Aihe: Sydän, sydän.
1 2
sientenystävä.
01.06.2004 15:33:47
Olen pikkaisen mietiskellyt, että löytyisikös täältä ketään, joka tietäisi jotakin kyseisestä yhtyeestä? Onko joku nähnyt kuomia keikalla? Oletko kuullut heidän biisejään? Oletko nähnyt Äänessä ja vimmassa? Mitä mieltä olit, jos näit? Mitä huonoa, mitä hyvää?
sMikko Tomas Stervo. The Mars Volta.
sini
01.06.2004 16:14:11
Olen nähnyt livenä kaksi kertaa. Ekalla kerralla lähdin yhden piisin jälkeen ja tokalla kerralla tuntui olevan vielä huonompi. Musiikki voi tietenkin olla hyvää jonkun toisen mielestä, itse en vaan voi sietää kyseistä pändiä. Kitaristi (vai oliko se kitaristi-laulaja, en muista) soittaa alasti ja maalattuna punaiseksi, mikä on mun mielestä mautonta tuollaisen bändin ollessa kyseessä. Samalla taktiikallahan pääsivät kai tänä vuonnakin jatkoon Äänessä ja Vimmassa. Juttelin juontajan kanssa siinä esityksen aikana ja sano vaan että ei kestä kun joka vuosi joku soittaa alasti ja luulee olevansa niin cool.. No, makuasia.

Ja niin, miten niille kävi tänä vuonna Äänessä ja Vimmassa?
sientenystävä.
01.06.2004 17:18:32
Kitaristi soittaa alasti ja punaiseksi maalattuna, joskus myös vihreänä. Miten niin huono kun kysymyksessä on tuollainen bändi? Itsekin puhuin juontajan (Mari Vesalan) kanssa, joka diggasi meinikiä ihan kypällä (oletko puhunut koko juontajan kanssa, epäilen). Bändi toimii mielestäni aivan loistavasti, vastaavia bändejä en ole nähnyt ennen.
sientenystävä.
01.06.2004 17:23:13
En usko, että pääsivät pelkällä alostomuudella jatkoon, kuulostaa pelkkänä ideana tyhmältä. Pojilla on tosi omaperäistä musiikkia, ja esitystä on mielestäni ilo katsoa, sillä pojat keksivät aina jotain uutta keikoilleen, onpa niitä tultu nähtyä esim. ankkalinnalaisiksi pukeutuneina. Yhtyeelle on todellakin erittäin hankala löytää vertailukohtia muihin.

Pääsivät vuonna 2003 finaaleihin ja tänä vuonna semifinaaleihin saakka. (oli muuten ainoa bändi koko kisassa, joka tarjosi yleisön edustajille ilmaisesitteitä itsestään sekä kakkua)
karkki
01.06.2004 21:13:46

Kitaristi soittaa alasti ja punaiseksi maalattuna, joskus myös vihreänä.

Kuulostaa aivan älyttömältä, joku avohoitopotilaiden terapiaryhmäkö?
Kuuluuko ketjun aloittaja itsekin bändiin ja yrittää tehdä ryhmäänsä tällä tavalla tunnetuksi? Mahtaisiko auttaa, jos riisuisi itsensä kirjoittamista varten alastomaksi ja maalaisi nahkansa vaaleanpunaiseksi keltaisin täplin?
Jormaz
01.06.2004 21:23:40
Kuuluuko ketjun aloittaja itsekin bändiin ja yrittää tehdä ryhmäänsä tällä tavalla tunnetuksi?

Eipä tullut mieleenkään...
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
ercciman
01.06.2004 21:42:26
hoho.
xoxoxoxo
sientenystävä.
02.06.2004 12:33:50
En kuulu, olen vain erittäin kiinnostunut kyseisestä yhtyeestä.
sini
02.06.2004 15:28:48 (muokattu 02.06.2004 15:31:04)
En kuulu, olen vain erittäin kiinnostunut kyseisestä yhtyeestä.

Miksi kysyt, jos tiedät itse kaiken? Sanoin jo, että mielipide. Ja kyllä, puhuin Mari Vesalan kanssa.

Edit: Ja jos arvostat yhtyettä, koska he antoivat yleisölle kakkua ja mainoksia.. Kaikki tavallaan.
Nimismies
02.06.2004 16:16:59
Mikä hirveä sota täällä on nostettu yhtä kaveria vastaan vaan sen takia että yhtye soittaa alasti? Saahan sitä soittaa vaikka hylkeenpoikanen perseessä jos musiikki on hyvää.

En ole kuullut, joten en voi tietää onko.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Bonham
02.06.2004 16:17:44
Mikä hirveä sota täällä on nostettu yhtä kaveria vastaan vaan sen takia että yhtye soittaa alasti? Saahan sitä soittaa vaikka hylkeenpoikanen perseessä jos musiikki on hyvää.

En ole kuullut, joten en voi tietää onko.

Eikös hylkeenpoikaset ole suojeltuja?

Mutta onpas bändillä huono nimi...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
karkki
02.06.2004 18:39:28

Mikä hirveä sota täällä on nostettu yhtä kaveria vastaan vaan sen takia että yhtye soittaa alasti?

Jaa niin mikä sota? Missä?
dakota
02.06.2004 21:39:44
Eikös hylkeenpoikaset ole suojeltuja?

Mutta onpas bändillä huono nimi...

On joo suojeltuja, ei pidä lähteä tunkemaan niitä hanuriin vaikka tarkoitus oliskin hyvä.
Sydän sydän on hieno nimi bändille!
Tapani L
02.06.2004 21:50:37

Kuten jo kysyttiinkin, missä tällainen sota on syttynyt?
karkki
02.06.2004 22:51:57

Veikkaan, että sulle ei ihan piisaisi. No tosin en tiedä, mihin pyrit. Vai pyritkö?

Enhän minä mihinkään pyri. Ajattelin vain, että jos tämän puheena olevan bändin kitarisi maalaa munansa siniseksi tai punaiseksi ja menee heiluttamaan niitä julkiselle paikalle ja sitten tämä ketjun aloittaja kenties yrittää tuoda bändiä esiin tällä ketjulla - hengähdystauko - niin ehkäpä pyrkimyksessä voisi auttaa kitaristi-idolinsa opit. Ihan vain neuvo harkittavaksi, get it?

Toisaalta, jos haluat kokeilla, valitse oikeat maalit, itsesi takia. Ihminen hengittää myös ihollaan, päinvastoin kuin koira, jonka aineenvaihdunta tapahtuu kielen kautta.

Joo, tämähän on tuttua kaikille Goldfingerin nähneille.
miän vain
03.06.2004 11:46:11

Joo, tämähän on tuttua kaikille Goldfingerin nähneille.

Niin. Eikä se edelleenkään pidä paikkaansa.

Itse asiaan. Näin bändin silloin pari vuotta sitten Vimmassa. Näyttävää, hyvä show - ei liikaa kiss'iä - mutta se sama biisi, jota ne tuntuivat koko ajan soittavan, uudestaan ja uudestaan, oli huono. Laihaa taidekoulurokkari-kopiota. Muoto oli oikein, mutta sisältöä ei nimeksikään. Vähän kuin Don Huonojen tai Neljän Ruusun sanoitukset.

Ei pelkkä hyvä meininki riitä pelastamaan tällaista menoa - Hurriganes on eri asia. Boogie on boogieta, mutta jos bändin, jolla on sanottavaa, ainoa sanottava on, ettei ole mitään sanottavaa, niin heikoksihan se jää.

Mielipiteitähän nämä. Enkä tiedä mikä on bändin nykyinen tila, voihan se olla jo paljon parempikin. Nimikin kun on jo hyvä.
sientenystävä.
08.06.2004 16:04:43
skadappa dippa, pa dippa dappa. Siis. halusin vain kernaasti kysellä muiden mielipiteitä kyseisestä bändistä. Ja. Sinä, joka loukkaannuit kamalasti, kun kyseenalaistin mielipiteesi, tahdon ilmaista syvimmät anteeksipyyntöni: Sori, sori!
Siis. Olen aloittanut tämän keskustelun, jotta saisin tietää muiden mielipiteitä kyseisestä yhtyeestä (olivat ne negatiivisia taikka positiivisia, kunhan perusteltuja ovat). Osaako kukaan, joka on kuullut yhtyettä nimetä vaikkapa huonointo taikka parasta kappaletta? Njbr.
Loony
08.06.2004 16:18:31
Mun mielestä se on tosi hyvä bändi. :) Kiva show niillä ainaki ä&v:ssä oli. Ois kiva nähä uudestaan jossain...
Volume
09.06.2004 00:13:10 (muokattu 09.06.2004 00:41:32)
Mikäs helvetin perseenläspyytys täällä on meneillään siitä, että kitaristi soitti munasillaan vihreäksi maalattuna? Onhan munasillaan soittaminen aika kulunut juttu, mutta niin on paranoidikin. Sitäpaitsi kitaristihan EI soittanut munasillaan, vaan hänellä oli suojana lakana tms. vaatekappale, sillä ä&v:ssa oli kiellettyä soittaa alasti, joskin se setin loppuaikana antoi pikkuveitikallekin tilaisuuden julkisuudessa.

Ketjun aloittaja pyörii intresseistään (omakuvauksessa mainitut yhtyeet) päätellen hyvin tiiviisti kyseisen bändin läheisissä piireissä, mutta moinen noitavainoaminen tämän henkilöllisyydestä on turhaa. On täällä muistakin suhteellisen pienistä yhtyeistä nähty järkevää keskustelua, joten miksei tästäkin? Onko mukana kateutta kun Sydän, Sydän on saanut levytyssopimuksen?

Itse en juurikaan kyseisen yhtyeen musiikista välitä, mutta jos olisi pakko sulkeutua vuorokaudeksi lukittuun tilaan ja kuunnella yhtä ja samaa kappaletta, se olisi varmastikin kappale nimeltä Huumeet. Erikoisia juttuja pojat ovat musiikkiinsa sisällyttäneet, eikä heitä ainakaan voi moittia plagioinnista. Kerrankin myös basisti on lavalla liikkeessä (vrt. lähes kaikkiin muihin äänen ja vimman osanottaja-basisteihin).

edit: hä?
Tämä viesti oli 100 % totuus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)