Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5 6 7 8277 278 279 280 281
Vessajono
22.12.2015 15:11:51
Janizio: Tai sitten Saara on viihdettä isolla V:llä esiintyessään yksin tai Teemun kanssa.

Viihde on typerää. Musiikki on vakava asia.
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen.
Janizio
22.12.2015 16:20:04 (muokattu 22.12.2015 16:30:08)
Vessajono: Viihde on typerää. Musiikki on vakava asia.

Musikkihan on sitten vakavan typerää kun se on myöskin viihdettä :)

Aika outo ajatus tuolla edellisessä viestissä, että ihmiset taputtavat vaan tyhmyyttään, että laulutaidolla ja hyvällä biisillä ei ole mitään tekemistäkö.
lurkki
22.12.2015 17:54:54
Janizio: Musikkihan on sitten vakavan typerää kun se on myöskin viihdettä :)

Aika outo ajatus tuolla edellisessä viestissä, että ihmiset taputtavat vaan tyhmyyttään, että laulutaidolla ja hyvällä biisillä ei ole mitään tekemistäkö.

No jopas nyt. Kyllähän musiikki taidettakin voi olla, viihdearvosta riippumatta. Tuolla yleisellä palstalla eri virejärjestelmien esimerkit eivät ole viihdettä (minulle) mutta eittämättä taidetta.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
22.12.2015 17:59:47
lurkki: No jopas nyt. Kyllähän musiikki taidettakin voi olla, viihdearvosta riippumatta. Tuolla yleisellä palstalla eri virejärjestelmien esimerkit eivät ole viihdettä (minulle) mutta eittämättä taidetta.

Kyl minusta musa on parhaimmillaan huippu viihdettäkin. Ei se sitä tarkoita, että se olis jotain hölynpöly touhua, jos sillä on viihdearvoa.
Janizio
22.12.2015 18:08:00
lurkki: Eivätkö Saaran kirkkokeikat olekaan ns. hartaus-skenen juttuja?

Sitäkin, mutta meinaatko, että harras ja tunnelmallinen kirkkokonsertti ei voi olla viihdettä. Minun mielestäni voi ja onkin sitä. On se sekin minun mielestäni yhdenlaista viihdyttämistä vaikka harras kirkkokonsertti onkin
Vessajono
22.12.2015 18:12:07
Janizio: Sitäkin, mutta meinaatko, että harras ja tunnelmallinen kirkkokonsertti ei voi olla viihdettä. Minun mielestäni voi ja onkin sitä. On se sekin minun mielestäni yhdenlaista viihdyttämistä vaikka harras kirkkokonsertti onkin

Jeesus itkee.
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen.
lurkki
22.12.2015 18:14:33 (muokattu 22.12.2015 18:18:29)
Janizio: Sitäkin, mutta meinaatko, että harras ja tunnelmallinen kirkkokonsertti ei voi olla viihdettä. Minun mielestäni voi ja onkin sitä. On se sekin minun mielestäni yhdenlaista viihdyttämistä vaikka harras kirkkokonsertti onkin

Korkealaatuista säveltaidetta vois kyllä olla, kun ite en tosta viihdearvosta itsessään osaa ammentaa. Kuulemma Katri Helenakin tekee kirkkokeikkoja ja on aloittanut käännytystyön - ovelta.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
22.12.2015 18:20:11
lurkki: Korkealaatuista säveltaidetta vois kyllä olla, kun ite en tosta viihdearvosta itsessään osaa ammentaa. Kuulemma Katri Helenalin tekee kirkkokeikkoja ja on aloittanut käännytystyön - ovelta.

Eikös se korkealaatuinen säveltaide myöskin viihdytä sinua, niin eikös se silloin ole jonkinlaista viihdettä.

Onhan se toki erillaista viihdettä kuin Cheekin keikka Olympiastadionilla tai Juha Tapion festarikeikka tai Saaran oma keikka kesällä jossain ulkolavalla. Onhan nää erillaista viihdettä kuin kirkkokonsertti, mutta mä pidän jokaista jokinlaisena viihteenä.
Seba
22.12.2015 18:26:49

Miksei kirkkokonsertit muka olisi viihdettä?
Ei kai ne ihmiset sinne lähde katsomaan jotta niillä olisi ikävää, vaan viihtymään?
Janizio
22.12.2015 18:29:28
Seba: Miksei kirkkokonsertit muka olisi viihdettä?
Ei kai ne ihmiset sinne lähde katsomaan jotta niillä olisi ikävää, vaan viihtymään?

Niinpä! Juuri tätä minäkin ainakin yritin ajaa niinku ajatuksellani takaa
ferodoz
22.12.2015 18:36:14

Tottakai voi olla viihdettä. Tämä ketjukin on jo ihan puhdasta viihdettä joten miksei sitten kirkkokonsertitkin olisi.
Just a face in the crowd.
carnation
22.12.2015 18:47:37
Kaikki muu on viihdettä, paitsi Dream Theater, Opeth ja jazz. Ne on taidetta.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Janizio
22.12.2015 19:00:05
carnation: Kaikki muu on viihdettä, paitsi Dream Theater, Opeth ja jazz. Ne on taidetta.

Taidekin voi olla viihdettä
Seba
22.12.2015 19:02:27

Janizio: Taidekin voi olla viihdettä

Paitsi jazz
Janizio
22.12.2015 19:03:26 (muokattu 22.12.2015 19:04:48)
Seba: Paitsi jazz

Miks Jazz ei voisi olla viihdettä?

Mielestäni se on viihdettä siinä missä esim Saaran musa mulle. Siis sellaisella joka jazzista pitää hän nauttii siitä yhtä paljon kuin minä Saaran musasta ja viihtyy sen parissa niin eikös se silloin ole viihdettä.
Voltonator
22.12.2015 19:03:39
carnation: Kaikki muu on viihdettä, paitsi Dream Theater, Opeth ja jazz. Ne on taidetta.

Dream Theater ja Opeth voisivat tulla Saara Aallon lämppäreiksi kirkkokonserttiin. Minäkin voisin sitten mennä katsomaan.
Seba
22.12.2015 19:08:32

Janizio: Miks Jazz ei voisi olla viihdettä?

Mielestäni se on viihdettä siinä missä esim Saaran musa mulle. Siis sellaisella joka jazzista pitää hän nauttii siitä yhtä paljon kuin minä Saaran musasta ja viihtyy sen parissa niin eikös se silloin ole viihdettä.

Käytin viestissä viihdettä, mutta ei nyt osunut maaliin :)
Vessajono
22.12.2015 19:34:03
Janizio: Miks Jazz ei voisi olla viihdettä?

Koska se ei ole taidetta vaan paskaa.
Janizio
22.12.2015 20:26:28
Vessajono: Koska se ei ole taidetta vaan paskaa.

Niin sinun mielestäsi se paskaa ja sulle se ei ole viihdettä, mutta joku muu tykkää ja hälle se on viihdettä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)