Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 567 68 69 70 71
Jani The Rock
02.06.2004 10:58:58 (muokattu 02.06.2004 11:07:21)

No onhan noita nähty. Andy McCoy, Dave Lindholm, Pelle Miljoona, Nekromantixin jäbät, Rasmuksen tyypit ja TikTakin Empun kanssa olen jutskaillut puhelimessakin. Mutta elämäni suurimpia hetkiä oli se kun sain Plasmaticsin kitaristi Richie Stottsilta sähköpostia. Sen äijän kun pääsisi joskus tapaamaan.

Edit: Perkele, Anita Hirvonen unohtui!
Don`t mess with the countryboys
noir
02.06.2004 11:00:05
Toissapäivänä Kärtsy Hatakka oli pyöräillä päin. Varovaisuutta liikenteessä!
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Huevos
02.06.2004 11:03:32

vittukun naurattaa lukea näitä säälittäviä fanitus juttuja.
Sävis
02.06.2004 11:13:41
Pöh. Miks huijaisin?

Noku ne on niin hyviä. Oon kateellinen. Tai en tiiä oonko. Mitä tommosille voi edes sanoa?
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Peoplez
02.06.2004 11:22:58
Alexi Laiho ja Roope Latvala :)
Jossain musiikkikaupan esittelytilaisuudessa. Roope varsinkin oli ihan mukava heppu.

Sitten Andy Mccoy jossain kaljaterassilla.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Super-Jari
02.06.2004 11:25:23
Siis kuinka moni teistä on _tavannut_ niitä, jutellut jne eikä nähnyt jossain. Öö!
Stay heavy froewer! - bass-man
leka
02.06.2004 11:27:03
Siis kuinka moni teistä on _tavannut_ niitä, jutellut jne eikä nähnyt jossain. Öö!

nuorempana piti suosikista tavata niitä vaikeampia nimiä
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
FatSam
02.06.2004 11:43:33

Enpä pahemmin. Bodomin Alen (ei enää bändissä) kanssa olen jutskaillut pari kertaa. Amorphisen Tomi Koivusaaren kanssa käveltiin ja juteltiin joskus hetki. Kirkan kanssa vaihdoin joskus pari sanaa. Haluan tavata TikTakin ja heti!
FatSam - the most man of them all.
lapio
02.06.2004 11:56:01

Haluan tavata TikTakin ja heti!

Olen vaihtanut pari sanaa TikTakin Petran ja Nean kanssa.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Super-Jari
02.06.2004 12:30:28
nuorempana piti suosikista tavata niitä vaikeampia nimiä

ma-don-na.. a-ha..
Stay heavy froewer! - bass-man
Snowblind
02.06.2004 12:31:20

Näitä ei varmaan lueta tapaamisiin, mutta olen jutellut irkissä Arjen Lucassenin ja monen Ayreonin uusimmalla plätyllä soittaneen ja laulaneen sedän ja tädin kanssa. Oli siinä ainakin runpali ja joku naislaulajista ja Arjenin hellasärö.
Locrian
02.06.2004 12:41:39
Amorphiksen Holopaisen kanssa on tullut juteltua.

Kouluajoilta löytyy tämmösiä kun Soul Captain Band (Jori ja Kari),Children of Bodom (Allu,Jaska ja Henkka),Marzi ja Lenni-Kalle.Oli siellä jotain muitakin.

Sitten noin muuten iskenyt juttua mm. Throne of Chaos tyyppien kanssa.Suomi on pieni maa ja välillä sitä juttelee jonkun kanssa täysin tietämättömänä kyseisen ihmisen "staruudesta".
Ville Valo pyysi jatkoille aikoinaan kauheessa kännissä.Ovikoodi oli kännykässä viel puoli vuotta sitten.En mennyt.

Ulkomaan starboista ei oo kun Kenny Wayne Shepherd.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
SURf
02.06.2004 12:51:08
Collinsin Philliä tuli käteltyä Pori-tsääzzeillä eräänä vuonna. Hassu mies Tarzan-paitoineen...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
vaikkukorva
02.06.2004 13:03:32
Marty Friedmanin (Megadethin ex-kitaristi), John Petruccin (Dream Theater), Alexi Laihon ja Alexanderin (CoB, paitsi Ale ei oo enään siinä).
Kaverini on Eritrean kovin runkkaaja.
Henko
02.06.2004 13:23:17

Hohoo, nyt vasta muistin kun nähtiin Villu Tamme joskus aikoinaan Porissa joillain ihme punkfestareilla.

Villu Ja J.M.K.E. tuli hiljattain samalla kyydillä Helsinkiin keikalle Tampereelta meidän kanssa. Kovin krapulaisia olivat. Biohazardin äijät tuli kans nummirokissa alueelle hengailemaan joskus.
WASPin rumpali tuli Klubille ekana keikan jälkeen. Pakko oli käydä kehumassa hurjan näköistä rumpusettiä ja vastaus siihen oli "thanks, it's custom made" ja kättely.
Onhan noita nähty mutta en minä oikeen kehtaa mennä piirittämään, vaikka luulisi tunnettujen tyyppien olevan tottuneita siihen. Ja noista nimmareista, samanlaisia ihmisiä ne on kuin muutkin. Ei kehtaa vaivata, jos ei oo joku tosi kova tyyppi kyseessä :)
Horror Sweet Horror.
zeitball
02.06.2004 13:32:09

Topi Sorsakoski :D Hehee...
Nyt vähän ammattimaisuutta kehiin hei!
Varaani
02.06.2004 13:35:14
Marty Friedmanin (Megadethin ex-kitaristi), John Petruccin (Dream Theater), Alexi Laihon ja Alexanderin (CoB, paitsi Ale ei oo enään siinä).

Jätkä on nähnyt Children of Baronin!!
hessurf
02.06.2004 13:39:08
Kaija Kärkisen näin S-Marketissa ostamassa leipää
dakota
02.06.2004 13:43:37
Dave Lindholmin kanssa oon joskus riidelly kännissä Tavastialla, Hectorin kanssa uinu samassa altaassa ja samalla radalla Espoonlahden uimahallissa, Jussi Raittisen kanssa törmänny Pitkäsillalla. Yoko Onolta olen saanut ihan postikortin, siis henk. koht. sellaisen vuonna -99.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)