Aihe: Pianopenkin ostaminen
1 2 3
terni
13.09.2015 08:27:55
En ole vielä ostanut penkkiä, mutta nyt löysin sen minkä meinaan ostaa,
T-kaupan penkin. Asioita voi suhteuttaa eri tavoilla, mulla se suhteutus on
se, että valintaan vaikutti myös ulkonäkö, minun mielestä T-kaupan penkki on
sirompi kuin suomalainen penkki, eli hienompi.
ostan tämän:

http://www.thomann.de/fi/thomann_kb_15rm.htm
MarkusB
13.09.2015 19:12:51
Mä kävin kanssa hakemassa Fazerilta italialaisen keinonahkapenkin 150 € hintaan. Vaikutti ainakin alkuun jämäkältä. Sielläkin oli noita satasen penkkejä ja itseäni epäilytti. Esimerkiksi pianojen edessä testipenkkinä oli sellaisia ja tyhjänä ollessaan neljästä jalasta vain kolme otti maahan. Kaasupenkin olis saanut alle 400 €, mutta ei nyt viitsinyt panostaa liikaa ja tuo italiaano vaikutti jo ihan ok:lta.

Varmaan kasaaminenkin vaikuttaa noihin. Esimerkiksi ne, mukana olevat, jousiprikat kannattaa oikeasti laittaa paikalleen, niin antavat puulle varaa elää ilman että heti alkaa jalat harittaa.
kris74
26.11.2015 19:52:00
Nostetaas tätä. Meikä inhoaa kaupassa juoksua, varsinkin jonkun penkin takia, huoh.

Hakusessa siis penkki kovempaan käyttöön eli tuon tenavan takia säätöjä sen pitäisi kestää säätöjä monta kertaa päivässä. Ja olla tukeva rakenteeltaan ettei kovin helposti kippaa. Tai että jalat alkaa kulua kieroon.

Oon tähän saakka soittanut 40 vuotta vanhalla kierrettävällä pienellä pallilla, mutta se on pakko laittaa nyt sivuun, koska kolmijalkaisena se on hengenvaarallinen kolmivuotiaan alla. Eikä siihen pysty lapsi itse edes kiipeämään.

Hintaa saa olla sen verran kuin mitä halvimmillaan saa toimivan tuolin noilla spekseillä.

Ehdotuksia kellään?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)