ÄrGee 30.12.2015 23:44:30 | |
---|
RaskasMielinen: Tämä nimenomaan. Vanhemmista Geneleceistä oli kait mallisuoja vanhentunut ja Behku teki kopiot. Kyseiset kopiot ovat kyllä pärjänneet vertailuissa erinomaisesti, etenkin hintaisikseen - mutta eivät vain ja ainostaan hintaisikeeen. Omani ostin joku vuosi sitten Hi-Fi -lehden tekemän vertailun innoittamana, eikä siis todellakaan ole ollut mikään pettymys. Isommalla äänenpaineella en kauheasti suosittele niitä enkä mitään muitakaan pieniä pönttöjä kitarointiin, vaikka desibelejä lähtisikin. Asian tätä puoltä on käsitelty tuoreeltaan jonkin verran ainakin tuolla kuulokesoitto-topicin puolella. Mulla on lastulevyisellä pöydällä ESI nEar 05 kajarit, joissa on 5,25'' elementit. Kovin puhdasta toistoa noista ei saa edes kerrostalovolumella, eikä mitään room controlia ole olemassakaan. Pieree ja tärisee varsinkin enemmän runtatessa ja dempatessa hi-gainia. Pääsisikö noista ongelmista eroon hankkimalla tukevamman pöydän ja vaikka nuo Behkun 2031A:t? Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Marzi 31.12.2015 00:46:57 | |
---|
Adamin X-sarjalaisista sellainen huomio, että niiden kanssa musan päälle treenailu onnistuu ilman erillistä mikseriä, ne kun huolii RCA- ja XLR-inputteihin tavaraa yhtä aikaa. Eli Axe ja joku muu laite kiinni ja menoksi. Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
ÄrGee: Mulla on lastulevyisellä pöydällä ESI nEar 05 kajarit, joissa on 5,25'' elementit. Kovin puhdasta toistoa noista ei saa edes kerrostalovolumella, eikä mitään room controlia ole olemassakaan. Pieree ja tärisee varsinkin enemmän runtatessa ja dempatessa hi-gainia. Pääsisikö noista ongelmista eroon hankkimalla tukevamman pöydän ja vaikka nuo Behkun 2031A:t? Pääse, tai päässee :) Edelleen suosittelen juurikin noita 2031a behkuja. No, itselläni ei kieltämättä ole kokemusta ns. high end tuotteista, mutta en kaipaa parempaa soundia behkuilla soitellessa. Olen siis täysin tyydytetty puukorva :) |
RaskasMielinen 31.12.2015 08:42:30 | |
---|
min: Pääse, tai päässee :) Edelleen suosittelen juurikin noita 2031a behkuja. No, itselläni ei kieltämättä ole kokemusta ns. high end tuotteista, mutta en kaipaa parempaa soundia behkuilla soitellessa. Olen siis täysin tyydytetty puukorva :) Behkut ovat lisäksi aika painavat ja muutenkin tukevat. Eivät ne särise jos eivät ole rikki. Truth on niitä harvoja Behkun tuotteita, joita arvostetaan. Vaikka muuten kieltämättä ostelenkin aika herkästi ns. high end -kamaa, niin tässä asiassa en näe mitään mieltä maksella ilmasta, vaan "tyydyn" Behkuihin. Mainitsemani Hi-Fi -lehden vertailun mukaan aidot uudemmat Genelecit olivat olivat vielä jonkin verran paremmat, mutta hintaerohan on todella moninkertainen. Jää rahaa siihen tukevampaan pöytäänkin :) Jack of all trades - master of none |
askomiko 31.12.2015 12:54:20 | |
---|
Soundia saa myös muutettua 100% akustoimalla huoneen mutta se on monesti ihmisasumuksissa aika mahdoton homma. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |