Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: RX5 upgrade ei aukea
1
WanhaWetäjä
12.11.2015 22:52:30 (muokattu 12.11.2015 22:53:06)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://dl.dropboxusercontent.com/u/62628467/RX5.tiff
 
Täällä on porukkaa joka pelaa softien ja päivitysten kaa enempi niin kysytääs täältä onko nyt niin että tuosta paketista puuttuu itse RX5, joka on siis harmaana eli ei ole aktivoitu?
Useinhan päivitykset ova täysversioita ja ei kai tuossakaan ole tarkoitus että vain pelkät plugarit toimivat jossain DAWssa? Eihän se sillon ole mikään RX5 ja koneella oleva RX4 ei tosiaankaan päivity, toimii kylläkin ihan normisti.
 
Kun asennan tuon paketin niin kaikki menee ok mutta kun yritän avata RX5 ohjelman niin musta ikkuna on hetken näkyvissä ja sitten tulee se normi "RX5 lopetti yllättäen toimintansa" tms.
 
Prkl.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
WanhaWetäjä
06.12.2015 01:02:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, vihdosta viimein homma lähti pelittään, sain yhteyden tukeen, poistin kaiken vanhan RX5-osaston ja latasin uuden version repair-osastolta iZotopen sivuilta.
Mikä tuossa vanhassa oli vikana, sitä en tiedä. Lähetin kyllä crash-raportit tukeen mutta ei niihin mitään vastausta tullut.
Softamaailman ihmeitä vissiin...
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
anapena
06.12.2015 11:48:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Annapa hetken päästä raporttia, että onko uusi parempi kuin vanha?
 
Istu ja pala!
-Q-
06.12.2015 21:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Annapa hetken päästä raporttia, että onko uusi parempi kuin vanha?
 
No onhan se vähintään 20 prosenttia parempi kuin nelonen..
 
..ei vallan, taitaa tuo RX olla kokelailla paras lajissaan jokatapauksessa
 
WanhaWetäjä
07.12.2015 13:09:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Annapa hetken päästä raporttia, että onko uusi parempi kuin vanha?
 
Instant prosess on todella jees uudistus ja nopeuttaa korjailuja ja onhan tuossa kaikkee muutakin https://www.youtube.com/watch?v=hkM33tCMtrQ
 
Pitää perehtyä kunnolla ja ajan kanssa mutta ensivaikutelma on se että kyllä tuosta kannatti satku maksaa.
Mulla on tuntitolkulla sekalaista editoitavaa, uusia ja vanhoja livetallennuksia+jotain ikiaikaisia omia demoja+kaikenmoista muuta.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «