Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 5262 263 264 265 266399 400 401 402 403
-Dr.DW-
29.11.2015 23:49:41
beethro: Tehtiin uusi Death-coveri, koska hevirummutus kohtuullisissa määrissä on osoittautunut varsin hauskaksi ja terapeuttiseksi puuhaksi!

Edellisen Death-coverin tiimoilta tuli palautetta virvelisoundista, niin se on nyt tällä kertaa tehty eri tavalla, tosin on se vieläkin kolkohkon kuuloinen. Musta sopii kuitenkin tyyliin ja toi Ludwigin supralite taipuu kyllä monenlaiseen menoon. Nyanssejakin löytyy ehkä edellistä coveria enemmän, vaikka dynaaminen skaala onkin alkuperäisteosta kunnioittaen melko suppea. On siellä kuitenkin pari virvelighostia lopun häröilyissä ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7gyI8CNzHWc

Eihän tätä voi ku suu messingillä katsoa! Suomessa on monta, niin monta mahtavaa kokoonpanoa ja soittajaa... Kumpa vain kaikki pääsisi joskus nauttimaan tarjonnasta, joka siis on monipuolista! Tuppaa vaan jostakin syystä jäämään ne kermat, sakkana ämpärin pohjalle kun se fyffe tuppaa määräämään.
"Lethal dose is also a lifetime supply"
Hammarberg
30.11.2015 01:34:45

beethro: Tehtiin uusi Death-coveri, koska hevirummutus kohtuullisissa määrissä on osoittautunut varsin hauskaksi ja terapeuttiseksi puuhaksi!

Edellisen Death-coverin tiimoilta tuli palautetta virvelisoundista, niin se on nyt tällä kertaa tehty eri tavalla, tosin on se vieläkin kolkohkon kuuloinen. Musta sopii kuitenkin tyyliin ja toi Ludwigin supralite taipuu kyllä monenlaiseen menoon. Nyanssejakin löytyy ehkä edellistä coveria enemmän, vaikka dynaaminen skaala onkin alkuperäisteosta kunnioittaen melko suppea. On siellä kuitenkin pari virvelighostia lopun häröilyissä ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7gyI8CNzHWc

No nyt on tiukkaa soittoa. :)
Hammarberg
30.11.2015 01:36:43

Tein tänään uutta videota, pikametallille vastapainoksi rokkia. Koitin vähän puhaltaa eloa tähän klassikkoon, eli ZZ Top Gimme All Your Lovin' olisi tarjolla. Sanosinko, että tänään kulki soitto aika lailla tiukemmin, olis tänään pitäny se Slayeri äänittää. ;)

No joo, ei joka päivä toimi, mutta tänään toimi, joten videota olkaa hyvä.

https://www.youtube.com/watch?v=r7_zPJit5bQ
beethro
30.11.2015 10:40:44
-Dr.DW-: Eihän tätä voi ku suu messingillä katsoa! Suomessa on monta, niin monta mahtavaa kokoonpanoa ja soittajaa... Kumpa vain kaikki pääsisi joskus nauttimaan tarjonnasta, joka siis on monipuolista! Tuppaa vaan jostakin syystä jäämään ne kermat, sakkana ämpärin pohjalle kun se fyffe tuppaa määräämään.

Se on hyvä, jos tätä katsellessa menee suu messingille - mullakin menee aina Deathin musaa kuunnellessa! Se on jotenkin synkistä teemoistaan huolimatta mulle hyvän fiiliksen musaa.

Hammarberg: No nyt on tiukkaa soittoa. :)

Kiitoksia!

Hammarberg: Tein tänään uutta videota, pikametallille vastapainoksi rokkia. Koitin vähän puhaltaa eloa tähän klassikkoon, eli ZZ Top Gimme All Your Lovin' olisi tarjolla. Sanosinko, että tänään kulki soitto aika lailla tiukemmin, olis tänään pitäny se Slayeri äänittää. ;)

No joo, ei joka päivä toimi, mutta tänään toimi, joten videota olkaa hyvä.

https://www.youtube.com/watch?v=r7_zPJit5bQ

Jäbälläkin varsin tiukkaa soittoa! Yhden puutteen huomasin kuitenkin: kamakattauksesta ei taida löytyä Paisten Frank Beard Signature -stögistä?
Hammarberg
30.11.2015 13:44:00 (muokattu 30.11.2015 13:56:05)

beethro:Jäbälläkin varsin tiukkaa soittoa! Yhden puutteen huomasin kuitenkin: kamakattauksesta ei taida löytyä Paisten Frank Beard Signature -stögistä?

Ei kyllä valitettavasti löydy. :D Noi signaturekilkuttimet tykkää vieläpä maksaa niin tolkuttomasti, ettei tämmösellä köyhäläisellä niihin varaa ole... Hyvin pärjää tavan 2002/3000/RUDE sekotuksella, riden ja 17" crashin kun sais vaihdettua isompiin vielä ni a vot! ;)

EDT:
Kiitoksia, eilen oli hyvä päivä ja soitto kulki... Voi kun kulkis joka päivä yhtä hyvin. Reeniä reeniä.
Ihmis surun haaskansyöjä
30.11.2015 19:41:57 (muokattu 30.11.2015 19:43:28)

Eli kaipaisin vähän neuvoa kokeneemmilta rumpaleilta ja ylipäätänsä asiantuntevilta ihmisiltä omasta soitostani. Ihan omaks huvikseni soittelen, mutta tarkotuksena silti ihan vakavasti opetella ja kehittyä paremmaks vuosien saatossa.

Oon alottanu alunperin opetteleen soittamista yksin, mikä on tehny yhteen soitosta hankalaa, ku ei ollut tottunut siihen. Nyt ihan viime vuosina vasta bändisoittoon kunnolla päässyt kiinni. Oikeestaan vois sanoa, että 2014 kesällä hommaan tuli joku järki, ku löyty soitto kavereita. Sitä ennen vaan erittäin satunnaisesti jtn paska jamittelua, mikä ei kehittäny yhtään mitään.

Rakentavaa kritiikkiä ja hyvin perusteltua sellasta mielellään, että menee kaaliin varmasti :D.

Ei mitään kauheen erikoista oo omasta soitosta videolla, mut tos olis ny jtn mitä ottanu talteen. Kuvannu näit just sitä varten, et voi itse analysoida missä on parantamisen varaa yms. Noissaki videoissa on paljo turhia mokia, mitkä itekki huomaan toki, mut ehkä te huomaatte jotain pintaa syvemmältä.

https://www.youtube.com/watch?v=Qmlw7Zpj0gQ

https://www.youtube.com/watch?v=UaHn7Pn8Rs4

https://www.youtube.com/watch?v=b0ZA4Q-u_9s

https://www.youtube.com/watch?v=C-rmZ00n71o

PS. Oon ihan fresh fish tällä sivustolla, joten en oo sisäistänyt viel käytäntöjä ihan, eli todennäkösesti rikoin jo sataa sääntöä tällä julkasulla, eli valistakaa toki jos näin kävi.
Hammarberg
01.12.2015 01:38:35

Ihmis surun haaskansyöjä: Eli kaipaisin vähän neuvoa kokeneemmilta rumpaleilta ja ylipäätänsä asiantuntevilta ihmisiltä omasta soitostani. Ihan omaks huvikseni soittelen, mutta tarkotuksena silti ihan vakavasti opetella ja kehittyä paremmaks vuosien saatossa.

Oon alottanu alunperin opetteleen soittamista yksin, mikä on tehny yhteen soitosta hankalaa, ku ei ollut tottunut siihen. Nyt ihan viime vuosina vasta bändisoittoon kunnolla päässyt kiinni. Oikeestaan vois sanoa, että 2014 kesällä hommaan tuli joku järki, ku löyty soitto kavereita. Sitä ennen vaan erittäin satunnaisesti jtn paska jamittelua, mikä ei kehittäny yhtään mitään.

Rakentavaa kritiikkiä ja hyvin perusteltua sellasta mielellään, että menee kaaliin varmasti :D.

Ei mitään kauheen erikoista oo omasta soitosta videolla, mut tos olis ny jtn mitä ottanu talteen. Kuvannu näit just sitä varten, et voi itse analysoida missä on parantamisen varaa yms. Noissaki videoissa on paljo turhia mokia, mitkä itekki huomaan toki, mut ehkä te huomaatte jotain pintaa syvemmältä.

https://www.youtube.com/watch?v=Qmlw7Zpj0gQ

https://www.youtube.com/watch?v=UaHn7Pn8Rs4

https://www.youtube.com/watch?v=b0ZA4Q-u_9s

https://www.youtube.com/watch?v=C-rmZ00n71o

PS. Oon ihan fresh fish tällä sivustolla, joten en oo sisäistänyt viel käytäntöjä ihan, eli todennäkösesti rikoin jo sataa sääntöä tällä julkasulla, eli valistakaa toki jos näin kävi.

Klikin päälle rudimentteja vaan, jaloilla samat kuviot kuin käsillä. Helkkaristi soittoa niin yksin kuin porukassa, soita kaikkea musaa mikä vähänkään nappaa. Eli vanhat hyvät neuvot mitä ei itekkään saa aina noudatettua niin hyvin kuin pitäisi. Siekin vissiin etupäässä hevanderia veivaat? Itellä on esmes funkin soitto hyödyttäny aivan sikana puutteellisen nyanssien hallinan kanssa.

Hyvä meininki on videoissa ja saa selvää, millä laitteilla äänititte? (Ovatko noi pannut yheskytluvun Taman Rockstarit?)

Slayercoverista tulee tietenkin miulta plussaa, kuin myös siitä että siellä on syntsa(??) käytössä. Oikeesti, Slayer + syntikka, ihan ennen näkemätöntä. :D
Ihmis surun haaskansyöjä
01.12.2015 02:25:19 (muokattu 01.12.2015 02:27:35)

Hammarberg: Klikin päälle rudimentteja vaan, jaloilla samat kuviot kuin käsillä. Helkkaristi soittoa niin yksin kuin porukassa, soita kaikkea musaa mikä vähänkään nappaa. Eli vanhat hyvät neuvot mitä ei itekkään saa aina noudatettua niin hyvin kuin pitäisi. Siekin vissiin etupäässä hevanderia veivaat? Itellä on esmes funkin soitto hyödyttäny aivan sikana puutteellisen nyanssien hallinan kanssa.

Hyvä meininki on videoissa ja saa selvää, millä laitteilla äänititte? (Ovatko noi pannut yheskytluvun Taman Rockstarit?)

Slayercoverista tulee tietenkin miulta plussaa, kuin myös siitä että siellä on syntsa(??) käytössä. Oikeesti, Slayer + syntikka, ihan ennen näkemätöntä. :D

Joo no musamaku kallistuu hyvin pitkälti just tonne raskaisiin metalleihin ja kaikkeen siihen liittyvään, tyyliin carcassista rage against the machineen, ja suicidal tendenciesista savatageen yms. Aika kattava yleistietämys muustakin musiikista toki, joten itse soittamisessa en yhtä genreä suosi, vaan menee lähinnä kaikki mitä ei nykypäivän radiossa soiteta :D. Noi on jollain keskitason zoomilla otettu suoraan talteen. Ei mitää käsitystä mitä esmes funk on, googlekin hämmenty ku koitin valaistua :o. EDIT: Eiku aaa esmes=esimerkiksi :D.
-Dr.DW-
01.12.2015 11:43:40
Ihmis surun haaskansyöjä: Joo no musamaku kallistuu hyvin pitkälti just tonne raskaisiin metalleihin ja kaikkeen siihen liittyvään, tyyliin carcassista rage against the machineen, ja suicidal tendenciesista savatageen yms. Aika kattava yleistietämys muustakin musiikista toki, joten itse soittamisessa en yhtä genreä suosi, vaan menee lähinnä kaikki mitä ei nykypäivän radiossa soiteta :D. Noi on jollain keskitason zoomilla otettu suoraan talteen. Ei mitää käsitystä mitä esmes funk on, googlekin hämmenty ku koitin valaistua :o. EDIT: Eiku aaa esmes=esimerkiksi :D.

Heitä vaikka tuosta Funkkia soimaan! https://www.youtube.com/watch?v=83wHs0oPPpw
VeeKoo
01.12.2015 15:55:50

ehkä te huomaatte jotain pintaa syvemmältä.

Ei nyt kamalan syvällisesti ehdi/jaksa perehtyä. Katsoin pätkiä eilen ja odottelin että josko joku enemmän soittoergonomiaan ja soittamiseen ylipäätään perehtynyt kirjottaisi pidemmät ja kattavammat vinkit.

Mutta kun ei ole kukaan tarttunut haasteeseen, niin ihan pari huomiota tältä suunnalta:

Ensimmäisenä tossa iskee silmään tuo miltä soitto näyttää. Joka lihas niskasta lähtien tuntuu olevan jännittynyt ja iskutkin lähtee melko jäykän näköisesti koko kädellä. Pitäisi olla enemmän ranteen/ sormien yhdistelmä.
Rentous lienee se avainsana, katsele vaikka youtubesta jotain videoita joissa isot pojat soittelee. Siinä ei paljoo jännitetä ja kiemurrella nopeissakaan kompeissa vaan soittoasento pysyy ryhdikkäänä mutta rentona. Esim: https://www.youtube.com/watch?v=wW0hp2HmXak (en itse ole katsonut videota, voi olla vaikka mitä röytöä. Mutta alun perusteella tuosta näkee tuon soiton rentouden nopeissakin kompeissa.)

Toinen mikä videoissasi kävi korvaan oli dynamiikka. Tai sen puute.
Vaikkakin tämmöisissä trässibiiseissä rummutus taitaa olla melko suoraviivaista ja fillit melko suoria myös.

Dynamiikkaa voisi treenata esim soittelemalla erilaisia musiikkityylejä eikä vain sitä omaa suosikkiaan.
Itse paiskoin 10 vuotta pelkkää metallia ja kun viimein aloin soittelemaan kevyempiä musiikkityylejä ja perehdyin esim. ghostnoteihin (haamuiskuihin), soittoni parani about vuodessa ihan merkittävästi paremman kuuloiseksi kaikessa musiikkityylissä mitä soitan. Myös siinä metallissa.

Niin ja tietysti temmot kannattaa pitää sen verran alhaalla, että pystyy pitämään kompin jämptinä biisin alusta loppuun. Hitaasti opettelee ja lähtee nostamaan tempoa kun osaa soittaa sen treenattavan jutun rennosti ja hyvän kuuloisesti.

Tälläisillä huomioilla eteenpäin. Tarkoituksena ei ole masentaa, soitossa oli paljon hyvääkin. Nyt vaan lähdet tuota rentoutta ihan asiaksesi treenaamaan ja pian huomaat että soitto kulkeekin paljon paremmin ja kuullostaakin paremmalta :)
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Ihmis surun haaskansyöjä
01.12.2015 16:49:37

VeeKoo: Ei nyt kamalan syvällisesti ehdi/jaksa perehtyä. Katsoin pätkiä eilen ja odottelin että josko joku enemmän soittoergonomiaan ja soittamiseen ylipäätään perehtynyt kirjottaisi pidemmät ja kattavammat vinkit.

Mutta kun ei ole kukaan tarttunut haasteeseen, niin ihan pari huomiota tältä suunnalta:

Ensimmäisenä tossa iskee silmään tuo miltä soitto näyttää. Joka lihas niskasta lähtien tuntuu olevan jännittynyt ja iskutkin lähtee melko jäykän näköisesti koko kädellä. Pitäisi olla enemmän ranteen/ sormien yhdistelmä.
Rentous lienee se avainsana, katsele vaikka youtubesta jotain videoita joissa isot pojat soittelee. Siinä ei paljoo jännitetä ja kiemurrella nopeissakaan kompeissa vaan soittoasento pysyy ryhdikkäänä mutta rentona. Esim: https://www.youtube.com/watch?v=wW0hp2HmXak (en itse ole katsonut videota, voi olla vaikka mitä röytöä. Mutta alun perusteella tuosta näkee tuon soiton rentouden nopeissakin kompeissa.)

Toinen mikä videoissasi kävi korvaan oli dynamiikka. Tai sen puute.
Vaikkakin tämmöisissä trässibiiseissä rummutus taitaa olla melko suoraviivaista ja fillit melko suoria myös.

Dynamiikkaa voisi treenata esim soittelemalla erilaisia musiikkityylejä eikä vain sitä omaa suosikkiaan.
Itse paiskoin 10 vuotta pelkkää metallia ja kun viimein aloin soittelemaan kevyempiä musiikkityylejä ja perehdyin esim. ghostnoteihin (haamuiskuihin), soittoni parani about vuodessa ihan merkittävästi paremman kuuloiseksi kaikessa musiikkityylissä mitä soitan. Myös siinä metallissa.

Niin ja tietysti temmot kannattaa pitää sen verran alhaalla, että pystyy pitämään kompin jämptinä biisin alusta loppuun. Hitaasti opettelee ja lähtee nostamaan tempoa kun osaa soittaa sen treenattavan jutun rennosti ja hyvän kuuloisesti.

Tälläisillä huomioilla eteenpäin. Tarkoituksena ei ole masentaa, soitossa oli paljon hyvääkin. Nyt vaan lähdet tuota rentoutta ihan asiaksesi treenaamaan ja pian huomaat että soitto kulkeekin paljon paremmin ja kuullostaakin paremmalta :)

Joo kiitti neuvoista. Toi rentous on sellanen asia, mistä erittäin monet on huomauttanut aiemminki. Ollu jtn tyyliin ''sun soittos ei kuulosta niin robottimaiselta, miltä se näyttää''. Mut monissa jutuissa jos soitan hennommin, ni en saa siihen haluttua tatsia, enkä myöskään kerkeä yhtä nopeasti siirtyä setissä paikasta toiseen. Oon tohon itse soiton rentouteen alkanut panostaan, mut toi miltä näytän soittaessa, tuskin on mihkään katoamassa. Aika varmaa vaa osa mun luontoa toi eloton poseeraus :D.
-Dr.DW-
01.12.2015 19:19:04 (muokattu 01.12.2015 19:23:00)
Ihmis surun haaskansyöjä: Joo kiitti neuvoista. Toi rentous on sellanen asia, mistä erittäin monet on huomauttanut aiemminki. Ollu jtn tyyliin ''sun soittos ei kuulosta niin robottimaiselta, miltä se näyttää''. Mut monissa jutuissa jos soitan hennommin, ni en saa siihen haluttua tatsia, enkä myöskään kerkeä yhtä nopeasti siirtyä setissä paikasta toiseen. Oon tohon itse soiton rentouteen alkanut panostaan, mut toi miltä näytän soittaessa, tuskin on mihkään katoamassa. Aika varmaa vaa osa mun luontoa toi eloton poseeraus :D.

Yksi neuvo minkä antaisin, on rudimenttiharjoitus! Klikkiin rudimentteja, ihan päivittäin pienikin pätkä, niin tekee ihmeitä! Ihan perus paradiddle ja sen erinäiset variaatiot, eteenkin drag -auttaa siun groovaavaan soittoon paremmin ku mikään!

E: Ja muista varioida, ettet soita pelkkää virveliä. Teet alkuun perus paradiddlellä melodioita, tomien ja peltien kera. Singlestroke rollit on kans tärkeitä. Eteenkin nämä ei jaolliset. Niissä joutuu käyttämään diddlejä ihan automaattisesti.
Hammarberg
01.12.2015 22:01:37

VeeKoolta tuli oikein hyviä neuvoja.

Itse olen rentouden tai sen puutteen kanssa tapellut vuosia ja vasta ihan muutaman viime vuoden aikana alkanut kiinnittää siihen ihan oikeasti huomiota ja kehitystä on tullut roimasti.

Miulla rentoon soittoon auttoi erityisesti soittoasennon korjaaminen. Eli aikasemmin istuin suhteellisen korkealla, basari miltei sylissä ja tomit/pellit levynä ja matalalla. Nykyään olen mennyt täysin päinvastaiseen suuntaan, eli istun alhaalla, basarit ovat "syvällä," tomit ja pellit suhteessa korkealla ja enempi kulmassa, toiset sanois että ihan karmea asettelu, mutta toimii hirmu hyvin. Selän/niskan seudun jumitus soittaessa on historiaa, jalat eivät lukkiudu ja ne iki-inhokki tuplabasarikuviotkin kulkevat paremmin.

Tämä neuvo ei sovellu kaikille, mutta kannattaa kokeilla jos ryhti kusahtaa soittaessa tai jalkatyöskentely on hankalaa...

Niin ja siihen nopeuteen toi rentona soitto on aivan ehdoton, mitä nopsempaan veivaa, sitä vähemmän pitäis jäkittää tai muuten soitosta ei tule mitään ja lopulta voi paikat hajota, pakolla ei pidä mättää. ;)

Ai niin tässä muistaessani, tein juuri facebookkiin sivun rumpuilu/musajutuille, sopii käydä tykkäämässä jos kiinnostaa, siellä tullee jeattuja linkkejä useammin kuin täällä muusi.netissä.

https://www.facebook.com/HammarbergDrumming/
beethro
01.12.2015 22:52:01
Ihmis surun haaskansyöjä: Joo kiitti neuvoista. Toi rentous on sellanen asia, mistä erittäin monet on huomauttanut aiemminki. Ollu jtn tyyliin ''sun soittos ei kuulosta niin robottimaiselta, miltä se näyttää''. Mut monissa jutuissa jos soitan hennommin, ni en saa siihen haluttua tatsia, enkä myöskään kerkeä yhtä nopeasti siirtyä setissä paikasta toiseen. Oon tohon itse soiton rentouteen alkanut panostaan, mut toi miltä näytän soittaessa, tuskin on mihkään katoamassa. Aika varmaa vaa osa mun luontoa toi eloton poseeraus :D.

VeeKoolta tuli tuossa jo hyviä perusneuvoja. Halusin tähän mainita sen verran, että rennommin ei välttämättä tarkoita hennommin, vaan rennolla tekniikalla voi saada jopa lisää poweria ja potkua soundiin. Plussana rennossa tatsissa on myös se, että paikat kestävät soittohommia pidempään. Gene Hoglan on metallipuolelta hyvä esimerkki rennosta mutta samalla tosi voimakkaasta ja jykevästä tatsista.

Kuuntelin tuota sun Slayer-pätkääs, ja siinä oli kyllä tosi hauskat old school -tyyliset rumpusoundit. Tohon menoon tuo äijän soittotatsi kyllä sopi oikein hyvin ja etenkin filleissä oli yllättävän autenttinen slayer-soundi / -meininki. Vokalisti kuulosti kans hyvältä ja synasta Slayer-coverissa myös plussaa :)
hollmi-5
01.12.2015 23:24:05
Hammarberg: Päälle vuoden tauon jälkeen alkoi rumpalointi taas uudestaan.

Kultakorvien iloksi tässä lisää pin stripen ponnetonta potkintaa ja päivään Paistetta ja pihinää.... No on sentäs soundit ehka pikkasen paremmat kuin vuosi sitten.

Elikkäs Annihilator - King Of The Kill.

https://www.youtube.com/watch?v=WZYbpdjFnoI

Tykkäsin. Asiallista huisketta ja jytinää.
Soundit, piuhat ja kajarit.
hollmi-5
01.12.2015 23:27:09
Ihmis surun haaskansyöjä: Eli kaipaisin vähän neuvoa kokeneemmilta rumpaleilta ja ylipäätänsä asiantuntevilta ihmisiltä omasta soitostani. Ihan omaks huvikseni soittelen, mutta tarkotuksena silti ihan vakavasti opetella ja kehittyä paremmaks vuosien saatossa.

Sinulla on hyvä pöhinä soitossasi. Jos jotain, niin rumpujen viritystä hakisin noihin pätkiin. Toisaalta soundi on erittäin 80s, joten sekin menee.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Ihmis surun haaskansyöjä
01.12.2015 23:31:33

beethro: VeeKoolta tuli tuossa jo hyviä perusneuvoja. Halusin tähän mainita sen verran, että rennommin ei välttämättä tarkoita hennommin, vaan rennolla tekniikalla voi saada jopa lisää poweria ja potkua soundiin. Plussana rennossa tatsissa on myös se, että paikat kestävät soittohommia pidempään. Gene Hoglan on metallipuolelta hyvä esimerkki rennosta mutta samalla tosi voimakkaasta ja jykevästä tatsista.

Kuuntelin tuota sun Slayer-pätkääs, ja siinä oli kyllä tosi hauskat old school -tyyliset rumpusoundit. Tohon menoon tuo äijän soittotatsi kyllä sopi oikein hyvin ja etenkin filleissä oli yllättävän autenttinen slayer-soundi / -meininki. Vokalisti kuulosti kans hyvältä ja synasta Slayer-coverissa myös plussaa :)

Joo mulla toi on vähä tollasta halonhakkausta monesti. Se on vaa joku pinttynyt tapa, mistä on vaikee päästä eroon. Jotenki saa monet asiat paremmin perille, mut sit taas jos pitäis soittaa jtn kevyempää esim. jtn doorsin musaa ni kuulostaa helposti ''väärältä''. On sillä toki omat hyötynsäkin kenties, mut oishan se parempi opetella jonkin sortin välimuoto rentoutta ja ''voimaa'' samassa paketissa.
Hammarberg
02.12.2015 00:08:34

hollmi-5: Tykkäsin. Asiallista huisketta ja jytinää.

Kiitoksia. Katso toki uudemmatkin veivalut. Ja lisää on tekeillä jahka saan miksattua + soitettua... Muutakin kuin pelkkää heviä ja kohkausta vaikka se kohkaaminen onkin niin helkkarin hauskaa. :)

Soundeihin on myös tulossa jonkin asteinen parannus, sillä sain ihan uudet kalvot pari päivää sitten. Virpassa perinteinen Ambassador ja tomareissa Kirkkaat Emperorit, viimennä mainitut muuten toimii tolkuttoman hienosti näihin hevi/rock hommiin, alla on kirkkaat CS-dotit. Ei tartte paljon teippailla, soi juuri sopivasti.
Ihmis surun haaskansyöjä
02.12.2015 00:37:01

hollmi-5: Sinulla on hyvä pöhinä soitossasi. Jos jotain, niin rumpujen viritystä hakisin noihin pätkiin. Toisaalta soundi on erittäin 80s, joten sekin menee.

Okei kiitos. Oon tossaki viel aika kujalla, etten hirveesti oo soundejen kaa hifistellyt. Mut on tärkeää ja edessä sekin tietty. Huomaa heti jos toisten seteillä soittanu, ja ei mitään järkeä soundeissa yms. järjestelyissä, ni soitto on entistäkin tahmeempaa ja masentavan kuulosta omaan korvaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)