Morri 23.12.2015 20:03:47 | |
---|
Rintamamies: Itse ostettu joululahja kotiutui tänään Auroralta. Saarnibodyinen T-Style Bigsby- tallalla ja ruusupuuotelaudalla. Todella siistiä jälkeä ja soi kuin unelma, niin akustisesti kuin vahvistettuna. Mikit ovat vintagetyyliset ja varustettu Alnico 5- magneeteilla. Kaikki meni sovitusti, aikataulut pitivät ja infoa sai aina kysymällä. Kiitokset Kaitsulle hyvästä työstä ja palvelusta! https://muusikoiden.net/dyn/users/142288.jpg Upea kitara, onnittelut joululahjasta!!! :) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Rintamamies 23.12.2015 20:20:11 | |
---|
Morri: Upea kitara, onnittelut joululahjasta!!! :) Kiitos, kuin myös! Näköjään meiltä molemmilta löytyy kitarat kummaltakin Janakkalan mestarilta :) |
Morri 23.12.2015 20:41:50 | |
---|
Rintamamies: Kiitos, kuin myös! Näköjään meiltä molemmilta löytyy kitarat kummaltakin Janakkalan mestarilta :) Niinpä onkin, Janakkalan suurmestarit tekevät kyllä maailman parhaat kitarat :) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 12:25:14 | |
---|
Rintamamies: Kuulostaa erikoiselta, mutta tietämättä enempää on hankala kommentoida. Kannattaa varmaan soitella sinne päin heti joulun jälkeen ja kysyä missä mennään. Soitteletko jossain yhtyeessä? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
JaaGeRMaisTeR: Soitteletko jossain yhtyeessä? Valitettavasti kotosalla vaan. Entä itse? |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 17:42:54 | |
---|
Rintamamies: Valitettavasti kotosalla vaan. Entä itse? Enpä edes kotona :D Puuttuu se tärkein. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 25.12.2015 18:10:48 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Enpä edes kotona :D Puuttuu se tärkein. Kauankos olet nyt odotellut? :D |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 18:14:43 (muokattu 25.12.2015 20:18:36) | |
---|
Gabe: Kauankos olet nyt odotellut? :D Ollu reilun vuosi ja kk maksettunakin. E: Selvisi miten pääsee jonojen ohi. Alkaa vähän tuo hermo loppumaan. Siitä sen enempää. prkl.. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
ibnz 25.12.2015 21:09:22 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ollu reilun vuosi ja kk maksettunakin. E: Selvisi miten pääsee jonojen ohi. Alkaa vähän tuo hermo loppumaan. Siitä sen enempää. prkl.. Avaisitko vähän, tässä on harkittu mm. refinish- ja/tai nauhahommia ko. paikan toteuttamana. Yksi keppi löytyy, johon nauhat on vaihdettu ja laatu on oikein hyvää. Epäselvä aikataulu not good |
Gabe 25.12.2015 21:24:38 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ollu reilun vuosi ja kk maksettunakin. E: Selvisi miten pääsee jonojen ohi. Alkaa vähän tuo hermo loppumaan. Siitä sen enempää. prkl.. Olenkin miettinyt että on miehellä lehmän hermot. :D No kerro nyt enemmän kun aloitit? |
Dunga 25.12.2015 21:34:57 | |
---|
Asian tola on sen verran kiinnostava uusien tilaajien kannalta, että kaikki mahdollinen fakta lienee tässä tarpeellista sekä ostajien että valmistajan puolelta. Näillä pelimerkeillä on kovin vaikea kuvitella lähtevänsä pyörittämään tätä rulettia ja katsomaan millainen vuoronumero sieltä sattuu tulemaan. War... war never changes. |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 22:01:11 | |
---|
Gabe: Olenkin miettinyt että on miehellä lehmän hermot. :D No kerro nyt enemmän kun aloitit? On lehmän hermot aina tiettyyn asti. Käytäntö menee näemmä samanlainen kun hesellä. Pitää ottaa puhelinyhteys ja kysyä päivämäärä jolloin jolpikumpi on valmiina pöydällä. Kitara tai rahat. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 25.12.2015 22:30:29 (muokattu 25.12.2015 22:47:20) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: On lehmän hermot aina tiettyyn asti. Käytäntö menee näemmä samanlainen kun hesellä. Pitää ottaa puhelinyhteys ja kysyä päivämäärä jolloin jolpikumpi on valmiina pöydällä. Kitara tai rahat. Ok. Vähän luulen että saa jäädä tämän pajan custom meikäläisen osalta. Sen verran merkilliseltä tämä jonon liikkuminen ja kitaroiden valmistuminen nyt näyttää olevan. Ei riitä kärsivällisyys odottaa eikä jaksaisi alkaa riitelemäänkään. Luulisi että ne valmistuisivat ihan nätisti tilausjärjestyksessä? e. Miten muuten sovitte sitten? Tekeekö kitaran vai palauttaako rahat? |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 23:01:44 (muokattu 25.12.2015 23:03:45) | |
---|
Gabe: Luulisi että ne valmistuisivat nätisti tilausjärjestyksessä? Niin luulisi. Nyt kun meni kolmas ainakin ohi jonon niin hermo menee. Ainakin yksi aiemmista oli keikkamuusikko, joten jonain PR temppuna voi katsoa läpi sormien. Sen siitä saa kun testaa sen kärsivällisyyden. Olipa sitten viimeinen asia mitä tuosta pajasta tahdon tai maksan mitään. E: Se tullaan sopimaan. Ei se nyt ihan tällä tyylillä voi mennä. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Savu 25.12.2015 23:17:01 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Niin luulisi. Nyt kun meni kolmas ainakin ohi jonon niin hermo menee. Ainakin yksi aiemmista oli keikkamuusikko, joten jonain PR temppuna voi katsoa läpi sormien. Sen siitä saa kun testaa sen kärsivällisyyden. Olipa sitten viimeinen asia mitä tuosta pajasta tahdon tai maksan mitään. E: Se tullaan sopimaan. Ei se nyt ihan tällä tyylillä voi mennä. Tää on kyl harmi, jos asiat on näin. Meinasin meinaan itsekkin laittaa kitaran tilaukseen, mutta nyt hieman mietityttää. Torilla tavataan! |
JaaGeRMaisTeR 25.12.2015 23:23:49 | |
---|
Savu: Tää on kyl harmi, jos asiat on näin. Meinasin meinaan itsekkin laittaa kitaran tilaukseen, mutta nyt hieman mietityttää. Siinä mitään, jos odottaa malttaa ja juurikaan juttua etenemisestä tule. Hyvä seppä hän on. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Savu 25.12.2015 23:26:51 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Siinä mitään, jos odottaa malttaa ja juurikaan juttua etenemisestä tule. Hyvä seppä hän on. Ei mun hermoilla päälle vuotta :) jo 7vko teki pahaa, kun oli kitara huollossa. Hemmetin hyvää jälkeä kyllä tekee, mutta aikataulut ei pidä paikkaansa. Torilla tavataan! |
Laulava Kylätohtori 25.12.2015 23:39:13 | |
---|
No jopas, ei kuulosta hyvältä. Harmi, jos tuollaiseksi on mennyt, että "paremmat" asiakkaat menee jonon ohi. Mitäs sitten tehdään, kun ei enää ole kuin ne pari jonon ohittajaa ja muut ovat vaihtaneet pajaa... They pass too much electricity. -SRV |
Gabe 25.12.2015 23:46:19 (muokattu 25.12.2015 23:48:42) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Niin luulisi. Nyt kun meni kolmas ainakin ohi jonon niin hermo menee. Ainakin yksi aiemmista oli keikkamuusikko, joten jonain PR temppuna voi katsoa läpi sormien. Sen siitä saa kun testaa sen kärsivällisyyden. Olipa sitten viimeinen asia mitä tuosta pajasta tahdon tai maksan mitään. E: Se tullaan sopimaan. Ei se nyt ihan tällä tyylillä voi mennä. On kieltämättä todella ikävästi hoidettu homma. Itse sanoisin että tässä tilinumero, annetaan olla. Kyllähän nuo pitäisi valmistaa tilausjärjestyksessä, ei pärstäkertoimen mukaan. Ei siinä paljon sepän taidotkaan lohduta jos valmistusaika on 2+ vuotta ja toimitusvarmuus on tuota luokkaa. Harmi homma, kovasti kaasuttelin Auroran mailaa itsekin. Mutta ei kyllä uskalla kun näitä lukee. Savu: Ei mun hermoilla päälle vuotta :) jo 7vko teki pahaa, kun oli kitara huollossa. Hemmetin hyvää jälkeä kyllä tekee, mutta aikataulut ei pidä paikkaansa. Mulla taisi muuten valmistua huolto aiemmin, vaikka laitoin myöhemmin sen kitaran sinne. :D Muistin kyllä muistuttaa sen olemassa olosta viikoittain juuri viivästyksen pelossa. |
Sarko 25.12.2015 23:51:30 | |
---|
Mielenkiintoista indeed. Itse olen käyttänyt säätöhommissa paikallista seppää, ilman mitään aikatauluja, jos ei hätää ole ollut. Jos olen säätöjä keikkaa tai studiota vaille ollut, olen myös aikarajasta huomauttanut. Kyseessä on kuitenkin ollut custom-kitaraa pienemmät huolet että kyseessä selkeesti erilainen keissi. Jonkun tavan huoltotyön ymmärtää ohittavan jonon, varsinkin jos duuni on pieni, mut custom-asiakas on asiakas siinä missä keikkaileva asiakaskin. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |