Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5276 277 278 279 280
Janizio
17.12.2015 19:43:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tehdäänpäs näin niin ei ns. saatuteta tuota Voice of Finland keskustelua enää enempää Saaraan liittyvällä vatvomisalla, koska se osaa tuntuu häiritsevän niin kovasti niin tehdäänpäs näin, että laitetaan etenkin hänen uraan liittyville asiolla oma ketju
 
Niin siis siihen jäätiin tuolla, että Saara tarvis sen radiohitin/hittejä ja varmasti haluaakin sellaisen. Se sit mitä kautta hän niitä kaivaisi onkin sit toinen juttu ja huomattavasti mutkikaanpi juttu.
 
Uskoako siihen että saa itse biisejä tekemällä saa sen hitikin synnytettyä vai pitäiskö yrittää ulkopuolisen tekijän kanssa. Biisin pitäisi kuitenkin olla Saaran näköinen eikö mikään tusinapoppi renkutus. Se olis toki mielenkiintoista nähdä millaista biisiä joku muu biisintekijä Saaralle tekisi.
 
carnation
17.12.2015 19:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=216352&o=0
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Miikss
17.12.2015 19:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://muusikoiden.net/keskustelu/ … ts.php?c=26&t=230160&f=1313673103#f
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Kampela77
17.12.2015 20:06:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta on ainakin tosi ihanaa, että Saara löysi rinnalleen sopivan rakkaan. Mitä mieltä te muut, Janizio ja kumppanit, olette tästä Saaran rakkaasta? Vaikuttaa todella sopivalta parilta.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Funkånaut
17.12.2015 21:03:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos haluaa hitin, niin kannattais varmaan itse kirjoittaa semmoinen.
 
"Kyläkauppias saisi kyllä tarjota minulle hampurilaispihvin kiitokseksi tästä."
janezki_
17.12.2015 22:24:24 (muokattu 17.12.2015 22:25:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saaran kannattais kasvattaa pallit ja alkaa laulaa humppaa.
 
Janizio
17.12.2015 22:26:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: Musta on ainakin tosi ihanaa, että Saara löysi rinnalleen sopivan rakkaan. Mitä mieltä te muut, Janizio ja kumppanit, olette tästä Saaran rakkaasta? Vaikuttaa todella sopivalta parilta.
 
Kerran olen Merin henkoht tavannut ja ihan tässä hiljattaen ja fiksu ja kiva ihminen ja tottakai se on ihana, että löysivät toisensa. On se ainakin minun mielestäni jotenkin niinku rauhottanut Saaran itsensäkin kun tietää ja tuntee, että kotioven takana on kaikki kunnossa jne.
 
Janizio
17.12.2015 22:28:03 (muokattu 17.12.2015 22:28:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Jos haluaa hitin, niin kannattais varmaan itse kirjoittaa semmoinen.
 
Tämä ollenee se todennäköisin tie ja skenaario miten Saara sen hittinsä synnyttää, koska mä vähän veikkaan, että Saara on vähän liian omapäinen ja vahva tahtoinen antaakseen ns. ihan täyden vallan jollekin muulle biisin tekemiseen
 
Alfons Åberg
18.12.2015 00:07:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: ollenee
 
http://media.riemurasia.net/albumit … a/9y/wwf/hu48/507445/1552190135.jpg
 
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Lennu
18.12.2015 03:19:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi Jani.
 
Tehdään silleen, että mä kerron omasta diggailustani. Tässä ei ole järkeä tai logiikkaa, ei tykkäämisessä pidä ollakaan.
 
Pidän japanilaisen Sayuri Sugawaran musiikista. Alunperin tykästyin siihen Final Fantasy XIII -pelin tunnusbiisinä, mutta tykästyin lauluääneensä muutenkin. Tykästyin sen myötä persoonaansa myös, siihen minkä tuotanto minulle antoi luvan tykästyä. Mutta enhän minä tiedä hänestä mitään. Eikä tarvitsekaan. Sayuri soittaa kitaraa ja laulaa, olen onnellinen, hyvin menee, jee.
 
Toivon että Saara antaa sinulle samaa. Ei meidän tarvitse todistaa sitä, mistä me diggaillaan. Ei meidän tarvii perustaa sille omia ketujuja.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5XkcNRz6T5o
 
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Janizio
18.12.2015 08:39:50 (muokattu 18.12.2015 08:49:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Moi Jani.
 
Tehdään silleen, että mä kerron omasta diggailustani. Tässä ei ole järkeä tai logiikkaa, ei tykkäämisessä pidä ollakaan.
 
Pidän japanilaisen Sayuri Sugawaran musiikista. Alunperin tykästyin siihen Final Fantasy XIII -pelin tunnusbiisinä, mutta tykästyin lauluääneensä muutenkin. Tykästyin sen myötä persoonaansa myös, siihen minkä tuotanto minulle antoi luvan tykästyä. Mutta enhän minä tiedä hänestä mitään. Eikä tarvitsekaan. Sayuri soittaa kitaraa ja laulaa, olen onnellinen, hyvin menee, jee.
 
Toivon että Saara antaa sinulle samaa. Ei meidän tarvitse todistaa sitä, mistä me diggaillaan. Ei meidän tarvii perustaa sille omia ketujuja.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5XkcNRz6T5o

 
Pikkasen ehkä eri asia kun Saarassa on kyse kotimaisesta artistista, joka näkyy suht tasaiseen tahtiin jossain mediassa esim. Iltapäivälehtien jutuissa jne. Enkä minä tiedä hänestä mitään sellaista, joka ei olis jossain mediassakin näkynyt eli Saara on ne itse julkisesti kertonut. Eli kaikki se mitä minäkin tiedän hänestä voisit sinäkin tietää. Onko muka jotenkin sit väärin lukea esim. Iltasanomien juttu hänestä kun se sattuu silmään tai olipas nyt juttu missä lehdessä tahansa. Ei kai minusta pitäisi olla.
 
Ja hyvän toi Sayuri laulaa. Hyvä merkki se artistista kun kuuntele mielellään vaikka ei sanoista ymmärrä mitään eli silloin artistilla on tunnelma luontitaidoissa ja esiintymisessä aika paljon niinku oikeita asioita.
 
Ei sitä varmaan tarvikkaan perustella/todistaa miksi Saarasta diggaan. Saarassa on sellaine jännä kontrasti, että periaattessa se on ihan kirkkaan mielessä, että miks Saara on niin huikee ja tykkään hänestä niin paljon, mutta taas toisaalta hänessä on jotain mystistä, kun hän on itteensä myynyt sillä elokuvamaisen fiiliksen mystiikalla/taianomaisuudella niin ne ns. myyntipuheet osuu kyllä kuin nenäpäähän. Jotain sellaista elokuvaimasta mystiikkaa hänessä nimenomaan on
 
Janizio
18.12.2015 09:09:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja täytyy sanoa se, että se mua osittain täällä rassaa, että kun osa väittää ja dissaa artisteja tässä tapauksessa Saara ja kun niistä dissauksista näkee, että he eivät ole perillä yhtään missä hän menee.
 
Tarkoitan lähinnä sitä, että osa tuntuu väittävän, että hällä menis jotenkin täysi perseelleen uransa kanssa, joka nyt ei pidä niinku alkuunkaan paikkansa. Juu tottakai vois mennä paremminkin ja se oma hittibiisi puuttu.
 
Mut että menis huonosti niin ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Vai miten on voikko artistilla joka myy Finlandia talon loppuun mennä huonosti tai muutenkin keikat etenkin tän syksyn ja alku talven aikana ovat myyneet loppuun aika hyvällä prosentilla.
 
Juu ei toki ole kyse mistään Hartwall Areenan tai Olympiastadionin loppuun myymisestä, mutta ei nyt sit taas kyse mistään ihan pikkupaikoistakaan ja eiköhän Finlandia-talo ole jo ihan hyvä meriitt myydä se loppuun jne.
 
Siis tarkoitan vain sitä, että oli asia mikä tahansa niin vois niinku kirjoittajat täällä ja muillakin palstoilla ottaa asiosta selvää ennen ku alkavat loukoa jotain joka on ihan ns. puuta heinä.
 
Sama ns. ongelma on sekä urheilukeskusteluissa, että näissä artisti/musa keskusteluissa, että vähän kaikessa, että minun mielipide on, että ottakaa asiosta ensin selvää ennen kuin aletaan kirjoitteleen ihan niinku ns. päin mäntyä meneviä kommentteja siis asioihin joihin 100% faktaa mustaa valkoisella saatavissa. Eri asia on sitten ne asiat, jotka ovat enemmänkin mielipide ja makuasiota. Mut niistäkin pitäisi kyetä puhumaan silleen, että kunniotetaan toisen kirjoittajan mielipidettä ja näkemystä asiaan.
 
Ja myöskin se, että jos sit kirjoittaa jotain josta on itsellään vähän vajavainen tietämys, jos sit asiasta jotain enemmän tietävä ns. korjaa asian, niin siitä ei sitten pitäisi ottaan nokkiinsa ja ruveta ns. parrikaadeille.
 
DirtyFingers
18.12.2015 09:56:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Obsession.
 
Come with me for fun in my buggy
janezki_
18.12.2015 10:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Ja täytyy sanoa se, että se mua osittain täällä rassaa, että kun osa väittää ja dissaa artisteja tässä tapauksessa Saara ja kun niistä dissauksista näkee, että he eivät ole perillä yhtään missä hän menee.
 
Tarkoitan lähinnä sitä, että osa tuntuu väittävän, että hällä menis jotenkin täysi perseelleen uransa kanssa, joka nyt ei pidä niinku alkuunkaan paikkansa. Juu tottakai vois mennä paremminkin ja se oma hittibiisi puuttu.
 
Mut että menis huonosti niin ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Vai miten on voikko artistilla joka myy Finlandia talon loppuun mennä huonosti tai muutenkin keikat etenkin tän syksyn ja alku talven aikana ovat myyneet loppuun aika hyvällä prosentilla.
 
Juu ei toki ole kyse mistään Hartwall Areenan tai Olympiastadionin loppuun myymisestä, mutta ei nyt sit taas kyse mistään ihan pikkupaikoistakaan ja eiköhän Finlandia-talo ole jo ihan hyvä meriitt myydä se loppuun jne.
 
Siis tarkoitan vain sitä, että oli asia mikä tahansa niin vois niinku kirjoittajat täällä ja muillakin palstoilla ottaa asiosta selvää ennen ku alkavat loukoa jotain joka on ihan ns. puuta heinä.
 
Sama ns. ongelma on sekä urheilukeskusteluissa, että näissä artisti/musa keskusteluissa, että vähän kaikessa, että minun mielipide on, että ottakaa asiosta ensin selvää ennen kuin aletaan kirjoitteleen ihan niinku ns. päin mäntyä meneviä kommentteja siis asioihin joihin 100% faktaa mustaa valkoisella saatavissa. Eri asia on sitten ne asiat, jotka ovat enemmänkin mielipide ja makuasiota. Mut niistäkin pitäisi kyetä puhumaan silleen, että kunniotetaan toisen kirjoittajan mielipidettä ja näkemystä asiaan.
 
Ja myöskin se, että jos sit kirjoittaa jotain josta on itsellään vähän vajavainen tietämys, jos sit asiasta jotain enemmän tietävä ns. korjaa asian, niin siitä ei sitten pitäisi ottaan nokkiinsa ja ruveta ns. parrikaadeille.

 
https://media.giphy.com/media/Vg0JstydL8HCg/giphy.gif
 
Burn
18.12.2015 10:41:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harva asia on näin vaivaannuttavan kiusallista.
 
Zed: Ketsuppia käyttävät vain lapset ja vammaiset. LEVELS-EP OUT NOW!
Lennu
18.12.2015 12:21:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

My job here is done, my people need me.
 
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Janizio
18.12.2015 13:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysymys on enimmäkseen siitä, että jos on kyse makuasioista tai mielipide asioista niin jokaisella on oikeus omaansa ja sitä pitäisi ainakin kunniottaa. Toisen mielipiteiseen saa sanoa omansa on sitten samaa mieltä tai eri mieltä tai miten se sit meneekin, mutta mielipiteen vapaus pitäisi olla kaikilla ja niin, että jokaisen mielipidettä kunniotettaan.
 
Esim. Saaran kohdalla ne on mielipide asioita että millaista musaa hän tekee tai laulaa, millainen esiintyjä hän on, mitä tykkää hänestä ihmisenä/persoonana jne. Nää on täysin mielipide ja makuasioita ja niistä saa ja pitää olla jokaisella oikeus omaan näkemykseensä.
 
Sen sijaa se miten Saaralla uralla menee ei ole ainakaan täysin mielipide asia, koska niistä asiosta on mahdollista saada jonkinlaista faktaa ihan mustaa valkoisella jne. Esim loppuun myydyt keikat ovat selvä merkki hyvästä kehityksestä ja taas kunnon hittibiisin puuttuminen ja radiosoittojen vähäisyys on asiota joiden parantamiseen Saara pitäisi löytää ratkaisu ja joissa asioissa voisi mennä paljon paremmin
 
Nää asiat taas ei ole millään muotoa ainakaan täysin mielipide asioita. Ja tälläisistä asioista ns. suun louskuttaminen on omalla tavallaa asiotonta etenkin jos se menee niinku ihan päin mäntyä niin kuin se välillä näyttää osalla valitettavasti menevän. Eli kun ei ole näistä asioista tietosia mikä on totuus. Mennään vain joko omalla mututuntumalla tai sit vain sillä varjolla tehdään asiasta negatiivisempi kuva, kun itse ei Saarasta tykätä joko musasta,ihmisestä tai molemmista. Se on ihan hyväksyttävää, että musasta ei tykätä, mutta sen takia hänen uransa ns. mustamaalaaminen on minusta väärin. Minä ainakin kykenen arvostamaan artisteja/bändejä ja heidän menestystään, vaikka eivät kuuluisikaan siihen/niihin musatyyleihin joita itte kuuntelen. Jokaisen artistin/bändin varsinkin sellainen menestys, että vähintäänkin leipä pysyy sillä hommalla pöydässä on arvostamisen arvoista.
 
Minun viestini olisi se, että arvostakaa artisteja´heitäkin joiden musasta ette niin pidä. Heidän työnsä ei todellakaan ole helppoa ja yksinkertaista. Työ on paikka paikoin todella raadollista, aikaa vievää ja rankkaakin, mutta kun hommastaan ja tekemisestä nauttii ja saa tehdä sitä mitä rakastaa niin kyl se niinku näkyy oli musagenre mikä tahansa kun artisti nauttii tekemisestään. Tämä paistaa myös Saarasta. Kovaa painaa nainen hommia jne. mutta nauttii ihan täysin rinnoin ja se näkyy ja kuuluu.
 
Mulle ainakin Saaran faniksi tuleminen on aukaissut paljon silmiä musamaailmaan muutenkin ja alkanut arvostaa ihan vielä toisellalailla artistien ja kaikkia musan kanssa töitä tekevien duunia, kun Saaran fanina olemis kautta on edes jonkinlainen pintaraapaisu siihen mitä toi homma vaatii ja kuin niinku kovaa kanttia, uskoa ja työmoraalia ja halua toi homma vaatii ja Saarallakin on vielä paljon tekemistä siihen, että olisi ihan super stara. Tuleeko hänestä koskaan sellaista sen aika näyttää.
 
Kampela77
18.12.2015 14:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saaran huushollissa pysyy varmaan pannut puhtaina, kun naispari asustelee siellä. Itse en muista milloin olen viimeksi pannun tiskannut. Aina vain paistelen makkarat vanhoilla rasvoilla.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
carnation
18.12.2015 14:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janizio: Kysymys on enimmäkseen siitä, että jos on kyse makuasioista tai mielipide asioista niin jokaisella on oikeus omaansa ja sitä pitäisi ainakin kunniottaa. Toisen mielipiteiseen saa sanoa omansa on sitten samaa mieltä tai eri mieltä tai miten se sit meneekin, mutta mielipiteen vapaus pitäisi olla kaikilla ja niin, että jokaisen mielipidettä kunniotettaan.
 
Esim. Saaran kohdalla ne on mielipide asioita että millaista musaa hän tekee tai laulaa, millainen esiintyjä hän on, mitä tykkää hänestä ihmisenä/persoonana jne. Nää on täysin mielipide ja makuasioita ja niistä saa ja pitää olla jokaisella oikeus omaan näkemykseensä.
 
Sen sijaa se miten Saaralla uralla menee ei ole ainakaan täysin mielipide asia, koska niistä asiosta on mahdollista saada jonkinlaista faktaa ihan mustaa valkoisella jne. Esim loppuun myydyt keikat ovat selvä merkki hyvästä kehityksestä ja taas kunnon hittibiisin puuttuminen ja radiosoittojen vähäisyys on asiota joiden parantamiseen Saara pitäisi löytää ratkaisu ja joissa asioissa voisi mennä paljon paremmin
 
Nää asiat taas ei ole millään muotoa ainakaan täysin mielipide asioita. Ja tälläisistä asioista ns. suun louskuttaminen on omalla tavallaa asiotonta etenkin jos se menee niinku ihan päin mäntyä niin kuin se välillä näyttää osalla valitettavasti menevän. Eli kun ei ole näistä asioista tietosia mikä on totuus. Mennään vain joko omalla mututuntumalla tai sit vain sillä varjolla tehdään asiasta negatiivisempi kuva, kun itse ei Saarasta tykätä joko musasta,ihmisestä tai molemmista. Se on ihan hyväksyttävää, että musasta ei tykätä, mutta sen takia hänen uransa ns. mustamaalaaminen on minusta väärin. Minä ainakin kykenen arvostamaan artisteja/bändejä ja heidän menestystään, vaikka eivät kuuluisikaan siihen/niihin musatyyleihin joita itte kuuntelen. Jokaisen artistin/bändin varsinkin sellainen menestys, että vähintäänkin leipä pysyy sillä hommalla pöydässä on arvostamisen arvoista.
 
Minun viestini olisi se, että arvostakaa artistejaheitäkin joiden musasta ette niin pidä. Heidän työnsä ei todellakaan ole helppoa ja yksinkertaista. Työ on paikka paikoin todella raadollista, aikaa vievää ja rankkaakin, mutta kun hommastaan ja tekemisestä nauttii ja saa tehdä sitä mitä rakastaa niin kyl se niinku näkyy oli musagenre mikä tahansa kun artisti nauttii tekemisestään. Tämä paistaa myös Saarasta. Kovaa painaa nainen hommia jne. mutta nauttii ihan täysin rinnoin ja se näkyy ja kuuluu.
 
Mulle ainakin Saaran faniksi tuleminen on aukaissut paljon silmiä musamaailmaan muutenkin ja alkanut arvostaa ihan vielä toisellalailla artistien ja kaikkia musan kanssa töitä tekevien duunia, kun Saaran fanina olemis kautta on edes jonkinlainen pintaraapaisu siihen mitä toi homma vaatii ja kuin niinku kovaa kanttia, uskoa ja työmoraalia ja halua toi homma vaatii ja Saarallakin on vielä paljon tekemistä siihen, että olisi ihan super stara. Tuleeko hänestä koskaan sellaista sen aika näyttää.

 
http://tinyurl.com/gkwnkyl
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Henri Henri Olavi
18.12.2015 14:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: Saaran huushollissa pysyy varmaan pannut puhtaina, kun naispari asustelee siellä. Itse en muista milloin olen viimeksi pannun tiskannut. Aina vain paistelen makkarat vanhoilla rasvoilla.
 
Ja matot myös nuollun puhtaina!
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5276 277 278 279 280

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «