seppo69 28.12.2015 16:45:03 | |
---|
Lennu: Mun on pakko myöntää, että en ole kuullut Teemu Roivaisesta muuta kuin Saara Aallon yhteydessä. Hei tän mä tiiän! Pelattiin pikkupoikina jalkapalloa samassa joukkueessa. Ihan hyvä jätkä, ei tosin lähellekään niin hyväpelaaja kuin minä, olinkin tietenkin koko joukkueen paras pelaaja. "Ei noihin Bismarckin omiin sanoihin saa kyrpää laitettua järkevästi mitenkään." -crestfall |
Janizio 28.12.2015 16:53:50 | |
---|
seppo69: Hei tän mä tiiän! Pelattiin pikkupoikina jalkapalloa samassa joukkueessa. Ihan hyvä jätkä, ei tosin lähellekään niin hyväpelaaja kuin minä, olinkin tietenkin koko joukkueen paras pelaaja. Niihän toi vaikuttaa olevan hyvä ja ihan hauskakin tyyppi. Aika rento tyyppi kanssa vaikuttaisi olevan |
Janizio 28.12.2015 17:05:51 (muokattu 28.12.2015 17:06:44) | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=dSt2GZsycgI Ja se pakko sanoa, että myöskin tässä Voice of Finlandin finaalin omassa biisissä My Love on edelleenkin jotain tosi siistiä fiilistä. Muutama muu ns. vanhemmista biiseistä on vähän niinku unohtunut ja ns. vanhentunut, mutta tää ei oo. Minusta edelleenkin yksi parhaista Saaran omista biiseistä |
Dirtyh 28.12.2015 20:58:46 | |
---|
Mun mielestä jos joskus on joku M.net miitti niin Saara Aalto pitää tilata sinne keikalle. |
Janizio 28.12.2015 21:32:48 | |
---|
Dirtyh: Mun mielestä jos joskus on joku M.net miitti niin Saara Aalto pitää tilata sinne keikalle. Saatte ainakin suht pienellä rahalla isoa laatua ja sen takia varmaan Saara on ollut viime aikoina myös aika suosittu näissä joissain tapahtumissa laulaan muutaman biisin ja osin joissain tapauksissa myöskin monipuolisen kielitaitonsa takia ja monipuolisen äänensä takia, mutta suurin syy ollennee pieni liksa jolla saa korkealaatuista taitoa |
Henri Henri Olavi 28.12.2015 21:33:24 | |
---|
Dirtyh: Mun mielestä jos joskus on joku M.net miitti niin Saara Aalto pitää tilata sinne keikalle. Sitä voisi pohjustaa jäsen Janizion pitämä parituntinen powerpoint-esitelmä artistista. I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth. |
Janizio 28.12.2015 21:37:50 | |
---|
Henri Henri Olavi: Sitä voisi pohjustaa jäsen Janizion pitämä parituntinen powerpoint-esitelmä artistista. Kiitos luottamuksesta mutta ei kiitos. Niin kuin jotkut sanoin puhukoon Saaran osaaminen puolestaan sitten niissä kekkereissä jos sellaiset järjestätte |
Funkånaut 28.12.2015 21:38:24 | |
---|
Sepi Kumpulaisen saa halvemmalla ja hänen biisit ovat sentään yleisölle tuttuja. "Kyläkauppias saisi kyllä tarjota minulle hampurilaispihvin kiitokseksi tästä." |
Janizio 28.12.2015 21:41:42 | |
---|
Funkånaut: Sepi Kumpulaisen saa halvemmalla ja hänen biisit ovat sentään yleisölle tuttuja. Voidaan me myös työntää Saaralle lista tai musatyyli mitä/millaisia halutaan kuulla niin tekee sitä kautta ohjelman. Jos ei haluta hänen omiaan kuunnella |
Tympee Huttunen 28.12.2015 21:45:34 | |
---|
Funkånaut: Sepi Kumpulaisen saa halvemmalla ja hänen biisit ovat sentään yleisölle tuttuja. Nimeä kaksi. Miittiin kolehti ja Saara esittämään Sepi Kumpulaisen biisejä. Mutta joo, onhan toi tosi lahjakas nainen ja sopii tollasiin teatraalisiin yms. juttuihin. Eihän hän tarvitse kuin hyvän pop-biisin niin pääsee radioon kunnolla. Ns. pohjatyö lienee jo tehty. |
Janizio 28.12.2015 22:10:47 (muokattu 28.12.2015 22:11:52) | |
---|
Lastinen: Nimeä kaksi. Miittiin kolehti ja Saara esittämään Sepi Kumpulaisen biisejä. Mutta joo, onhan toi tosi lahjakas nainen ja sopii tollasiin teatraalisiin yms. juttuihin. Eihän hän tarvitse kuin hyvän pop-biisin niin pääsee radioon kunnolla. Ns. pohjatyö lienee jo tehty. Olis varmaankin se pohjatyö tehtynä, mutta hyvin todennäköistä, että Saara ei ns. alistu laulamaan perus poppi biisejä ja ihan hyvä niin hänen upea äänensä menis sellaisiessa perus poppi renkutuksissa ihan hukkaan. Samoin kuin menee Diandrankin. Saa ehkä parempaa suosiota noilla biiseillä, mutta ne ei ns. kuullosta Didin omilta vaan hälle sanelluilta biiseiltä. Sit kun laulaa jotain muuta vähän ns. vaativampaa niin johan alkaa lyyti kirjoittaa. Saaran omat biisit sentään kuullostaa siltä, että ne on ns. Saaran suuhun tehdyiltä ja kuuluu, että ne on hänelle tehtyjä, joissa hänen äänensä pääse oikeuksiinsa |
Kampela77 28.12.2015 22:27:10 | |
---|
Janizio: Olis varmaankin se pohjatyö tehtynä, mutta hyvin todennäköistä, että Saara ei ns. alistu laulamaan perus poppi biisejä ja ihan hyvä niin hänen upea äänensä menis sellaisiessa perus poppi renkutuksissa ihan hukkaan. Samoin kuin menee Diandrankin. Saa ehkä parempaa suosiota noilla biiseillä, mutta ne ei ns. kuullosta Didin omilta vaan hälle sanelluilta biiseiltä. Sit kun laulaa jotain muuta vähän ns. vaativampaa niin johan alkaa lyyti kirjoittaa. Saaran omat biisit sentään kuullostaa siltä, että ne on ns. Saaran suuhun tehdyiltä ja kuuluu, että ne on hänelle tehtyjä, joissa hänen äänensä pääse oikeuksiinsa Mutta Sepin biisit ovat muistettavampia ja se tekee omat biisit. Luulisin, että keskimäärin ihmiset tietävät enemmän Sepin biisejä nimeltä kuin Saaran. Esimerkiksi kuka ei tiedä klassikoita Armotonta menoa ja Mä oon mahtava mies? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Janizio 28.12.2015 22:34:55 (muokattu 28.12.2015 22:43:47) | |
---|
Kampela77: Mutta Sepin biisit ovat muistettavampia ja se tekee omat biisit. Luulisin, että keskimäärin ihmiset tietävät enemmän Sepin biisejä nimeltä kuin Saaran. Esimerkiksi kuka ei tiedä klassikoita Armotonta menoa ja Mä oon mahtava mies? Minä en tiedä. Hyvä kun just ja just oon kuullut itse muusikon/artistin nimen eli Sepi Kumpulainen. Jotain sanoo nimeltä mutta biisit ovat täyttä hepreaa ainakin näin äkkiseltään nimiä sanottua. Biisin kuultua voi tulla ns. Ahaa elämys |
Vaihtovirta 28.12.2015 22:40:13 | |
---|
Kännissä on kiva olla, kännissä kutkuttaa Kännissä pyöriä permannolla ja murheitaan hukuttaa Raipe Raipe Rapa rapa raparapa rappaa Raparapa rappaa rai... Kyllä väitän, että kinukit ostaisivat tuon. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
Funkånaut 28.12.2015 22:48:16 | |
---|
"Kyläkauppias saisi kyllä tarjota minulle hampurilaispihvin kiitokseksi tästä." |
Lennu 28.12.2015 22:49:23 | |
---|
Janizio: Olis varmaankin se pohjatyö tehtynä, mutta hyvin todennäköistä, että Saara ei ns. alistu laulamaan perus poppi biisejä ja ihan hyvä niin hänen upea äänensä menis sellaisiessa perus poppi renkutuksissa ihan hukkaan. Samoin kuin menee Diandrankin. Saa ehkä parempaa suosiota noilla biiseillä, mutta ne ei ns. kuullosta Didin omilta vaan hälle sanelluilta biiseiltä. Sit kun laulaa jotain muuta vähän ns. vaativampaa niin johan alkaa lyyti kirjoittaa. Saaran omat biisit sentään kuullostaa siltä, että ne on ns. Saaran suuhun tehdyiltä ja kuuluu, että ne on hänelle tehtyjä, joissa hänen äänensä pääse oikeuksiinsa No musta ne Diandralle tehdyt biisit toimii just hyvin. Yksin tehdessä ja tuottaessa ja esiintyessä on usein samanlaista probleemia kuin Aallolla, että niihin ei tule mitään reunaa muiden ihmisten ideoista ja erilaisista toimintatavoista. Sen huomaa itsekin biisejä tehdessä, että niistä tulee sliipattua "oman kuuloista" huttua, joka on mielenkiinnotonta. Mutta kun hämmentäjiä on sopivasti enemmän, niin alkaa soppakin maistumaan (pun) paremmalta. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Kampela77 28.12.2015 22:59:31 | |
---|
Janizio: Minä en tiedä. Hyvä kun just ja just oon kuullut itse muusikon/artistin nimen eli Sepi Kumpulainen. Jotain sanoo nimeltä mutta biisit ovat täyttä hepreaa ainakin näin äkkiseltään nimiä sanottua. Biisin kuultua voi tulla ns. Ahaa elämys Olet ilmeisesti aika nuori? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
DirtyFingers 28.12.2015 23:05:14 | |
---|
Juuh elikkäs joo tämä ketju :--------DD Come with me for fun in my buggy |
Janizio 29.12.2015 08:25:27 | |
---|
Lennu: No musta ne Diandralle tehdyt biisit toimii just hyvin. Yksin tehdessä ja tuottaessa ja esiintyessä on usein samanlaista probleemia kuin Aallolla, että niihin ei tule mitään reunaa muiden ihmisten ideoista ja erilaisista toimintatavoista. Sen huomaa itsekin biisejä tehdessä, että niistä tulee sliipattua "oman kuuloista" huttua, joka on mielenkiinnotonta. Mutta kun hämmentäjiä on sopivasti enemmän, niin alkaa soppakin maistumaan (pun) paremmalta. Biisit periaattessa toimii Didillä ihan OK, mutta niistä puuttuu se juttu, joka sais mulla aikaan sen Wau efektin ja kun Didillä olis sitä ääntä niin ne biisit jättää käyttämättä Didin äänestä sen Wau efektin. Toisin kuin Saaran omat biisit etenkin ne parhaat hänen biisinsä nostaa hänen äänestään ja tunnelman luontitaidoista ne parhaat taidot esiin ja silloin se biisi on just se oikea kyseiselle artistille kun se käyttää hänen kapasiteettinsa oikein niin, että biisin tunnelma ei jää vajaaksi ja laulaja pääse käyttään parhaita ominaisuuksiaan biisissä ja näin ei valitettavasti minun mielestäni käy Didin omissa biiseissä. Esim aika monin tähdet tähdet ohjelman veto esim. se duetto Jari Sillanpään kanssa oli ihan huikee suoritus omiin biiseihin verratuna. Siinä Didin ääni pääsi oikeuksiinsa ja tunnelma ja fiilis oli näin ihan loistava. |
SA vetämässä sepi kumpulaista miitissä kun jätkät pyörii alasti nurmikolla. 2016 Miitti on ensimmäinen johon aion osallistua. I am the king of the mountain top! I reign supreme over DIU DIU! I AM THE GOLDEN GOD! I! |