Aihe: Silta
1 2 3 4 5 6 7 8
TheBlackestEye
29.11.2015 23:15:13
Ei huhhuh miten kova sarja ja tyylikäs päätös. Helkkarin hienosti onnistui toisen päähenkilön vaihtaminen kahden kauden jälkeen, ja omaan silmään henkilökemiat toimi jopa aikaisempaa paremmin tällä kolmannella kaudella. Joka tapauksessa taso ollut niin äärimmäisen korkea jokaisella kaudella ilman notkahduksia, että Silta päätyy oikeutetusti kovimpien tv-sarjojen kärkeen Wiren seuraksi.
Vaihtovirta
29.11.2015 23:24:14
TheBlackestEye: Ei huhhuh miten kova sarja ja tyylikäs päätös. Helkkarin hienosti onnistui toisen päähenkilön vaihtaminen kahden kauden jälkeen, ja omaan silmään henkilökemiat toimi jopa aikaisempaa paremmin tällä kolmannella kaudella. Joka tapauksessa taso ollut niin äärimmäisen korkea jokaisella kaudella ilman notkahduksia, että Silta päätyy oikeutetusti kovimpien tv-sarjojen kärkeen Wiren seuraksi.

Ei mitään lisättävää. Oli kyllä kovaa kamaa jopa pohjoismaalaiseksi rikossarjaksi.
Elämän ala asteella nokka huilua soitellen.
Tellervo
30.11.2015 00:16:20
Mun täytyy katsoa tämä kausi joskus uudestaan, sen verran heikkoa oli keskittyminen paikoitellen ja sen verran mutkikas juoni. Mutta pääparin suhteen kehittymistä seurasin koko ajan kiinnostuneena ja liikuttuneena. Ja se että Saga lopussa itki - vau, hieno katharsis. Neloskauteen kohdistuu nyt kyllä todella suuret odotukset, jos sitä tekevät, ja toivottavasti tekevät.
Tollo Pyllervö
juhokoo
30.11.2015 14:46:55
Itse olin ehkä hienoisen pettynyt päätösjaksoon, kun tuohon pääjuoneen ei tullutkaan uusia käänteitä, vaan Emil olikin yksin syyllinen kaikkeen.
Ptlepha
30.11.2015 19:37:07
juhokoo: Itse olin ehkä hienoisen pettynyt päätösjaksoon, kun tuohon pääjuoneen ei tullutkaan uusia käänteitä, vaan Emil olikin yksin syyllinen kaikkeen.

Ja hirrestä pelastuminen oli auttamattomasti kliseisiin sortumista. Mutta kokonaisuudessaan tyylikäs lopetus kyllä.
Tonski: No itse asiassa monien huippukitaristien pimittämä salaisuus on, että se liike lähtee olkapäästä! Vaivattominta, nopeinta ja tarkinta!
TheBlackestEye
30.11.2015 21:57:58
Ptlepha: Ja hirrestä pelastuminen oli auttamattomasti kliseisiin sortumista.

Tätä pahempaa oli vain se edellinen kohtaus, jossa isukki oli pääsemässä uuden muksunsa kanssa metsään karkuun vain jäädäkseen hetken päästä uudelleen kiinni. Ei vain se, että kohtaus oli täysin turha, mutta tarvitseeko henkensä kaupalla pakenevien aina jättää sitä käsiasetta tajuttomana makaavan tappajan haltuun. Tai miksei Emiliä voinnu saman tien pistää kunnolla kylmäksi.
Wolfgang
30.11.2015 22:24:31
juhokoo: Itse olin ehkä hienoisen pettynyt päätösjaksoon, kun tuohon pääjuoneen ei tullutkaan uusia käänteitä, vaan Emil olikin yksin syyllinen kaikkeen.

Itse tykkäsin ratkaisusta niputtaa juonikuvio jo jakson alussa ja keskittyä sitten päähenkilöiden ongelmiin ja keskinäiseen suhteeseen. Niiden osalta melko paljonkin jätettiin viimeisen jakson harteille, ja jäihän niistä toki puitavaa mahdolliseen seuraavaankin kauteen.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
aivokuolio
01.12.2015 00:48:50
TheBlackestEye: Tätä pahempaa oli vain se edellinen kohtaus, jossa isukki oli pääsemässä uuden muksunsa kanssa metsään karkuun vain jäädäkseen hetken päästä uudelleen kiinni. Ei vain se, että kohtaus oli täysin turha, mutta tarvitseeko henkensä kaupalla pakenevien aina jättää sitä käsiasetta tajuttomana makaavan tappajan haltuun. Tai miksei Emiliä voinnu saman tien pistää kunnolla kylmäksi.

Itekin ajattelin tätä kohtausta katsellessa että no nyt menee kyllä ihan vaan aikaa hukkaan jaksosta. Olishan sen voinu todistaa jotenki eri tavalla että nyt ollaan oikeasti keskellä ei mitään. Kausi oli kyllä kokonaisuutena oikein hyvä joten tosiaan tämä finaalin pikanen niputus harmitti vähän muakin. Myös tuo Emilin lopullinen kohtalo hoidettiin vähän laiskasti vain sillä että se kerrottiin Sagalle.
Sammo
01.12.2015 14:13:17
Humanoid: Lopusta jäi hyvin mieleen se miten Sagan katse oli hieman "inhimillisempi".

Huikeesti veti Sagan näyttelijä -- siinä itku-/halauskohtauksessa totesin vaimolle (joka tekee a-kirjon tapauseten kanssa töitä) että tuo ei näytä ollenkaan Sagan näyttelijältä, johon vastaus oli "koska sillä on nyt ilme naamalla".

Ite tykkäsin tästä kaudesta eniten. Toivottavasti jatkuu vielä.
"With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is." - Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84
Juzzu
02.12.2015 10:39:47
TheBlackestEye: Tätä pahempaa oli vain se edellinen kohtaus, jossa isukki oli pääsemässä uuden muksunsa kanssa metsään karkuun vain jäädäkseen hetken päästä uudelleen kiinni. Ei vain se, että kohtaus oli täysin turha, mutta tarvitseeko henkensä kaupalla pakenevien aina jättää sitä käsiasetta tajuttomana makaavan tappajan haltuun. Tai miksei Emiliä voinnu saman tien pistää kunnolla kylmäksi.

Naruakin oli tarjolla vaikka ja kuinka paljon.
Lisäksi, miksi mennä itkevän lapsen kanssa harvaan puustoon piiloon, kun taustalla on satoja metrejä korkeaa kaislikkoa ja metelöivää merta jaa aaltoa (näkyi taustalla).

Noh, eipä nuo lopulta kauheasti haitannut. Näitä vastaavankaltaisia on lopulta sarja täynnä. Ja oikea elämä pullollaan.

Viimeinen kohtaus sillalla Porchen kyydissä istuvasta parivaljakosta oli täydellistä skandic noiria parhaimmillaan. Vakavia kasvoja, mikroilmeitä, ei turhia sanoja. Täydellinen lopetus.
htm
12.12.2015 11:06:41

Juzzu: Naruakin oli tarjolla vaikka ja kuinka paljon.
Lisäksi, miksi mennä itkevän lapsen kanssa harvaan puustoon piiloon, kun taustalla on satoja metrejä korkeaa kaislikkoa ja metelöivää merta jaa aaltoa (näkyi taustalla).

Noh, eipä nuo lopulta kauheasti haitannut. Näitä vastaavankaltaisia on lopulta sarja täynnä. Ja oikea elämä pullollaan.

Viimeinen kohtaus sillalla Porchen kyydissä istuvasta parivaljakosta oli täydellistä skandic noiria parhaimmillaan. Vakavia kasvoja, mikroilmeitä, ei turhia sanoja. Täydellinen lopetus.

Mun mielestä toi lopetus oli tosi osuva "auringonlaskuun ratsastaminen". Molemmilla ura ohi, mutta pieni epätoivoinen toivonkipinä lasten löytymisestä, johon tarrata. Toivottavasti ei tehdä jatkoa, sarja loppuisi hyvin tuohon.
www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
LamaAjanElvis
12.12.2015 11:37:01 (muokattu 12.12.2015 11:37:37)
Minä en aikanaan kerennyt siihen alkuun ja jatkuvia tarinoita en yleensä lähde välistä seuraamaan. Pelkkien jaksoinfojen kautta oli aikansa pelkkä PC-kura. Kuitenkin nyt olin vailla ohjelmaa ja katsoin areenasta viimeiset putkeen. Oli jännä, vaikkakin arvattava kuka tappoi kenet.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
LamaAjanElvis
12.12.2015 11:59:32
Lukematta ketjua ja ihan meidän kesken? Eikö tämä mulkkuus, mahdollinen aasberger, masentuneisuus ja jotkut vitun keskittymishäiriöt ole jo koluttu. OK joku erikoinen mulkku pääosissa. Mitä seuraavaksi? Tummaihoinen mies transseksuaali joka on kristitty, muslimi ja juutalainen samaan aikaan mitä homoseksuaali kasvissyöjä ja sanomattakin selvä että sillä on ongelmia kotona. No mitähä tahansa...mitä tässä keksis... noh vaikka heittänyt happoa kioskilla käyneen siskonsa päälle.

Dekkareiden tarinat käy vähiin.
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
Niq
12.12.2015 15:20:06

Nyt kun huippuälykkäät ja omalaatuiset, mutta henkisesti epävakaat persoonat (House, Sherlockit, Mentalist, Silta jne.) on käytetty puhki, niin oisko seuraava sankari joku keskimääräistä typerämpi ennakkoluuloinen maalaistollo, joka ratkoo rikoksia pettämättömällä persulogiikalla siinä sivussa taksia ajellen ja kunnanvaltuustossa vaikuttaen. Katsoisin.
LamaAjanElvis
13.12.2015 21:23:59
Niq: Nyt kun huippuälykkäät ja omalaatuiset, mutta henkisesti epävakaat persoonat (House, Sherlockit, Mentalist, Silta jne.) on käytetty puhki, niin oisko seuraava sankari joku keskimääräistä typerämpi ennakkoluuloinen maalaistollo, joka ratkoo rikoksia pettämättömällä persulogiikalla siinä sivussa taksia ajellen ja kunnanvaltuustossa vaikuttaen. Katsoisin.

Olisi aika kokeilla tuotakin. Ehkä kyytiin vielä Gordon Ramsey joka fockin shittaa koko kyydin omalla hurmaavalla tavallaan.
Wolfgang
13.12.2015 22:00:56
Miksi siinä ekassa jaksossa oli Sagan parina se vanhempi nainen, joka räjäytti jalkansa? Se juonikuvio ei johtanut mihinkään ja koko naisesta ei puhuttu sanaakaan enää loppukaudella.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
aivokuolio
13.12.2015 22:53:04
Wolfgang: Miksi siinä ekassa jaksossa oli Sagan parina se vanhempi nainen, joka räjäytti jalkansa? Se juonikuvio ei johtanut mihinkään ja koko naisesta ei puhuttu sanaakaan enää loppukaudella.

Tais olla ihan vaan tekijöiden omaa kujeilua että saatiin pieni twisti tuohon Sagan uuteen pariinkin. Ennen jakson näyttämistähän tuosta ei hiiskuttu mitään.
LamaAjanElvis
13.12.2015 22:56:16 (muokattu 13.12.2015 23:01:48)
Minä olin pettynyt viimeisimmässä jaksossa jossa kumpikaan ei jäänyt junan alle. Anteeksi spoilasin.
Edit: odotin varmuudella että se muija delaa koska nykyohjelmissa realismia, mut se palloilu taas jatkuu. Eissaatana...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)