Savu 25.12.2015 16:58:12 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Juu, siitä ne tulee. Mutta muistelisin, että noissa ES-130:ssä on MK2 mikit, jotka on aika kuumat. Omassa ES-135:ssa oli kirkkaat mikit, jotka oli siellä 7-8 kohmin paikkeilla ja soundiltaan ihan erilaiset kuin Les Paulissa olleet MK2:t... Toisaalta noiden pitäisi olla kai aika sama kitara kuten esim. LS-75 ja LS-70... Tässä nyt mietin, että kehtaanko lähestyä Myrkkyä sokkotestaajan tinkaustarjouksella, mutta vielä en ole tohtinut. Ja hitto kun se DLX:n Lespakin kuumottaa. Tai pelkkä mikkien vaihto nykyiseen Lespaan, joka sekin on törkeän hyvä peli.... Loppuis jo tämä joulu ja ylimääräinen aina mnetin torin vierellä... Tekis kans mieli ostaa sokkona se DLX lessu, mut en uskalla, jos se 50's kaula onkin liian paksu.. Olis mahalovikin siinä. Torilla tavataan! |
klobasa 25.12.2015 17:27:37 | |
---|
Åboensis: Saagura! Yhtään jos olisi ylimääräistä tai jos ei olisi jo neljää stratoa niin ostaisin pois karjuen: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1079111 RC stratot on huippuja ihan stockina, mutta en kyllä itse maksais noin paljoa modatusta... Ja tostahan puuttuu paras asia, eli RC straton stock mikit! Itse ostin pari vuotta sitten täysin priimakuntoisen RC straton sunburstina 600e. Oon toki myyny jo sen pois kun idiootti kerta olen. |
Åboensis 25.12.2015 18:00:13 | |
---|
klobasa: RC stratot on huippuja ihan stockina, mutta en kyllä itse maksais noin paljoa modatusta... Ja tostahan puuttuu paras asia, eli RC straton stock mikit! Itse ostin pari vuotta sitten täysin priimakuntoisen RC straton sunburstina 600e. Oon toki myyny jo sen pois kun idiootti kerta olen. Pergules... Nyt ei pidä yllyttää hullua! Jos jostain saisi raavittua kasaan muutaman satkun ja lähtis tarjoamaan... Onhan tuossa kuitenkin kiinni Texas Speciaalia ja duncania, ei ihan paha sekään... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Laulava Kylätohtori 26.12.2015 18:30:16 | |
---|
Joku osti Tokain Essin ja päästi meikäläisen kiusauksesta. Vielä, kun vaikka Savu ostaa sen Lespa Lightin, niin elämä helpottaa... They pass too much electricity. -SRV |
Savu 26.12.2015 23:14:56 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joku osti Tokain Essin ja päästi meikäläisen kiusauksesta. Vielä, kun vaikka Savu ostaa sen Lespa Lightin, niin elämä helpottaa... Nooo.. tässä on miljoona vaihtoehtoa mikä tulee seuraavaks kitaraks. Toi ei oo ensimmäisenä listalla :) Torilla tavataan! |
Laulava Kylätohtori 28.12.2015 22:00:23 | |
---|
DLX:n Lespa testattu. Oikein mainio peli - hyvät mikit, kaula, puolitukset oli hauskat jne jne... Mulla oli oma Les Paul mukana vertailun vuoksi. Olihan niissä jonkin verran eroa soundissa ja attackissa ym. Mutta jotenkin ne epärealistiset haaveet haihtui, kun sen näki livenä ja tuli siihen tulokseen, että tuo oma Les Paul on kuitenkin sen verran hyvä, että jäi nyt tällä kertaa ostamatta. Ehkä haluan Lespani Lespana - pussihousut jalassa... Kaula tuossa oli vähän pienempi kuin omassa 2009 Les Paul Traditionalissa, mutta ei kuitenkaan mielestäni mikään 60's slim taper.... They pass too much electricity. -SRV |
Savu 28.12.2015 22:37:13 | |
---|
Laulava Kylätohtori: DLX:n Lespa testattu. Oikein mainio peli - hyvät mikit, kaula, puolitukset oli hauskat jne jne... Mulla oli oma Les Paul mukana vertailun vuoksi. Olihan niissä jonkin verran eroa soundissa ja attackissa ym. Mutta jotenkin ne epärealistiset haaveet haihtui, kun sen näki livenä ja tuli siihen tulokseen, että tuo oma Les Paul on kuitenkin sen verran hyvä, että jäi nyt tällä kertaa ostamatta. Ehkä haluan Lespani Lespana - pussihousut jalassa... Kaula tuossa oli vähän pienempi kuin omassa 2009 Les Paul Traditionalissa, mutta ei kuitenkaan mielestäni mikään 60's slim taper.... Jääköön odottamaan ottajaansa. :) Mä löysin itselleni Esp Eclipsen. Tyydyttäköön se LP nälkäni. Torilla tavataan! |
Laulava Kylätohtori 28.12.2015 23:00:17 | |
---|
Savu: Jääköön odottamaan ottajaansa. :) Mä löysin itselleni Esp Eclipsen. Tyydyttäköön se LP nälkäni. Joo, eiköhän se tuohon hintaan mene. Jos olisin lespamies, niin olisin ostanut tuomaan vaihtelua, mutta itselle riittää yksi, niin olkoon. Tai ei sitä tiedä, jos vielä innostuu kuitenkin, kun se on testattu ja hyväksi havaittu. :) Itseä tosin kuumotta Essit tällä hetkellä enemmän. Jossain kohtaa mietinnässä oli myös ES-359/339/336 ym, mutta ei enää. Jos se ei ole Essi, niin se on tällainen: http://www.kitarapaja.com/gibson-es-les-paul Tämä oli hauska peli. Jotenkin ihan oma soundista tässä. Kokeilin oikein vahvarilla ja pakko sanoa, että eipä ole yhdenkään G-johdannaisen kaulamikistä tullut yhtä hyvää ja käyttökelpoista soundia. Oikein vanhan stratomiehen sydäntä lämmitti, miten hieno napse siinä soundissa oli ja varsinkin kaulamikin soundi oli muutenkin epälespaulmaisen epätunkkainen - raikas ja avoin sekä napsuva. :D No mutta jotain siihen suuntaan kuitenkin - tykkäsin... They pass too much electricity. -SRV |
arppah8 01.01.2016 15:23:26 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Joees 01.01.2016 15:45:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: http://www.kitarapaja.com/gibson-es-les-paul Tämä oli hauska peli. Jotenkin ihan oma soundista tässä. Kokeilin oikein vahvarilla ja pakko sanoa, että eipä ole yhdenkään G-johdannaisen kaulamikistä tullut yhtä hyvää ja käyttökelpoista soundia. Oikein vanhan stratomiehen sydäntä lämmitti, miten hieno napse siinä soundissa oli ja varsinkin kaulamikin soundi oli muutenkin epälespaulmaisen epätunkkainen - raikas ja avoin sekä napsuva. :D No mutta jotain siihen suuntaan kuitenkin - tykkäsin... Vähän kuin 339:n kaulamikki. Se on just tommonen ainakin mun käskyttämänä. Toisaalta, siinä kitarassa on muutenkin mahtavasti telecasteria joten se selittänee asiaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
klobasa 01.01.2016 16:07:32 | |
---|
Torilla on yksi vahvari jota olen kaasutellut pari päivää aika raivolla ja pelonsekaisin tuntein päivitän sivua sata kertaa päivässä vain tarkistaakseni joko se on myyty. Pelkään, että joku muu ostaa, mutta itse en nyt ole sen verran mies, että uskaltaisin tehdä jo ostopäätöstä. Tuntuu järjettömältä ostaa itselle kolmas vahvari kun yksikin riittäis. Hirveä tilanne, auttakaa! |
klobasa: Torilla on yksi vahvari jota olen kaasutellut pari päivää aika raivolla ja pelonsekaisin tuntein päivitän sivua sata kertaa päivässä vain tarkistaakseni joko se on myyty. Pelkään, että joku muu ostaa, mutta itse en nyt ole sen verran mies, että uskaltaisin tehdä jo ostopäätöstä. Tuntuu järjettömältä ostaa itselle kolmas vahvari kun yksikin riittäis. Hirveä tilanne, auttakaa! Autan: kaksi on parempi kuin yksi ja kolme on parempi kuin kaksi. Jack of all trades - master of none |
Åboensis 01.01.2016 16:36:35 (muokattu 01.01.2016 16:42:45) | |
---|
RaskasMielinen: Autan: kaksi on parempi kuin yksi ja kolme on parempi kuin kaksi. Joo, valitettavasti tuohon vaivaan ei ole kuin yksi hoito. Ostohousut jalkaan ja kauppaa hieromaan. Kerran se vain kirpaisee ;D. E: Helppo täältä huudella, kun itellä on vähän sama homma tuon Xotic Wahin kanssa, paitsi että sellaista ei ole torilla... Onneksi ei kyllä kivijalkakaupassakaan, ettei pääse ihan heti testimään. T-kauppaa olen toistaiseksi pystynyt vielä vastustamaan... ristejä ja valkosipulia lisää... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Gabe 01.01.2016 17:28:21 | |
---|
klobasa: Torilla on yksi vahvari jota olen kaasutellut pari päivää aika raivolla ja pelonsekaisin tuntein päivitän sivua sata kertaa päivässä vain tarkistaakseni joko se on myyty. Pelkään, että joku muu ostaa, mutta itse en nyt ole sen verran mies, että uskaltaisin tehdä jo ostopäätöstä. Tuntuu järjettömältä ostaa itselle kolmas vahvari kun yksikin riittäis. Hirveä tilanne, auttakaa! Ostohousut jalkaan vaan. |
klobasa 01.01.2016 19:49:09 | |
---|
Gabe: Ostohousut jalkaan vaan. Ei teistä ole kyllä nyt apua kun kaikki on samaa mieltä :P |
Åboensis 01.01.2016 19:56:39 | |
---|
klobasa: Ei teistä ole kyllä nyt apua kun kaikki on samaa mieltä :P Eikun eikös homman pitäis olla sillä nimenomaan selvä XD? Niin harvoin Mnetissä kolmen jantterin konsensukseen päästään, että kyllä jo pelkästään sen voimalla pitäisi yhdet kaupat syntyä... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
klobasa 01.01.2016 20:25:01 | |
---|
Åboensis: Eikun eikös homman pitäis olla sillä nimenomaan selvä XD? Niin harvoin Mnetissä kolmen jantterin konsensukseen päästään, että kyllä jo pelkästään sen voimalla pitäisi yhdet kaupat syntyä... Vähän toivoin, että joku olis takonu järkeä päähäni ja sanonu, että "Ensinnäkin, olet aivan p@ska soittaja. Toiseksi, nykyiset vahvarit riittää sulle liiankin hyvin. Älä osta." ; ) |
Gabe 01.01.2016 20:55:33 | |
---|
klobasa: Ei teistä ole kyllä nyt apua kun kaikki on samaa mieltä :P Tämähän on selvä peli. :D Kyllähän sitä pitää ihmiselle vahvistimia olla. |
Laulava Kylätohtori 01.01.2016 20:58:10 | |
---|
klobasa: Vähän toivoin, että joku olis takonu järkeä päähäni ja sanonu, että "Ensinnäkin, olet aivan p@ska soittaja. Toiseksi, nykyiset vahvarit riittää sulle liiankin hyvin. Älä osta." ; ) Ensinnäkin, olet aivan paska soittaja. Toiseksi, nykyiset vahvarit riittää sulle liiankin hyvin. OSTA! They pass too much electricity. -SRV |
Teme.H 04.01.2016 16:48:00 | |
---|
Fuzz Factory olis vähän niinkun pakko saada, vaikka en yhtään tiedä mihin mä sitä edes tarviin. Sain sellasta testailla tossa vähän aikaa sitten ja voi veljet, on se vaan hauska laite. |