Opal12 28.10.2015 11:41:43 | |
---|
Elikkäs ostin vähän aikaa sitten Bluen Yeti mikrofonin ja ajattelin voivani yhdistää sen tablettiini, sillä yetissähän on tämä usb-liitäntä. Ostin välijohdon joka muuntaa usb:n miniusbiksi (samsungin tabletissa on vain miniusb-kolo) ja nyt sen saa kyllä liitettyä, mutta siihen homma sitten jääkin. Kuvaan harrastuksena lauluvideoita youtubeen, joten haluaisin saada mikin toimimaan samalla kun kuvaan itseäni, ja olisi kiva jos ääneen saisi myös lisättyä kaikua tms, mutta nyt mikki ei edes toimi kun kuvaan itseäni? Osaisiko joku auttaa, harmittaa kun en osaa käyttää ja kuitenkin kallis vehje:D |
Antti1 28.10.2015 19:59:38 | |
---|
Ei sen kuulukaan toimia Samsungissa, toi on tehty Windowsille ja Macille. |
Opal12 28.10.2015 23:09:54 | |
---|
Eli sitä ei voi saada mitenkään toimimaan? Eikä:( oon siis turhaan ostanut sen... |
Antti1 28.10.2015 23:14:08 | |
---|
Opal12: Eli sitä ei voi saada mitenkään toimimaan? Eikä:( oon siis turhaan ostanut sen... No se vaatisi Androidin kanssa toimivat ajurit ja sellaisia ei oikein ole. Joku toivottavasti korjaa, jos tietää mun olevan väärässä. Sun täytyy vaihtaa joko laitetta, tai muuta äänityslaitteistoa. |
Radio Swan 05.12.2015 18:40:08 (muokattu 05.12.2015 18:47:43) | |
---|
Tämmösellä pitäisi toimia: http://www.ikmultimedia.com/products/irigpre/index.php Eli mikrofonin kytket XLR-piuhalla tuohon iRigiin, ja iRigin taas sitten tablettiin. Itse en kyllä saanut tuota yhteensopivat laitteet -listaa auki, joten toimivuus nimenomaan Tab A:n kanssa on mysteeri. Toivottavasti auttaa! |
Antti1 05.12.2015 18:44:12 | |
---|
Radio Swan: Tämmösellä pitäisi toimia: http://www.ikmultimedia.com/products/irigpre/index.php Eli mikrofonin kytket XLR-piuhalla tuohon iRigiin, ja iRigin taas sitten tablettiin. Itse en kyllä saanut tuota yhteensopivat laitteet -listaa auki, joten toimivuus nimenomaan Tab A:n kanssa on mysteeri. Toivottavasti auttaa! Vähän tyhjä arpa, koska Blue Yetissä ei ole analogista ulostuloa kuulokelähdön lisäksi. |
Antti1: Vähän tyhjä arpa, koska Blue Yetissä ei ole analogista ulostuloa kuulokelähdön lisäksi. Äh, niin onkin. Muistelin Yeti Prota jossa on XLR. Hyvä korjaus! |