poppamies 02.06.2004 17:12:32 (muokattu 03.06.2004 10:09:20) | |
---|
No kotimaisista niin Dannyn kans ollaan soitettu samalla keikalla ja Kirkan kans ollaan oltu samassa pöydässä aamiaisella... Niin, ja Viktor Klimenkon kanss ollaan esiinnytty samoissa häissä kerran... "G-strings are for strippers" |
Huevos 02.06.2004 17:23:03 (muokattu 02.06.2004 17:26:52) | |
---|
Ää, jätkä on vaan katkera kun et oo itse ollut kenenkään kuuluisuuden kanssa missään. Kyllä sä vielä ehdit. olen itse asiassa ollut. minä en arvota ihmisiä sen mukaan onko ne kuuluisia vai ei. minulle se on täysin yhdentekevää, joten miksi olisin katkera? |
superfly 02.06.2004 17:28:27 | |
---|
olen itse asiassa ollut. minä en arvota ihmisiä sen mukaan onko ne kuuluisia vai ei. minulle se on täysin yhdentekevää, joten miksi olisin katkera? Mikä tarve sulla on aina kiukutella? Peukalo pois perseestä nyt. |
Bonham 02.06.2004 17:29:50 | |
---|
Mikä tarve sulla on aina kiukutella? Peukalo pois perseestä nyt. Josko tehdään niin, että huevos aloittaa muutaman ketjun, jotka ovat lähellä sydäntä ja keskustelee niissä sitten itsekseen... ei tule näitä kuiden huonoja juttuja mukaan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
NHR 02.06.2004 17:29:53 | |
---|
olen itse asiassa ollut, mutta mitä sitten? Niin kai, ku sää ootki niin khuul, ettei tunnu julkkikset kato missää! Sää et kato haluu mennä lauman mukana, niinku muut lampaat. Mää ihailen sua ja säälin meitä muita. Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
Huevos 02.06.2004 17:36:46 | |
---|
en ole sen coolimpi tai parempi kun kukaan muukaan enkä ole koskaan väittänytkään olevani. en minä OIKEASTI välitä siitä mitä te teette. tämä on vaan internet... |
Huevos 02.06.2004 17:37:18 | |
---|
Mikä tarve sulla on aina kiukutella? Peukalo pois perseestä nyt. tulkitset väärin. en kiukuttele...päinvastoin. |
EilaPertti 02.06.2004 17:42:02 | |
---|
Olin vuonna `88 pelaamassa palloa kontulassa, kun Jorma Pulkkinen heittäytyi eteeni ja antoi niin sanotusti isän kädestä. Tiedustellessani syytä, juoksi takavasemmalta Kari Salmelainen tarjoten napakkaa potkua ristiselkääni. Ilta päättyi Cafe Kontulan terassille, jossa tarjosin pojille makkaraperunat. |
NHR 02.06.2004 17:57:56 | |
---|
en minä OIKEASTI välitä siitä mitä te teette. tämä on vaan internet... Miten niin "vaan"? Äläs viitti ny, kuule. Ei täällä ny sentään kaikilla oo elämää netin ulkopuolella. Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
Huevos 02.06.2004 18:02:36 | |
---|
Miten niin "vaan"? Äläs viitti ny, kuule. Ei täällä ny sentään kaikilla oo elämää netin ulkopuolella. mmm. minä taidan lukeutua niihin myös. eilapertin tarina oli oikein koskettava. tollasia tarinoita on aina sydäntä lämmittävää kuulla. |
Keppis 02.06.2004 18:19:47 | |
---|
Nyt ei tuu mieleen muuta kun niskalaukauksen nils master. Tilutus on sairasta. |
e r s k i 02.06.2004 18:25:18 | |
---|
Viktor Klimenkon kanssa heitin junassa läppää.. |
Brian May jr. 02.06.2004 18:31:00 | |
---|
Viime keskiviikkona istuttiin Monroen Miikan kanssa keulassa kun mentiin Suomenlinnaan. Ei juteltu, kylläkään. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Henko 02.06.2004 18:41:54 (muokattu 02.06.2004 18:42:12) | |
---|
Dingon Jonttu huusi joskus kakaravuosinani minulle ja kavereilleni "Painukaa helvettiin". Toi on jo jotain! Mä oon tavannu Laamasen Tommin. Se oli mun kans samalla luokalla. Horror Sweet Horror. |
Juice 02.06.2004 18:58:48 | |
---|
Tuli tästä mieleen.. Muistaako kukaan kun joskus (oliko) täällä kysyttiin jotakin, että "Kuinka kuuluisa olet?" niin joku vastasi "Pikkusisko oli samoissa juhlissa Simo taikurin kanssa". Ei ole mistä repiä tuohta, kun on puilla paljailla. |
Kapane 02.06.2004 19:15:44 (muokattu 02.06.2004 19:17:20) | |
---|
Slipknot - nimmarin jako tilaisuus. Hanoi Rocks Lacu - ollaan samalla kämpällä Rohto - niiden roudari Heikki Silvennoinen - Tuli hakeen marshallin kaappia töissä. Negative - kävi tänään meillä töissä tree matkiksessa. ellen ole ihan väärässä Apulannan Tuukka, Pasi ja Toni - käy usein meillä töissä/ parran ja Tontsan kanssa jamiteltiin soitinkeskuksessa. Parempi kuin Bizkit.
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Nightwish 02.06.2004 20:09:06 | |
---|
HIM, Niskalaukaus+timo, YUP, Hybrid children, Apulanta, Tik takin Emppu, Nigthwishin Tarja ja Tuomas, Irina, Tehiksen Otto, Lasse Erjamo(+muu millennium), Ville Tuomi, Hynynen, PMMP, The 69 eyes, Laura Närhi, Eero Valorinta..tuossa nuo mitkä tulee äkkiä mieleen. |
Onhan noita tullut tavattua mm. Tegelmanin klaani, Jamppa Tuominen ( R.I.P) , Kari Peitsamo, Jonne Aaron (Asuin samassa kämpässä noin. 2 viikkoa. Kova poika saunomaan), Rautiaisen Timo toimi intissä ryhmänohjaajana (Makkaraa meni:), Olli Lindholm ( Huolehdin Ollin pyykeistä n. 3 viikkoa toissa kesänä), Michael Schenker ( Reilatessa Saksassa tutustuin tyyppiin, jammailtiin Wind on change:a), Rainer Friman ( Taisi tulla Kuniinkuusraveissa pyytämään lyijykynää lainaan). Nuo tuli päälimmäisenä mieleen. edit: kirjoitusvirhe. (_|_) |
Viceroy 02.06.2004 21:05:08 | |
---|
Tuli tästä mieleen.. Muistaako kukaan kun joskus (oliko) täällä kysyttiin jotakin, että "Kuinka kuuluisa olet?" niin joku vastasi "Pikkusisko oli samoissa juhlissa Simo taikurin kanssa". Heh, pitää varastaa ja valehdella jollekin joskus. Joo olen nähnyt Jore Marjarannan kauppakeskus Isossa Omenassa. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Nimismies 02.06.2004 21:06:01 | |
---|
en ole sen coolimpi tai parempi kun kukaan muukaan enkä ole koskaan väittänytkään olevani. en minä OIKEASTI välitä siitä mitä te teette. tämä on vaan internet... Jou pits! Jätkä on niiq riil ku sä et niiq välii mitä muut tekee! Respektit sulle, jou! Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |