Aihe: Rahtihommia?
1
janneto
26.12.2015 17:46:06
Ei matkahuolto ole todellisuudessa kallis vaihtoehto. Olen lähettänyt ja vastaanottanut useamman setin ( yleensä shellkitin ) ja hinta koviin keisseihin pakattuna on ollut 40-60€. Pienissä matkahuollon toimipisteissä ei huomioida tilavuutta vaan pelkkä lähetyksen paino jolloin hinta on edullisempi.
Juhani_t
26.12.2015 17:52:23
janneto: Ei matkahuolto ole todellisuudessa kallis vaihtoehto. Olen lähettänyt ja vastaanottanut useamman setin ( yleensä shellkitin ) ja hinta koviin keisseihin pakattuna on ollut 40-60€. Pienissä matkahuollon toimipisteissä ei huomioida tilavuutta vaan pelkkä lähetyksen paino jolloin hinta on edullisempi.

No joo. En kyllä muista koskaan että olisivat mittoja ottaneet. Tässä läjässä on 4 kollia. Suurin 70x70x60cm ja kokonaispaino 65kg. Olin henkisesti varautunut noin 80 euron kuluihin, mutta meni vähän yli.
Juhani_t
30.12.2015 18:48:30
Taidan päätyä Kaukokiidon kyytiin. Ovelta ovelle 78 euroa. Eipähän tarvi siellä toisessa päässä kaverin raahata kolleja enää yhtään ylimääräistä. Hinnassakin voittaa Matkahuollon jos tosiaan mittaavat laatikot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)