Duro 22.12.2015 05:58:11 | |
---|
Hammarberg: Toihan näyttää varsin houkuttelevalta. Hinta on tietty aika huima, uusi on aina uusi. :) Coliseumia pyörii välillä 14"x8" m.netin torilla 300-400€:n hintoihin, ei ole enää niin paha. Ei ole pitkäkään aika kun yksi kipale myynnissä oli. Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Hammarberg 22.12.2015 13:49:17 | |
---|
Duro: Coliseumia pyörii välillä 14"x8" m.netin torilla 300-400€:n hintoihin, ei ole enää niin paha. Ei ole pitkäkään aika kun yksi kipale myynnissä oli. Toi onkin jo ihan ok hinta. :) Toi on about saman verran mitä Yamahan 14"x8" messinkinen RC kustantaa... Täytyykin alkaa ton kanssa pitää silmät auki, mie alan lämmetä noille Ludarin virppasoundeille ihan toden teolla. |
ferodoz 22.12.2015 21:51:10 | |
---|
Just a face in the crowd. |
cream 22.12.2015 22:33:43 | |
---|
Hammarberg: Ja nyt kun tässä ihmetellään miun soittoasennon ja settiasettelun ongelmakohtia, laitetaanpas lisää videota. Tämä on viime viikon tuotoksia, tarkoitus oli tehdä uusi otto, koska tämä veto ei ole täydellistä lähelläkään, mutta ajattelinpa, että lataan silti. Ennemmin teen uusia pätkiä. https://www.youtube.com/watch?v=kx4dyeqedbI En nyt tuota soittoa kommentoi, parempi olet kuin minä. Mutta miten snareiskulla kätesi painuu ikäänkuin alaspäin ranteesta. Oletko kiinnittänyt siihen huomiota? Ihan vain havaintona, ei kettuiluna. |
Hammarberg 23.12.2015 01:23:46 | |
---|
cream: En nyt tuota soittoa kommentoi, parempi olet kuin minä. Mutta miten snareiskulla kätesi painuu ikäänkuin alaspäin ranteesta. Oletko kiinnittänyt siihen huomiota? Ihan vain havaintona, ei kettuiluna. Enpä oo tajunnu ajatella, ei toi ainakaan tunnu siltä että siinä olisi mitään ongelmaa? Miulla oli ennen semmonen tapa että vasemmalla kädellä soitin miltei pelkästään sormilla, joka ei ollut kovinkaan hyvä tekniikka, jumitusta ja epätarkkuutta siitä seurasi... Olen ihan tarkotuksella koittanu saada tohon vasuriin enempi ranneliikettä että olisi parempi kontrolli jne. |
Kailis 23.12.2015 10:59:13 | |
---|
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
ferodoz 23.12.2015 13:34:01 | |
---|
Kailis: Rummut mun makuun liian kaiutetut ja himpun lujalla. Laulu jää jalkoihin. Laulu jää snadisti munki mielestä vähä alle, toi biisi lytättiin masteroinnissa niin kasaan kun vaan voi, ja kun miksauksessa oli snare ja laulu kaikuineen suht naamalla, niin kyllähän se kuuluu tosta. Seison silti ton takana täysin :) Just a face in the crowd. |
jazzmies 23.12.2015 17:36:47 | |
---|
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
jtpennane 23.12.2015 18:02:53 | |
---|
Juuh elikkäs |
jarome 23.12.2015 18:08:35 | |
---|
time decorating |
hollmi-5 23.12.2015 18:37:21 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
TheRev 24.12.2015 10:11:19 | |
---|
|
Jape Muusa 24.12.2015 10:41:21 | |
---|
|
moderndrummer88 25.12.2015 22:59:14 (muokattu 25.12.2015 23:01:19) | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=PTp09ywnZRs Olin elokuussa Riikassa tommosella pohjoismaisella musiikin ja tanssin yhteistyöleirillä pari viikkoa. Avasin äsken youtuben ja sieltä leiriltä kuvattu pätkä tuli videoehdotuksissa vastaan. Tehtävänanto taisi olla tuossa, että minä aloitan koko homman jonkinlaisella rytmisellä aihiolla ja tanssijat/bändi lähtee improamaan pikkuhiljaa mukaan. Ideana taisi olla lähteä yksi soittaja + kaksi tanssijaa ryhmänä liikenteeseen. Mielenkiintoisia hommia! |
TheRev 26.12.2015 12:06:58 | |
---|
|
Phil 26.12.2015 14:29:52 | |
---|
Tällaista oon soittanut syksystä 2014 asti ja vielä olisi 3 näytöstä jäljellä. Noin 220 näytöstä+treenejä tuli kokonaismääräksi että alkoi olla jo aika tuttu show :) Soitannollisesti ei mitään kummallista mutta keskittyminen pitää olla 100 % koko ajan. Hyvää uutta vuotta rumpaleille jo tässä vaiheessa!! https://youtu.be/W2LqHzoFW4o |
hollmi-5 26.12.2015 14:56:20 | |
---|
Phil: Tällaista oon soittanut syksystä 2014 asti ja vielä olisi 3 näytöstä jäljellä. Noin 220 näytöstä+treenejä tuli kokonaismääräksi että alkoi olla jo aika tuttu show :) Soitannollisesti ei mitään kummallista mutta keskittyminen pitää olla 100 % koko ajan. Hyvää uutta vuotta rumpaleille jo tässä vaiheessa!! https://youtu.be/W2LqHzoFW4o Mielenkiintoista. Hyvin taas tottakai vedetty. Kuka sulle antaa löhtökäskyn? Vai kuunteletko tekstiä ja itse päättelet? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 26.12.2015 15:13:38 (muokattu 26.12.2015 15:22:07) | |
---|
hollmi-5: Mielenkiintoista. Hyvin taas tottakai vedetty. Kuka sulle antaa löhtökäskyn? Vai kuunteletko tekstiä ja itse päättelet? Eiks pomo koskettimissa nyökkää, rumpali näpäyttää klikin joka menee monitorointiin ja eikun menoksi? Pistätkö muuten ainakin tuolla loppupuolella Porcaromaisesti 12-osatuplia snareghosteihin? JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Phil 26.12.2015 15:59:12 | |
---|
hollmi-5: Mielenkiintoista. Hyvin taas tottakai vedetty. Kuka sulle antaa löhtökäskyn? Vai kuunteletko tekstiä ja itse päättelet? Kiitokset! Eli homma menee niin että missään kappaleessa ei ole alkulaskuja vaan kapellimestari/kosketinsoittaja nyökkää neljäsosakohon kappaleen tempoon ja samaan aikaan lyön pädiltä Qlabin käyntiin ja yleensä alan heti soittamaan. Ennen biisejä katson metronomista tempon että pääsee heti ykköseltä oikeaan tempoon. Tietokoneen aikakoodiin on ohjelmoitu valo-ohjelmat joihinkin numeroihin ja yhden koskettimen osuudet ja efektejä tulee myös koneelta. |
Kailis: Eiks pomo koskettimissa nyökkää, rumpali näpäyttää klikin joka menee monitorointiin ja eikun menoksi? Pistätkö muuten ainakin tuolla loppupuolella Porcaromaisesti 12-osatuplia snareghosteihin? Jees muutaman "six-stroke rollin" soittelen filleinä vaikka alkuperäisessä ei niitä olekaan jos sitä tarkoitit. Ja tosiaan klikki on ohjelmoitu niin että aina kun rummut soittaa niin kellään muulla ei ole klikkiä mutta silloin kun rummuilla on taukoa niin kaikille tulee klikki kuunteluun. Idea tässä oli että on parempaa yhteissoittoa kun kaikki soittaa rumpalin kanssa samassa taimissa. Jos kaikilla olisi klikki niin voipi olla että joku soittaisi pelkästään klikin kanssa mutta yhdessä se ei kuulostaisikaan hyvältä. |