Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mallintavan vahvistimen efektien käyttö
1
Heihei
20.12.2015 20:17:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saattaa olla ehkä älyttömän typerä kysymys, mutta mitenköhän noita vahvistimen omia efektejä olis tarkoitus käyttää kitaraa soittaessa? Tarkoitan siis sitä, että jos haluaisin kesken biisin napsauttaa jonkun säädön päälle, niin miten ihmeessä se voi onnistua ilman jonkinlaista pedaalia? Mulla on siis tommonen Line6 spider 15w, eikä siihen ilmeisesti saa mitään polkimia kiinni. Meitsi on vielä niin kömpelö soittaja, etten ehdi edes kitaran omia nupikoita napsuttelee soiton lomassa mitenkään.. Olis kiva päästä vähän leikkimään, mutta aika hankalaa jos pitää koko biisi soittaa aina samoilla asetuksilla, jotka etukäteen säätelee. Vai onko tuohon mahdollista kytkeä jonkinlaisia pedaaleita jotenkin?
 
elsewhere
21.12.2015 10:44:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on totta, että vahvistimesta noita ei lennosta kyllä säädä mitenkään. Tuohon saa FBV2-jalkakytkimen, jolla voi kai vaihtaa jotain, mutta ei siitä kauhean helppoa saa mitenkään. Ehkä joku kitarakamapalstalla tietäisi paremmin.
 
Jos haluaa lähteä tutustumaan erilaisiin efekteihin, mä hankkisin kyllä suoraan erillisiä pedaaleita tai jonkun simppelin multiefektin, jossa on valinnanvaraa ja tutkailtavaa. Kitara -> efekti -> vahvistin toimii jokaisen vahvistimen kanssa, myös spiderin :)
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Heihei
21.12.2015 14:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti neuvosta! Oon sen verran palikka näiden suhteen vielä, mut nyt ehkä rippusen viisaampi.. Eli lähenpä tästä pikkuhiljaa torille efektejä metskailee..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «