Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 557 58 59 60 61419 420 421 422 423
Laulava Kylätohtori
23.12.2015 15:13:40
Gabe ei vielä taida tietää sitä, mutta ostin häneltä The Mule -setin Les Pauliin. Samalla treble bleed saa vaihtua 50's wiringiin. Ja pitää vielä miettiä, jos nostopotikalla puolitukset...

Samalla tämä hillitsee mukavasti typerää gasia siihen DLX Musicin Les Paul Lightiin....
They pass too much electricity. -SRV
freakingenius
23.12.2015 15:27:22
Laulava Kylätohtori: Gabe ei vielä taida tietää sitä, mutta ostin häneltä The Mule -setin Les Pauliin.

hmm? Miten tämä onnistui? :)
Laulava Kylätohtori
23.12.2015 15:31:22
freakingenius: hmm? Miten tämä onnistui? :)

Heh, tuossa kyselin niistä ja lupauduin ostamaan ne, mutta Gabe ei ole vielä lukenut ko. vastausta. :)

Mutta noita olenkin jo hetken aikaa himoinnut, kun tuota settiä ja BKP:ta yleensäkin on kehuttu niin paljon ja estottomasti täällä.

Myös Stormy Mondays oli harkinnassa, mutta this seal the deal:

The Mule is based on the hotter and more midrange heavy late '59 pickups which found their way in to many popular rock guitarists collections over they years. With a stronger midrange these pickups are better suited to lead work when compared to something like the Stormy Mondays. This is because that extra midrange lets you get a little bit more gain out of your amplifier and really pushes through the mix a little bit more.
Laulava Kylätohtori
23.12.2015 18:26:27 (muokattu 23.12.2015 18:30:21)
Olivatkin jo menneet, joten pitää kehitellä muuta. Oikein klassinen liian aikaisin nuolaisu. :D

Ehkäpä teen lespasta rokkijyrän ja pistän 490R/498T-yhdistelmän siihen...

e. Vai oliko tämä nyt merkki, että mun pitää lähteä DLX:ään tsekkaamaan se stratolespa. Jumala puhuu mulle...
Morri
23.12.2015 20:05:16
Laulava Kylätohtori:

e. Vai oliko tämä nyt merkki, että mun pitää lähteä DLX:ään tsekkaamaan se stratolespa. Jumala puhuu mulle...

Oli, se oli nimenomaan sitä...kaupoille siitä mars ;)
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Gabe
23.12.2015 20:49:40
Laulava Kylätohtori: Gabe ei vielä taida tietää sitä, mutta ostin häneltä The Mule -setin Les Pauliin. Samalla treble bleed saa vaihtua 50's wiringiin. Ja pitää vielä miettiä, jos nostopotikalla puolitukset...

Eipä ole ikinä ollut minkään myymäni kamppeen kanssa tuollaista ostajajoukkoa. Piti oikein tulla erikseen ottamaan ilmoitus pois kun puhelin vaan pirisi ja pirisi. :D Pikaviestienkin määrä oli yllättävä. Tais mennä liian halvalla..

Samalla tämä hillitsee mukavasti typerää gasia siihen DLX Musicin Les Paul Lightiin....

Kyllä tämä oli selvä väliintulo yläkerrasta päin. Puhelimen netti nimittäin kusi enkä päässyt katsomaan olitko päätynyt ostopäätökseen. Eli ei muuta kuin kohti DLX liikettä. :D
Laulava Kylätohtori
23.12.2015 21:38:35
Gabe: Eipä ole ikinä ollut minkään myymäni kamppeen kanssa tuollaista ostajajoukkoa. Piti oikein tulla erikseen ottamaan ilmoitus pois kun puhelin vaan pirisi ja pirisi. :D Pikaviestienkin määrä oli yllättävä. Tais mennä liian halvalla..

Kyllä tämä oli selvä väliintulo yläkerrasta päin. Puhelimen netti nimittäin kusi enkä päässyt katsomaan olitko päätynyt ostopäätökseen. Eli ei muuta kuin kohti DLX liikettä. :D

Nonni, kyllä tässä jotain korkeampaa nyt on. :D Meinaan en itsekään ymmärrä, mitä viddua ylipäätään aloin kyselemään mitään typeriä tällaisessa tapauksessa, jossa tiesin, ettei nuo montaa minuuttia vapaana ole...

Tällasta on sattunut ennenkin. Tässä pitää nyt olla reseptorit herkkänä. Ei saa vaipua epätoivoon, vaan pitää ymmärtää, että kriisi on myös mahdollisuus. Niinhän ne sanovat, että olisi kiinalaisilla sama sana molemmissa käytössä. Tiedä sitten faktoista. Yksi ovi ei sulkeudu ilman, että toinen avautuu. Pitää vaan olla hereillä ja huomata ne pienet nyanssit, niin voi päästä tekemään juuri sellaisia mahtavan onnistuneita hot dealeja kuin meikäläinenkin aina torilta vetelee. Ei se ole, pojat, sattumaa se...
jhakwe
23.12.2015 21:42:08

Olihan noi helvetin halvat. Olin itsekin jo pikaviestikenttään näpyttämässä, kunnes muistin, että enhän mä edes halua mitään mikkejä ja ostellaan nyt toivon mukaan yksi vahvari ensin.
http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä.
Gabe
24.12.2015 00:46:28
Noh, hyvä että ei tarvinnut roikottaa kauaa. Mihinköhän hintaan tuo THR pitäisi laittaa jotta menis?
WanhaWihtahousu
24.12.2015 20:22:23

Yamaha GL1 eli guitalele "lapselle" "joululahjaksi".
Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru
Gabe
24.12.2015 20:56:53
Seymour Duncan Custom Custom, Alnico 2 pro ja Little 59.
Joees
24.12.2015 21:07:47
WanhaWihtahousu: Yamaha GL1 eli guitalele "lapselle" "joululahjaksi".

Mulla on ollut moinen kymmenisen vuotta. Huikee laitos.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
barclay
24.12.2015 21:17:53

Itselleni joululahjaksi Fender Squier Affinity Tele MN BB LH skeban, Fenderin lasisen slideputken, voodoo-hihnan kitaraan ja seinäkoukun.

On muutes hyvä ja liukas kaula tossa Telessä. Kuin mun pienelle kätöselle tehty. https://www.instagram.com/p/_r3OlSuc8w/
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
ahautanen
24.12.2015 23:20:33

Skreddyn Lunar Module klooni s0r0666, kaupantekijäisiksi sai kahvit ja tutustumisen työtiloihin :) Kiitokset tekijälle. Veikkaan että pitää parit purkit vielä tilata, kunhan keksii että mitä.
more is more
Savu
24.12.2015 23:35:50
Ibanez RT650 TB, eipä ole paljoa näitä näkynyt täällä päin.
Torilla tavataan!
edenbeast
25.12.2015 14:13:13
Charvel CX290. Nätti vehje ja vielä stratolavalla. Tykkään kovasti tuon kaulasta, yhtä hyvä kuin miun entisessä model 3:ssa.
MusikMan
25.12.2015 14:44:26
Meni ihan sigupedaalien merkeissä pukin vierailu: Toneconcepts The Distillery Luke (Steve Lukather) ja JHS AT Signature Channel Drive (Andy Timmons) olivat löytäneet tiensä pukin säkkiin. Vielä kun ehtisi kinkun, kalkkunan ja muun herkuttelun lomassa tyypit ottamaan...
"Mihin sä noita kaikkia oikeesti tarvitset, kun voit kuitenkin soittaa kerralla vain yhtä?"
calluna
25.12.2015 17:51:31 (muokattu 25.12.2015 17:51:59)
Digitech Trio band creator.
Pukin kyydissä saapui.
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
tonicaster
25.12.2015 19:32:44
Pukki ei tuonut kitarakamaa. Kävin sitten joululoman puitteissa tänään poistamassa yhden kermanvaalean G pajan firebirdin täältä Joensuusta. On kyllä kivan tuntuinen vehjes. Huomenna himaan päin ja tulilinnulle parit säädöt ja kieltenvaihto. Avot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)