Aihe: Rage Against The Machine?
1 2 3 4 5 6 7
Mejsel
16.02.2004 21:52:30
Löytyy levyhyllystä noi Selftitled, Evil Empire ja Battle of L.A. Sitä mieltä oon minäkin, että eka lätty oli ehdottomasti paras, evil empire menettelee ja Battle of LA kaikista tylsin. Joskus oon RATM:a diggaillu enemmänkin, nykyään vähemmän.. Jollain tavalla se Zackin uhoominen on musta välillä jopa ärsyttävää, en tiedä, teininä se ehkä uppos paremmin.. :) kyllä niiden musiikista (en sanomasta niinkään) silti tykkään ja kuuntelen silloin tällöin. Ja Tom Morello on asia-kepittäjä... Audioslave on viimeaikoina pyöriny soittimessa enemmänkin. Cornell ei niin ärsytä ja sanoituksistaki tykkään. Vaikka osa levyltä onkin vähän tyhjänpäiväsen kuuloista huttua niin on sielä paljo hyviä biisejä. Odottelen kovasti uutta levyä jos on joskus tulossa..
Jaa mää vai...?
Emeritus
16.02.2004 22:08:15
Jep, toivottavasti Zack oli ainoa materiaalin tekoa hidastava tekijä. Kun RATM teki levyn kolmen, neljän vuoden välien, olisi kiva, jos Audioslavelta tulisi uutta lättyä kohtapuoliin.
pehko
24.03.2004 09:21:27

RATM on perempi..:Audioslave on hiukka tylsä...vaikka on siinäkin muutama ihan helmi biisi...
Lassie PALAA kotiin
JeeVes
24.03.2004 09:34:16
Audioslave = Hyvä
RATM = Exelentte ;)
"Play that funky music whitboy"
Goldmine
24.03.2004 11:28:56
RATM on mun mielestä ehdottomasti yks maailman kovimmista bändeistä. Ei Audioslave kykene samaan, vaikka ihan hyvää musaa niilläkin on.
Apua. Olen pesukoneessa.
leather rebel
02.06.2004 17:20:07
RATM oli kova. Biiseissä tajuton meininki ja svengi (jälkimmäinen on harvinaista raskaassa rokissa). Tom Morello on hemmetin hyvä kepittäjä.
Ainut mikä ei iske, on Zackin "laulu".

Tämän takia myös Audioslave kolisee minulle.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Mohla
02.06.2004 22:45:14

Kaikki RATMit löytyy hyllystä.
Se uus DVD-pitäs hankkia kuhan sais rahaa.

Mulle kolisee kaikki RATM:n levyt, vaikkakin viimeisimmät tuotokset olivat aika erilaisia.
Sekä Zackin laulu, että sanoma iskee minuun myös. Siinä mielessä onkin ymmärrettävää, että RATM teki niin harvakseltaan levyjä, luulisi nimittäin että joka päivä ei voi tehdä biisiä jostain maailmaa järkyttävästä epäkohdasta.

Mitä Audioslaveen tulee, niin kyllä minä siitäkin pidän oikein paljon. En vaan ole edes aikoinut asettaa sitä rinnakkain RATM:n kanssa. Cornelin laulukin on kyllä aina miellyttänyt korvaa, ja kyllähän tuo bändi toimii yhteen aivan perkeleellisen hyvin.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
dictatorsh*t
05.06.2004 12:12:43
Kyllä se vaan oli kova bändi. Eka levy on se "päällikkö" ja muut sitten seuraavat sekalaisessa järjestyksessä.

Wilk on muuten yksi suosikkirumpaleistani, syyttä jäänyt vähälle huomiolle

Olen muuten samaa mieltä Cipollinan kanssa tuosta herra Wilkin rumputyöskentelystä, kumman vähän keskustelun aiheena...
disarm
05.06.2004 13:42:29
RATM oli energisin livebändi koskaan. Hommatkaa Rage Against the Machine DVD käsiinne, jos ette usko.

Siinä DVD.ssä on hyvä pätkä joltain ääriään myöten ahdetulta pikku klubilta, kaikki ihan ekstaasissa pogoo ja daivailee ja Zack ryntää kesken biisin väliin kun järjestysmies käy käsiksi yhteen faniin.
Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds..
Late_
08.06.2004 11:47:36
No siis Rage Against The Machine on kyllä paras bändi mitä mä tiedän! Tai siis oli... ja Tom Morello on ihan nero! Kaikki Levyt ja dvd:t löytyy kyl, ja mun mielestä paras on kyllä The Battle Of LA... Ja Evil Empirea oon kuunnellut kaikkien vähiten...
Kyllä Audioslavekin ihan kohtuullinen on, mutta ei sitä kyllä voi RATMiin verrata...
08.06.2004 12:45:03 (muokattu 08.06.2004 12:45:18)
Molemmat ovat mainioita punppuja. Battle of Los Angeles on tullut koluttua aika tehokkaasti läpi. näy testifai!!
Lihava sinkku hakee kontaktia
juuso a
08.06.2004 14:55:41

ehdottomasti yksi hienoimpia bändejä. biiseihin sisältyy sellaista alkukantaista apinanraivoa ja tom morellon black sabbath riffittelyissä on munaa vaikka muille jakaa. puhumattakaan siitä että äijä oli whammy-pedal kitarasooloineen ynnä muine vinkuefekteineen yksi suunnannäyttäjistä. eli jos joku ei tähän bändiin ole vielä tutustunut niin ainakin eka levy kannattaa ehdottomasti hankkia.
Elämä on kivaa, jippii!!!
lfc
08.06.2004 16:49:23
En hirveämmin siitä poliittisesta puolesta enkä laulusta välitä. Mutta ne riffit...ne riffit...
Life is a game, that's never too lame.
Julmettu
10.06.2004 00:30:52
Rage Against the Machine oli loistava. Ensimmäinen levy oli lähes täydellinen tuotos, loistavine M.J. Keenan featteineen! Yksi aikamme hienoimmista bändeistä, tosin ei Audioslavekään huono ole. Pidän paljon molemmista, kuuntelen myös mielelläni kumpaistakin yhtyettä.
marke-
10.06.2004 12:20:08
Ainoa asia mikä bändissä ärsytti ja ärsyttää tässä Audioslavessakin. (en tosin tajua, miks näitä pitää vertailla.)
on Tom Morellon kitarointi. Luova ja aivan helvetin taitava jätkä.. saunditkin kohdallaan, mutta se sen "juttu" tuppaa vaan kyllästyttämään hyvin äkkiä.

Arvostan kyllä ukkoa samalla tavalla kuin Les Claypoolia. Molemmat aivan kipeitä muusikoita, mutta en kauaa jaksa innostua kummankaan jutuista.

Kummaa silti etten Adam Jonesin kitarointiin kyllästy millään vaikka se kärsiikin vähän samasta syndroomasta.

Rage uppoaa harvoin. sit kun se uppoaa sitä jaksaa kuunnella putkeen kaks viikkoa ja sitten taas kyllästyy ja puolen vuoden päästä löytää uudestaan.
No chiefs, all indians.
Late_
12.06.2004 14:59:27
(en tosin tajua, miks näitä pitää vertailla.)

Oliskohan ehkä siks, että bändeissä on 3 samaa soittajaa..?! Kyllähän niitä siis pitää vertailla!
Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!!
Bilharzia
13.06.2004 09:04:50
Rage Against the Machine oli loistava. Ensimmäinen levy oli lähes täydellinen tuotos, loistavine M.J. Keenan featteineen! Yksi aikamme hienoimmista bändeistä, tosin ei Audioslavekään huono ole. Pidän paljon molemmista, kuuntelen myös mielelläni kumpaistakin yhtyettä.

Siis.. hetkonen.. Maynard James Keenan vieraili RATMin debyytillä? Mikä kappale? Varmaankin soitti suutaan.
www.LifeofDebauchery.Com
Julmettu
13.06.2004 17:01:13
Siis.. hetkonen.. Maynard James Keenan vieraili RATMin debyytillä? Mikä kappale? Varmaankin soitti suutaan.

Muistaakseni kappaleessa Know your enemy jossain 2.40 kohdilla, tai siis siitä eteenpäin.
Late_
15.06.2004 15:42:43
Minkäköhän takia muuten rage ei yleensä livenä soita Wake Up:ia tai Renegades Of Funkia...Vaikka kaikki ragen biisit on mun mielestä tosi kovia, mutta kyllä näittenki pitäis mahtua niihin keikkoihin.... Meinaan kun yhelläkään dvd:llä ei näitä ole...
Osaako joku sanoo jotain syytä? vai onkoha sellasta...
Fuck You, I Won't Do What You Tell Me!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)