Janizio 29.12.2015 21:37:51 (muokattu 29.12.2015 21:38:27) | |
---|
Traditional: SA vetämässä sepi kumpulaista miitissä kun jätkät pyörii alasti nurmikolla. 2016 Miitti on ensimmäinen johon aion osallistua. Melkein toivon, että vaikka kysyisittekin niin Saara ei suosituisi tulemaan teidän ryypybileisiinne ja todennäköisesti ei tulekkaan kun tekee muutenkin tosi vähän mitään baarikeikkoja jne. Tietty jos todella hyvin maksatte niin sit on eri asia |
Alfons Åberg 29.12.2015 21:41:41 | |
---|
Siinä olisikin joo kun SA päivittäisi twitteriin, että "Lauteiden alla käyty. Kohta lähtee hittimodulaatio". "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Seba 29.12.2015 22:05:17 | |
---|
Presidentti: Siinä olisikin joo kun SA päivittäisi twitteriin, että "Lauteiden alla käyty. Kohta lähtee hittimodulaatio". Benny Hill tunnarin tahdissa alastomien miesten letkajenkka saattaisi toimia. |
Janizio 29.12.2015 22:07:54 | |
---|
Halveeraaminen senkun jatkuu |
carnation 29.12.2015 22:10:26 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Janizio: Halveeraaminen senkun jatkuu Ei, vaan väki valottaa sulle mitä miiteissä oikeasti tapahtuu. Niihin ei myöskään hankita esiintyjiä, kun kaikki osallistujat on jonkinasteisia soittajia ja musiikit hoidetaan omin voimin, perinteisesti tribuuttivetoina 3 biisiä per porukka/bändi/aihe. . |
Seba 29.12.2015 22:13:31 | |
---|
|
Janizio 29.12.2015 22:16:19 | |
---|
Seba: Ei, vaan väki valottaa sulle mitä miiteissä oikeasti tapahtuu. Niihin ei myöskään hankita esiintyjiä, kun kaikki osallistujat on jonkinasteisia soittajia ja musiikit hoidetaan omin voimin, perinteisesti tribuuttivetoina 3 biisiä per porukka/bändi/aihe. . Ja viinaa kuluu litra tolukulla todennäköisesti |
Seba 29.12.2015 22:18:17 | |
---|
Janizio: Ja viinaa kuluu litra tolukulla todennäköisesti Näinkin voisi asian ilmaista. Satakunta känniääliötä mouhoaa yhdessä. Harvinaisen hauskaa, muttei pysty kun 5 vuoden välein kun pitää toipua välissä. |
Janizio 29.12.2015 22:20:46 | |
---|
Seba: Näinkin voisi asian ilmaista. Satakunta känniääliötä mouhoaa yhdessä. Harvinaisen hauskaa, muttei pysty kun 5 vuoden välein kun pitää toipua välissä. Niin arvelinkin |
Alfons Åberg 29.12.2015 22:20:51 | |
---|
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Lennu 29.12.2015 22:21:52 | |
---|
Vähän nyt eksyy aiheesta taasen. Eikö teillä ole joku miitti ziitti huone? Miksei ole Saara-huonetta? "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Janizio 29.12.2015 22:30:18 | |
---|
Niihän toi eksyy mutta eipäs ole yllätys kun noin osa on asialla. |
J.Nikkanen 29.12.2015 22:30:18 | |
---|
Kumpulaisen Sepistähän tuli myöhemmin euro-Sepi joka antoi uralle hieman nostetta ja jatkoaikaa. Voishan Saarakin testailla hieman jotain jumputi-jumputia, vaikka HC sellaista ja vaihtaa nimensä Saara Tsunamiksi. Big Mono rules, ok? |
Vessajono 29.12.2015 22:48:14 | |
---|
Oispa miitti. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen. |
Janizio 29.12.2015 22:52:29 | |
---|
J.Nikkanen: Kumpulaisen Sepistähän tuli myöhemmin euro-Sepi joka antoi uralle hieman nostetta ja jatkoaikaa. Voishan Saarakin testailla hieman jotain jumputi-jumputia, vaikka HC sellaista ja vaihtaa nimensä Saara Tsunamiksi. Ainahan sitä voi kaikkia kokeilla ja silloin tällöin repäistä ja räväyttää. Eikä se vaadi nimen vaihtamista. Se vaatii vain musikaalisia lahjoja ja osaamista |
Dirtyh 29.12.2015 22:58:52 | |
---|
Mä ajattelin antaa Saaralle mahdollisuuden artistina. Janizio, voisitko neuvoa aloittelijaa että mistä 3:sta kappaleesta kannattaa aloittaa? Spotify tarjosi suosituimmiksi biiseiksi joululauluja ja covereita mutta ne ei nyt kiinnosta. Eli voitko suositella 3:a Saaran omaa biisiä niin mä pistän kuunnellen. |
Lennu 29.12.2015 23:01:53 | |
---|
Dirtyh: Mä ajattelin antaa Saaralle mahdollisuuden artistina. Janizio, voisitko neuvoa aloittelijaa että mistä 3:sta kappaleesta kannattaa aloittaa? Spotify tarjosi suosituimmiksi biiseiksi joululauluja ja covereita mutta ne ei nyt kiinnosta. Eli voitko suositella 3:a Saaran omaa biisiä niin mä pistän kuunnellen. Onhan se neljä levyä julkaissut, löytyiskö nuo tubesta tai spotifysta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Saara_Aalto "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Janizio 29.12.2015 23:02:04 | |
---|
Dirtyh: Mä ajattelin antaa Saaralle mahdollisuuden artistina. Janizio, voisitko neuvoa aloittelijaa että mistä 3:sta kappaleesta kannattaa aloittaa? Spotify tarjosi suosituimmiksi biiseiksi joululauluja ja covereita mutta ne ei nyt kiinnosta. Eli voitko suositella 3:a Saaran omaa biisiä niin mä pistän kuunnellen. Pitääkö olla yksin laulettuja vai kelpaako Teemu Roivaisen kanssa laulettut duettobiisitkin |
Dirtyh 29.12.2015 23:03:33 | |
---|
Janizio: Pitääkö olla yksin laulettuja vai kelpaako Teemu Roivaisen kanssa laulettut duettobiisitkin Yksin laulettuja ja käsittääkseni Saara siis tekee itse biisinsä niin omia biisejä. Levyt löytyy kyllä spotifystä mutta suosittele niin mä kuuntelen. |