Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 551 52 53 54 55419 420 421 422 423
Juzpe
16.11.2015 12:58:22

PIM: Tänään sit Huurun jameihin koeajolle.

Ei pysty. Pitää reenata. Tarttee joulumpana kattoo noita jamihommia taas.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Mr. M
16.11.2015 16:27:19
Juzpe: https://db.tt/nWTpeAIU

Noudettu. Pientä ulkonäkötuuninkia tars, koska kullikuoret ja kehykset on liian blingbling.

Helmi keppi. Itse olen veivannu kohta 2 vuotta samanlaisella.

1kk sitten tuli ensimmäinen ihka oikea gibsoni taloon, ja näinollen lucillefer siirtyi varakitara-arsenaaliin jonon jatkoksi. Exploreriin olen suunnitellut vaihtavani nimenomaan kullirautaa sen alkuperäisen kromisen tilalle, eli jos meinaat tuosta omastasi laittaa koko hw:n uusiksi, niin nakkaa viestiä, voisin olla kiinnostunut ostelemaan jotain.
"Soita torvi!" "Noku kauheen vaikeeta mulla.." "Ei ole. Sitäpaitsi puhuin Jokkelle enkä sulle apina."
Juzpe
16.11.2015 16:53:03

Mr. M: Helmi keppi. Itse olen veivannu kohta 2 vuotta samanlaisella.

1kk sitten tuli ensimmäinen ihka oikea gibsoni taloon, ja näinollen lucillefer siirtyi varakitara-arsenaaliin jonon jatkoksi. Exploreriin olen suunnitellut vaihtavani nimenomaan kullirautaa sen alkuperäisen kromisen tilalle, eli jos meinaat tuosta omastasi laittaa koko hw:n uusiksi, niin nakkaa viestiä, voisin olla kiinnostunut ostelemaan jotain.

Emmää kai ny koko hardista, mutta jos mikinkuoret & kehykset panis mustaa niin piisais.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Metalkallo
16.11.2015 18:54:02
Fender american special stratocaster olympic white. Jee!
Tukka yhä päässä...Vieläkin.
freakingenius
16.11.2015 18:59:43
Metalkallo: Fender american special stratocaster olympic white. Jee!

oho.. en tiennykään että sitä on valkosena.. Onnea vaan!
Karvamammutti
16.11.2015 19:10:09
Tuli tuossa taannoin raapaistua Les Pauliin EMG 81+85. Saahaan ne runkosoinnit kuriin! Sit vielä kaveriksi Focusrite Sapphire 2i2 -interface ja Sennheiser e906, niin saahaan ne sikaäänet nauhallekin!
This bandwagon is full, take the next one.
Metalkallo
16.11.2015 20:04:00
freakingenius: oho.. en tiennykään että sitä on valkosena.. Onnea vaan!

Juu, löytyy tätä sarjaa myös valkoisena, mutta tuo valkoinen on kait jotenkin rajattu enempi kuin punainen tai surffi vihreä.
Tukka yhä päässä...Vieläkin.
winstoni
17.11.2015 03:01:55
Tuli sitten GASissa sorruttua ja marssittua Custom Soundsiin, mistä tarttui mukaan Wamplerin Plexi-Drive Deluxe. Pikaisen testin jälkeen sitä mieltä, että on pitopeli. TS-puolella ei ole mulle juurikaan käyttöä, mutta toi EQ on kyllä toimiva juttu. Ensimmäinen speduni, jota en ole ostanut Torilta. Vähän on syntinen olo nyt, kun joku musamies jäi ilman kaljarahoja... ainakin minä, koska tuo oli kyllä sikakallis ;)
"Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne."
midprice
19.11.2015 18:31:15

Ei puhtaasti kitarakamaa, mutta t-kaupan b-stockina presonus itwo. Kohta laulaa kitara iPadilla bias fx:n kautta ja ohjaus fcb1010:llä. Kevenee keikkasetti reilu 30 kiloa.
Ardez
19.11.2015 19:02:11
winstoni: Tuli sitten GASissa sorruttua ja marssittua Custom Soundsiin, mistä tarttui mukaan Wamplerin Plexi-Drive Deluxe. Pikaisen testin jälkeen sitä mieltä, että on pitopeli. TS-puolella ei ole mulle juurikaan käyttöä, mutta toi EQ on kyllä toimiva juttu. Ensimmäinen speduni, jota en ole ostanut Torilta. Vähän on syntinen olo nyt, kun joku musamies jäi ilman kaljarahoja... ainakin minä, koska tuo oli kyllä sikakallis ;)

Loistavaa, että siitä löyty sulle pitopeli! Sit vaan CABin kanssa pöristelemään ;)
Täällä ollaan, huusi Mooses pensaasta - Esa Pulliainen
LepakonNahka
19.11.2015 21:14:30 (muokattu 19.11.2015 21:44:00)
Vuosikerta-Peavey -kokoelmani karttui Bandit 112 -kombon muodossa. Ostettu pienelllä treeniksellä treenavan bändini tarpeisiin. Edellinen omistaja oli vaihtanut elementin Celestionin G12H-80 -malliseen, ainakin maltillisella kotivolalla kuulosti maukkaalta ja söi fuzzia ahnaasti. Reenikselle kun vielä pääsis, taidan kyllä huomenna päivällä vähän availla hanaa ja herätellä naapureita.
kohta alkaa kalman tanssi...
Janster
19.11.2015 23:13:38
tulipa hankittua englin 412s kaappi powerballin kaveriks treenikselle. ja yks squier strato seittemälläkympillä kotijamitteluun.. pienen elektroniikka huollon, säätöjen ja puunauksen jälkee ku uus!
Gabe
19.11.2015 23:48:09
jhakwe: Osana vaihtokauppaa tuli RE-101. Oli vähän ajatuksena, että ton vaihtaa nopeasti ja helposti rahaksi, mutta en mä taidakaan raaskia luopua tästä. Loistavasaundinen laite.

http://i.imgur.com/z3mx7G2.jpg

Oijoi.. tuollainen kelpais!
jhakwe
20.11.2015 00:09:07

Gabe: Oijoi.. tuollainen kelpais!

Juuh, eihän mulla oikeasti tälle mitään fiksua käyttöä ole, enkä ole viitsinyt edes raahata treenikselle, mutta kun mutta kun.

Tälläkin säädöllä oli tarkoitus kartuttaa Les Paul -rahastoa. Rahaston tilanne on se, että kämppä on täynnä uutta vanhaa kamaa ja rahastossa on yhä 0 euroa.
http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä.
Juzpe
20.11.2015 00:09:20

Hyvin pelittää Epiphonen Lucille. Mikit vois vaihtaa pykälää kevyempiin kyllä. Tarttee soittaa paikalliselle, että käämintäkoneen vois laittaa käyntiin.
dr_solo666
20.11.2015 12:33:46

En ole kolmeen vuoteen ostanut uutta sähkökitaraa, mutta tällä viikolla olen ostanut jo kaksi.

Seiskakielinen on kuumottanut aika ajoin ja nyt tärppäsi Torilta Harley Benton R-457 kohtuulliseen hintaan, lähes uudenveroisena.
Pari Bentonia ennen omistaneena voi vaan todeta, että laatu on mennyt parempaan suuntaan ja roimasti.

Toinen kitara minkä ostin on LTD Phoenix 200 Duncanin Custom 5/Jazz -setillä. Tämänkään hinta ei päätä huimannut, mutta siitä huolimatta saundi ja soitettavuus ovat hemmetin hyviä.
You can always give up on life and become a drummer.
Kalibann
21.11.2015 17:59:56
Parin viikon sisään pitäisi saapua tulliin Kanadan maalta käytettynä Strictly 7 guitarsin Cobra custom -vasuribaritonimörkö. Suomen maasta kun ei noita baritoneja vasureille ole tarjolla niin piti lähtä merta edemmäs kalaan. Odottamisen sietämätön hirveys..
Ei se siitä.
Bosambo
21.11.2015 21:04:26
Taisin ostaa Flying Finn Sound of Bluesin.

Eikä oikeestaan edes maksanut mitään, kun nappasin rahat muksujen opintorahastosta.
ÄrGee
21.11.2015 21:23:24
Line6 Pod HD 500x multihärpätin ja Harley Benton GPA-400 päättäri on tulossa Thomannilta... Toimitus tänne peräpohjolaan on aika hidasta varsinkin postin lakon aikana. Mutta niitä odotellessa. Kai ne saa kuulostamaan ihan siedettävältä hyvän kaapin läpi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)