä totta. On tässä muutaman päivän aikana, missä lie psykoosissa tullut googletettua Saaran nimeä ainakin 5 kertaa.

Ei helvetin saatana

Turhaa sinä minulle möyhkäät tästä levyn kansi asiasta, kun mulla ei ole mitään hajua millaista palautetta Saara on kyseisestä asiasta saanut, joten mahdotonta minun on asiaa sen syvällisemmin kommentoida.

Ja kun tämäkin asia on maku -ja mielipide asioita niin näkemyksiä on moneen makuun. Ja kun minullakaan kun ei ole hajuakaan siitä millaista palautetta Saara levyn kansistaan on saanut ns. kentältä niin kun se voi olla millaista vain niin jätän kommentoimatta enempää.
Vessajono
01.01.2016 22:10:37
Janizio: Et miettikääpä siitä kuin pöhköltä tossa valossa toi Teräsniska kommentti on kaiken kukkuraksi Saara on vieläpä heistä vanhempi

Voi ei, tulipa oltua pöhkö.

Janizio: Ja kun minullakaan kun ei ole hajuakaan siitä millaista palautetta Saara levyn kansistaan on saanut ns. kentältä niin kun se voi olla millaista vain niin jätän kommentoimatta enempää.

Ai että ei saa olla sitä mieltä että levynkannet on paskoja kun ei tiedä onko ne kenenkään muun mielestä paskoja?
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta.
Dirtyh
01.01.2016 22:12:58

Janizio: Wuthering Height.

Mitä, nyt et voi olla tosissasi? Mä olin todella epäuskoinen kuunnellessani tuota versiota. Se on meinaan niin huono että menisi parodiasta.
Alfons Åberg
01.01.2016 22:26:02
Janizio: Musta on aika asiatonta pelleillä ihmisten kustannuksella tuolla tavalla.

Tiedättekö te esim sitä Suvi Teräsniska ja Saara Aalto ovat olleet Oulussa samaa aikaan Oulussa musaluokiossa?

Et miettikääpä siitä kuin pöhköltä tossa valossa toi Teräsniska kommentti on kaiken kukkuraksi Saara on vieläpä heistä vanhempi

Jäbä, ota iisisti. Suotta keuhkoat, pientä läpänderosta vaan heitellään.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Lunnu
01.01.2016 23:05:20
Dirtyh: Mitä, nyt et voi olla tosissasi? Mä olin todella epäuskoinen kuunnellessani tuota versiota. Se on meinaan niin huono että menisi parodiasta.

Wuthering heights...täytyy olla virtahevon pallit jos tota lähtee koveroimaan. En taida uskaltaa edes kuunnella
Nostalgy is not what it used to be
NitroJeesus
01.01.2016 23:12:03
qal: En taida uskaltaa edes kuunnella

Kuuntelin just. En suosittele.
Vessajono
01.01.2016 23:12:19
qal: Wuthering heights...täytyy olla virtahevon pallit jos tota lähtee koveroimaan. En taida uskaltaa edes kuunnella

Mä uskalsin. Suorituksesta tulee mieleen lähinnä se, että siellä musiikkilukiossa on laulutunnilla kerrottu että Kate Bush laulaa tällä tavalla ja sitten lauletaan sillä tavalla ja ajatellaan että ollaan Kate Bush.

Sovitus itsessään on lähinnä mauton. Ei ole kyllä virtahevon palleja Saaralla.
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta.
jra
02.01.2016 02:54:59 (muokattu 02.01.2016 02:56:01)
Vessajono: Mä uskalsin. Suorituksesta tulee mieleen lähinnä se, että siellä musiikkilukiossa on laulutunnilla kerrottu että Kate Bush laulaa tällä tavalla ja sitten lauletaan sillä tavalla ja ajatellaan että ollaan Kate Bush.

Sovitus itsessään on lähinnä mauton. Ei ole kyllä virtahevon palleja Saaralla.

Kuulisin kyllä tästä mieluummin Sakari Kuosmasen version. Varsinkin jos Saaralla ei ole lyödä pöytään, eli läpändeeruksen ruudulle. Kate Bushin unissakävelyn imitaatiota.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Janizio
02.01.2016 05:06:59
Niin no te saatte pitää ihan vapaasti näitä Saaran biisejä ja muuta niin paskoina kuin haluatte. Sehän ei ole piirakkaan minun Saara nautinnosta pois et te haukuttu hänet ja hänen musansa alimpaan helvettiin.
Alfons Åberg
02.01.2016 09:48:58
Janizio: Sehän ei ole piirakkaan minun Saara nautinnosta pois et te haukuttu hänet ja hänen musansa alimpaan helvettiin.

Mitä minä juuri luin? Saaran piirakka nautinto? Nyt on tosi ug meininki.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Dirtyh
02.01.2016 10:31:03 (muokattu 02.01.2016 10:32:36)

Janizio: Sehän ei ole piirakkaan minun Saara nautinnosta pois et te haukuttu hänet ja hänen musansa alimpaan helvettiin.

Se on kuule just näin. Muiden mielipiteiden ei kuulu vaikuttaa siihen miten sä mitäkin artistia diggailet.

Mutta ymmärräthän että meistä monet diggaa ihan muunlaisia artisteja. Mä diggaan punkkia ja monet muut metallia. Ei me aleta kuuntelemaan Saara Aaltoa ihan vain jo siksikin että hän edustaa meille tosi huonoa genreä. Jos me kuitenkin äidymme kuuntelemaan jonkun yksittäisen biisin niin vertaamme häntä parhaisiin. Saara ei pärjää vertailussa Kate Bushille joka on täyisin luonnollista ja hyväksyttävää.

Mitä tulee noihin muiden ihmisten kunnioittamiseen ja keskustelun tasoon niin vilkaiseppa vaikkapa yhtä tämän palstan suosituinta ketjua; Metallica ketjua. Sillä asiaa on ehkä 5% viesteistä vaikka kyseessä lienee yksi arvostetuimpia bändejä maailmassa. Ja siellä jos missä haukutaan ihmistä (Kirk ja Lars). Sellaista Internet nyt vaan valitettavasti on.

Mun mielestä sun pitäisi olla helvetin ylpeä itsestäsi. Oot saanut 18 sivua aikaan keskustelua artistista josta kukaan ei ole kiinnostunut. Olisitpa kiinnostunut meidän bändistä. Siinäkin laulaa kivan näköinen typykkä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)