Huevos 02.06.2004 13:48:46 | |
---|
pitäskö näistä julkkisten tapaamisista antaa oikein pisteitä? |
NHR 02.06.2004 13:53:50 | |
---|
pitäskö näistä julkkisten tapaamisista antaa oikein pisteitä? Oot sä sitte niin hassu... Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
riimu 02.06.2004 13:55:34 | |
---|
Liam Gallagher plus muu ison Ooon poppoo. Kotimaisiin on tullut törmättyä aina joskus. Jussi Jaakonaho vaikutti erittäin mukavalta tyypiltä. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Huevos 02.06.2004 13:56:16 | |
---|
Oot sä sitte niin hassu... mä vaan mietin kato, että jos sä oot hipassu toni wirtasen päätä ja sanonu sille "moi", että a) miksi sä teit sen b) ketä kiinnostaa c) miksi kerrot sen meille? |
Aerodactev 02.06.2004 13:57:08 | |
---|
pitäskö näistä julkkisten tapaamisista antaa oikein pisteitä? Eiköhän se niin ole, että kun kysytään, niin vastataan. Harva nyt on tällä asentella liikkeellä: "näin kerran Antti Tuisq ja tarjosin sille hilloa niin se iski silmää ja sanoi että sillä on jo suklaata!1 ja naurettiin!1 en pese tätä rintakarvaa KOSKAAN!! nään märkiä unia siitä hetkestä"
Long = progressive = good
|
Huevos 02.06.2004 14:00:38 | |
---|
"näin kerran Antti Tuisq ja tarjosin sille hilloa niin se iski silmää ja sanoi että sillä on jo suklaata!1 ja naurettiin!1 en pese tätä rintakarvaa KOSKAAN!! nään märkiä unia siitä hetkestä" hahaha. |
Dunga 02.06.2004 14:02:13 | |
---|
Fleimareiden Eduardo Martinezin kanssa juttelin vähän aikaa Porin keikan jälkeen. Dingon Jonttu huusi joskus kakaravuosinani minulle ja kavereilleni "Painukaa helvettiin". Ei nyt muistu muita :) Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Huevos 02.06.2004 14:05:10 | |
---|
mä oon ollu juomassa hybrid childrenin kitaristin kaa. vissiin parikin kertaa. ihan mukava heppu. vau. |
Super-Jari 02.06.2004 14:09:41 | |
---|
mä vaan mietin kato, että jos sä oot hipassu toni wirtasen päätä ja sanonu sille "moi", että a) miksi sä teit sen b) ketä kiinnostaa c) miksi kerrot sen meille? Heh, taidat olla vähän yksinkertainen. Jos et huomannut niin täällä kysyttiin nimenomaan sitä kenet olet tavannut. Varmaan siksi ihmiset niistä täällä kertoo. Ei ne minuakaan kovin ihmeellisesti kiinnosta mutta pidä ihmeessä pääsi kiinni ja mene vaikka kalalle jos ei threadi miellytä. Eikö niin? Stay heavy froewer! - bass-man |
leka 02.06.2004 14:16:52 | |
---|
ymmärtäähän sen, että se on joillekin iso asia nähdä julkkiksia. I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
PJS 02.06.2004 14:17:16 | |
---|
Hei aahh....mä oon jutellu PMMP tytsyjen kannsa ja ne kirjotti nimmarit mun bodyyn....aahh. "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Hei aahh....mä oon jutellu PMMP tytsyjen kannsa ja ne kirjotti nimmarit mun bodyyn....aahh. minä en antais kenenkään sotkea mun kitaraa. Stay heavy froewer! - bass-man |
PekkaRii 02.06.2004 14:30:13 | |
---|
James Hetfield, Jason Newsted, Dave Mustaine, Bruce Dickinson ja Adam Clayton. Näitä on muuten kyselty ennenkin jossain täällä. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
NHR 02.06.2004 14:59:16 | |
---|
a) miksi sä teit sen Saadakseni mainetta ja kunniaa. b) ketä kiinnostaa Punatukkaista vegaania (vastasi oraakkeli). c) miksi kerrot sen meille? Koska tiedän, että se vituttaa teitä niin suunnattoman paljon (olen ilkeä ihminen). Onhan se nyt siis ihan vitun päheetä kehaista kavereille vaikka että "Nääääinpäs tossa just Vesku Loirinkin, muutt eeen mä sit sen kanssa viiittiny eeees paaaahemmin juuuuteeeelllllaaaa..." Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
Skebaristi 02.06.2004 16:16:40 | |
---|
Sentenced:in Villen kanssa olin valokuvassa ja samaisen bändin rumpali Vesan kanssa juttelin... Tapahtui viime kesänä Qstockissa. "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Huevos 02.06.2004 16:18:50 | |
---|
Heh, taidat olla vähän yksinkertainen. Jos et huomannut niin täällä kysyttiin nimenomaan sitä kenet olet tavannut. Varmaan siksi ihmiset niistä täällä kertoo. Ei ne minuakaan kovin ihmeellisesti kiinnosta mutta pidä ihmeessä pääsi kiinni ja mene vaikka kalalle jos ei threadi miellytä. Eikö niin? tarkoitin, että miksi sitä ylipäätään kysytään? |
Nimismies 02.06.2004 16:24:23 | |
---|
Huevos: vittukun naurattaa lukea näitä säälittäviä fanitus juttuja. Ää, jätkä on vaan katkera kun et oo itse ollut kenenkään kuuluisuuden kanssa missään. Kyllä sä vielä ehdit. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Travis Bickle 02.06.2004 16:29:23 | |
---|
Olen tavannut 50% yhtyeestä nimeltä U2, jonka lisäksi olen moikannut Riki Sorsaa :) Sitten on näitä jimipääkalloja joihin törmää harva se päivä... |
Dunga 02.06.2004 16:43:13 | |
---|
tarkoitin, että miksi sitä ylipäätään kysytään? Hahhah, jätkä kyllä alittaa riman nyt pahemman kerran. Anna olla vaan. Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Kulkunen 02.06.2004 16:51:01 | |
---|
Olen tavannut 50% yhtyeestä nimeltä U2, jonka lisäksi olen moikannut Riki Sorsaa :) Sitten on näitä jimipääkalloja joihin törmää harva se päivä... Ui vitu! Riki Sorsa! Sama äijä nousi junaan Helsingin rautatieasemalla samaan aikaan minun kanssa joskus 96-97. Mikko Kuustonen tavattiin joskus kun olin ehkä 7-8 -vuotias jossain lomakeskuksessa. Sain nimmarin ja valokuvan. Heikki Hela joskus kans. Siltäkin sain nimmarin. Sentencedin Villeä näkee kaupungilla aika ajoin, kerran oon jutellu sen kanssa, aika kännissä. Ja kerran seurustelin muijan kanssa joka oli bändin basistin serkku. Mutta se oli teinivuosien suhde, tyyliin 4 päivää... The downward spiral never ends. |