Epämuusikko 16.11.2015 10:27:28 | |
---|
En sitte noita ottanu :D Kiinnosti kyllä, mutta jäin ämpyilemään. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kimd 16.11.2015 11:28:00 | |
---|
Epämuusikko: En sitte noita ottanu :D Kiinnosti kyllä, mutta jäin ämpyilemään. Voidaan tehdä kauppaa vuoden lopussa kun treenis lähtee alta ;) Harrastelija harrastelija rumpali |
Epämuusikko 16.11.2015 16:10:55 | |
---|
Kimd: Voidaan tehdä kauppaa vuoden lopussa kun treenis lähtee alta ;) Pistä viestiä jos ajankohtaistuu. Oliko se basari oikeasti 18"? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kimd 16.11.2015 16:44:46 (muokattu 16.11.2015 17:09:04) | |
---|
Epämuusikko: Pistä viestiä jos ajankohtaistuu. Oliko se basari oikeasti 18"? Jep. Edit, oli niin ihq niin laitoin foton profiiliin! Harrastelija harrastelija rumpali |
statistiÖ 16.11.2015 20:08:20 | |
---|
Juhani_t: Ois miehekästä ruNpua eikä vintakeroinaa. https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1065109No basari kyllä on typerän iso. Mutta tomiosasto on ihan mua varten tehty. Taitaa olla syviäkin vielä. Olisi kiva hommata rolli- ja hakkaussetti. Tuo vissiin on semmoinen vähemmän herkkä. Mutta pärjään noilla nykyisillä laatusoittimillanikin.. ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ |
markkuliini 16.11.2015 21:06:44 | |
---|
statistiÖ: No basari kyllä on typerän iso. Mutta tomiosasto on ihan mua varten tehty. Taitaa olla syviäkin vielä. Olisi kiva hommata rolli- ja hakkaussetti. Tuo vissiin on semmoinen vähemmän herkkä. Mutta pärjään noilla nykyisillä laatusoittimillanikin.. Mikä tekee basarin koosta typerän? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Epämuusikko 16.11.2015 21:11:06 | |
---|
Kimd: Jep. Edit, oli niin ihq niin laitoin foton profiiliin! Mielenkiintoista. Samaa basaria on samalla badgella sekä 6-että 8-lugisena versiona. Tosiaan, paiskaa pv jos nuo jossain vaiheessa lähtee kiertoon. Mielelläni maksan tämän vuoden puolella koska verot. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini: Mikä tekee basarin koosta typerän? Minulla on kolmessa setissä tuon kokoinen. Tykkään todella paljon. Ehkäpä, jos vain yksi bassorumpu olisi pitopeliksi valittava, niin tämä olisi koko. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kimd 16.11.2015 21:54:33 | |
---|
Harrastelija harrastelija rumpali |
jabajee 16.11.2015 21:57:14 | |
---|
Kimd: Jep. Edit, oli niin ihq niin laitoin foton profiiliin! Korostaako pikkubasari vaikutelmaa, vai onko Mapexeissa oikeasti noin hemmetin massiiviset tomiripustukset? Basari- ja tomimuhvit ja haarukka siis. Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
Kimd 16.11.2015 21:58:56 | |
---|
jabajee: Korostaako pikkubasari vaikutelmaa, vai onko Mapexeissa oikeasti noin hemmetin massiiviset tomiripustukset? Basari- ja tomimuhvit ja haarukka siis. Kai ne on samat kaikissa niin näyttää vaan pienessä. Ei ollu kovin kevytkään jos oikein muistan Harrastelija harrastelija rumpali |
Juhani_t 16.11.2015 21:59:04 | |
---|
statistiÖ: No basari kyllä on typerän iso. Mihin? Micran takapenkille ainakin. statistiÖ: Mutta tomiosasto on ihan mua varten tehty. Taitaa olla syviäkin vielä. Olisi kiva hommata rolli- ja hakkaussetti. Paappa näytettä millaista hommaa meinasit? |
Duro 17.11.2015 09:01:55 | |
---|
Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Juhani_t 17.11.2015 14:41:31 | |
---|
Duro: Jos micraan mahtumisesta on kiinni niin tuolla olis pikkukattaus 22":lla pasuunalla cordiaa kera snaren (!) 850: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1066424 Ottaen huomioon tuon snaren arvon niin tuo on käytännös ilmainen setti. On joo. Toivottavasti tämä ilmoitus viitoittaa jatkossa hintapolitiikkaa edes vähän kun sopiva 24" setti tulee myyntiin vähän lähempää. |
Seba 17.11.2015 15:29:24 | |
---|
markkuliini: Mikä tekee basarin koosta typerän? Liian pieni selkeesti. |
statistiÖ 18.11.2015 00:16:32 | |
---|
markkuliini: Mikä tekee basarin koosta typerän? Ei mikään, jos soittaa hartvalliareenalla, festareilla ja isoissa yökerhoissa. Mulla olisi silloin tietysti 26 x 13 basuuka. Eihän Micrallakaan peltoja kynnetä. Mutta muissa oloissa 24" on paljon turhaa. Mun reenikselle taitaisi justiinsa mahtua tuo settinä, muttei siellä sitten kävellä. Puhumattakaan pitseeriannurkista. Juhani_t: Paappa näytettä millaista hommaa meinasit? Ei ole varsinainen rumpujen hakkaaja eikä nainen, mutta esimerkiksi Pörtin Niilo -tyyli. "I need someone to love me, the whole day through" ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ |
markkuliini 18.11.2015 01:41:40 | |
---|
statistiÖ: Ei mikään, jos soittaa hartvalliareenalla, festareilla ja isoissa yökerhoissa. Mulla olisi silloin tietysti 26 x 13 basuuka. Eihän Micrallakaan peltoja kynnetä. Mutta muissa oloissa 24" on paljon turhaa. Mun reenikselle taitaisi justiinsa mahtua tuo settinä, muttei siellä sitten kävellä. Puhumattakaan pitseeriannurkista. Sittenhän sun kannatta kirjoittaa alunperinkin että liian iso bassari omiin tarpeisiin. :) Onhan isossa bassarissa myös se näyttävyys-aspekti isommilla lavoilla, mutta mä olen ajatellut sen aina ennenkaikkea soundin kannalta. Siitä saa matalamman soundin samalla kalvon kireydellä kuin pienemmästä rummusta, mikä tarkoittaa että kalvon kireyden suhteen ei tarvitse tehdä samanlaista kompromissia mitä usein pienempien bassareiden kanssa jos metsästetään matalaa ja voimakasta soundia. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Duro 19.11.2015 14:18:55 (muokattu 19.11.2015 14:36:32) | |
---|
Duro: Jos micraan mahtumisesta on kiinni niin tuolla olis pikkukattaus 22":lla pasuunalla cordiaa kera snaren (!) 850: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1066424 Ottaen huomioon tuon snaren arvon niin tuo on käytännös ilmainen setti. Hauskasti tuo setti meni aika äkkiä kaupaksi ja nyt tasan samanlainen kattaus ilmaantunut käyttäjän PiiaMaarit kautta uudestaan myyntiin. Paitti kalliimmalla hinnalla. Rumpujobbarit. Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Kimd 19.11.2015 14:51:07 | |
---|
Duro: Hauskasti tuo setti meni aika äkkiä kaupaksi ja nyt tasan samanlainen kattaus ilmaantunut käyttäjän PiiaMaarit kautta uudestaan myyntiin. Paitti kalliimmalla hinnalla. Rumpujobbarit. Ainahan niitä on jotka myy hieman halvemmalla että pääsee eroon ja osa myy kalliimmalla eteenpäin. Elämän kiertokulku ;) Harrastelija harrastelija rumpali |
janme 20.11.2015 09:11:56 (muokattu 20.11.2015 09:12:24) | |
---|
Duro: Hauskasti tuo setti meni aika äkkiä kaupaksi ja nyt tasan samanlainen kattaus ilmaantunut käyttäjän PiiaMaarit kautta uudestaan myyntiin. Paitti kalliimmalla hinnalla. Rumpujobbarit. Samainen PiiaMaarit on ilmeisesti myös Nalle..(I), kun katsoo ilmoituksia niin on kuvat ainakin samassa huoneessa otettu ja huomasin että myi yhdestä ostamastaan Pearlin setistä osia eri nimimerkillä. Tai sitten on perheen yhteinen harrastus. Mut ei kai se liene kiellettyä pitää kahta nimimerkkiä. On sitä kyllä itsekin tullut paljon myytyä ja ostettua, silkan rahanteon takia ei kuitenkaan vaan mielenkiinnosta erilaisia rumpukamoja kohtaan. www.crimfall.com |