kosmonausea 08.11.2015 12:11:39 | |
---|
Hynkel: Strymon Flint, loistava tremolon ja reverbin kimppa. Simblen ostin myös, mutten ole ihan varma osuiko se sittenkään oikeaan. Sweet Honey OD miellyttää enemmän, vaikka halusin ihastua Simbleen kaiken hypen jälkeen. Eihän se paska ole, mutta soittoni ei edelleenkään kuulosta Robben Fordilta. Mää tykkäsin Simblestä lähinnä tosi miedoilla asetuksilla. Isommilla gaineilla lähti itellä aina jotenkin sinne vähän turhan kermaiselle valkoisen miehen blues -osastolle :) Ja lopultahan se sai lähteä ihan vaan boosterin tieltä. Perkelefantti. |
elsewhere 08.11.2015 16:33:05 | |
---|
Stratocater vaihtui Schecter C-1 Customiin. Ilmeisesti koskaan ei ole liian myöhäistä hankkia hevikeppiä ja kun tuo Strato on maannut laukussaan niin pitkään, on hyvä että se pääsi parempaan kotiin :) Pikaisen testin perusteella tämä rokkaa oikein mukavasti, mutta vielä täytyy laittaa paksummat kielet ja tiputtaa virettä alaspäin, että voi bändin kera soitella. Rumahan tämä kyllä on kuin synti, mutta niin oli se stratokin :) ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Juzpe 10.11.2015 14:23:46 | |
---|
EHX Soul Food tuli laitettua kalastustarvikeliike verkkokaupasta tilaukseen. Katotaan tartteeko ostaa Archer vai pärjääkö tolla yhtä lailla. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
calluna 10.11.2015 16:29:22 | |
---|
JCM900 4100 tuli lunastettua. Kohta kämpille vertailemaan vintage moderniin. Uskoisin että ovat erilaisia. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Gabe 10.11.2015 19:26:03 | |
---|
Yamaha THR5, saa myös noita sähkökitaroita sitten käyttöön myös kotosalla. |
calluna: JCM900 4100 tuli lunastettua. Kohta kämpille vertailemaan vintage moderniin. Uskoisin että ovat erilaisia. Pikatestin tulos treenikseltä, näitähän siis pitää soittaa aika kovaa ennenkuin saa hyvän soundin ulos. JCM900 säröllä pitkälti sitä mitä VM2266:sta hain, mutta en oikein löytänyt/osannut. Todella hyvä. Puhtaammalla puolella VM2266 on taas mainio, ellei jopa paras mitä olen testaillut/omistanut GAS-urallani. Mitään mullistavaa en siis havainnut, kunhan todistelin itselleni netistä jo löytyvät arviot. ;) Mutta, ei se JCM900 puhtaampi kanava käyttökelvoton ole missään tapauksessa (kuten netistä voi ymmärtää), ja nykyisissä kuvioissani toimii loistavasti, joten luulen, että VM2266 jää nyt hetkeksi lepäämään (tai myyntiin...). "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
winstoni 10.11.2015 23:03:04 | |
---|
Sain sovittua kaupat Torpedo CABistä, jota olen pitkään yrittänyt löytää Torilta :) Nyt kun vielä joku möisi mielenhäiriössä mulle Wamplerin Plexi-Drive Deluxen asevelihintaan, niin iloinen mies ma oisin. "Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne." |
RaskasMielinen 12.11.2015 01:03:51 | |
---|
En voinut itselleni mitään: https://www.dropbox.com/s/zwm3k4w86 … sonJoanJettMeloguMaker2008.jpg?dl=0 Gibson Joan Jett Melody Maker. Ohut ja kevyt mutta hyvin resonoiva ja tasapainoinen, matala ja särinätön action, slimmimpi satiininen kaula, ebony-otelauta, mikiksi vaihdettu SD:n JB. Ei tosin ole aivan se mun suoskkimikkini, eli se menee vaihtoon. Jotain jytkyä mutta erottelevaa tilalle. Puolitusmahdollisuus olisi kiva. Yksikelaiset toimii mun mielestä fuzzien kanssa paremmin, mutta koska tässä skebassa on vain yksi mikki, niin humppari ehdottomasti, mutta siis puolitettava. |
Swan 13.11.2015 15:13:43 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Laulava Kylätohtori 13.11.2015 23:21:15 | |
---|
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 13.11.2015 23:32:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tällanen tuli tänään taloon. Kiitokset vaan Klobasalle nopeasta ja sujuvasta kaupasta... https://muusikoiden.net/dyn/users/141047.jpg Tuo on kyllä ihan älyttömän nätti soitin! Onnea hankinnasta, pistähän sitten niitä mietteitä tarkemmin. |
Juzpe 14.11.2015 00:00:04 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tällanen tuli tänään taloon. Kiitokset vaan Klobasalle nopeasta ja sujuvasta kaupasta... https://muusikoiden.net/dyn/users/141047.jpg Ja sit joissain ketjuissa puhutaan kompensaatiosta... eh nimittäin. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Sähikäinen 14.11.2015 10:36:55 | |
---|
2004 vuodesta täällä pyörinyt, joten kirjoitetaan nyt sitten kolmas postaus rohkeasti. Eilen tuli ainakin hetkellisesti täydellinen setuppi täyteen kun kotiin saapui Axe-fx2 XL ja muutama viikko aikaisemmin Suhrin Guthrie Govanin modern antique keppi. Nyt siis kotona melua tuottaa seuraavanlainen paketti. -Suhr GG Modern Antique -Axe-fx2 XL -Genelec g two -Fender STD P-BASS -m-audio keystation 88 Kyllä tällä paketilla ainakin nyt kelpaa. Saa nähdä kauan kestää, että iskee GAS ja lähtee taas jotain vaihtoon. |
jpaa 14.11.2015 14:33:31 | |
---|
Sähikäinen: 2004 vuodesta täällä pyörinyt, joten kirjoitetaan nyt sitten kolmas postaus rohkeasti. Eilen tuli ainakin hetkellisesti täydellinen setuppi täyteen kun kotiin saapui Axe-fx2 XL ja muutama viikko aikaisemmin Suhrin Guthrie Govanin modern antique keppi. Nyt siis kotona melua tuottaa seuraavanlainen paketti. -Suhr GG Modern Antique -Axe-fx2 XL -Genelec g two -Fender STD P-BASS -m-audio keystation 88 Kyllä tällä paketilla ainakin nyt kelpaa. Saa nähdä kauan kestää, että iskee GAS ja lähtee taas jotain vaihtoon. Tuommoinen Suhrin GG spekseillä oleva Custom ajautui myös minun haltuun alkuvuodesta ja on muuten nykyään ainoa omistamani kitara (!!). Tuommoinen kevyesti relikoitu on muuten mukava peli siinä mielessä ettei pikku dingejä tarvitse pelätä. Soittoergonomia ja mukavan avoin soundi, erilaisen ärhäkkä sanoisin. Soittajan luottopeli. "To be is to do" - Socrates
"To do is to be" - Jean-Paul Sartre
"Do be do be do" - Frank Sinatra |
Sähikäinen 15.11.2015 10:31:43 | |
---|
jpaa: Tuommoinen Suhrin GG spekseillä oleva Custom ajautui myös minun haltuun alkuvuodesta ja on muuten nykyään ainoa omistamani kitara (!!). Tuommoinen kevyesti relikoitu on muuten mukava peli siinä mielessä ettei pikku dingejä tarvitse pelätä. Soittoergonomia ja mukavan avoin soundi, erilaisen ärhäkkä sanoisin. Soittajan luottopeli. Totta. Mulla myös nyt tuo Suhr ainoana kitarana ja palveleekin täysin juuri niitä asioita mitä kitaralta kaipaan. Lisäksi tosiaan tuo relikoituminen on suhteellisen voimakasta, niin ei haittaa vaikka tulisi isompikin dingi. |
Myrkky Nuoli 15.11.2015 12:51:57 | |
---|
Elis Hindsberg Helena M-1 parlorkäppä ja Gibson BR-9 combo viiskeet luvulta tuli lyötyä plakkariin. Nyt alkaa pluushommat ihan uudella räkätasolla. Rangemasterin kun vielä väsäis väliin. More Nintendo, less Marshall. |
Juzpe 16.11.2015 12:23:41 | |
---|
https://db.tt/nWTpeAIU Noudettu. Pientä ulkonäkötuuninkia tars, koska kullikuoret ja kehykset on liian blingbling. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
PIM 16.11.2015 12:36:37 | |
---|
Pari Hotonen minipedaalia, Grass ja Lift up, tuli perjantaina postissa työkaverilta Kuopiosta. Jospa tänään sais koeponnistettua. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
tender.insanity 16.11.2015 12:37:50 | |
---|
Huomenna tulee paketti Thomannilta. Kitarankieliä iso kasa, eli talkoot edessä. Eipä ole tämän vuoden aikana tullut yhtään kieliä mihinkään vaihdettua. Seiskakielinenkin ollut kohta vuoden minulla ja vieläkin edellisen omistajan kielet ja säädöt vaikka mikit vaihdoinkin. Uusi audio-interface tulee samassa paketissa. B-Stockina tilattu M-Audio M-Track Eight. |
PIM 16.11.2015 12:38:43 | |
---|
Juzpe: https://db.tt/nWTpeAIU Noudettu. Pientä ulkonäkötuuninkia tars, koska kullikuoret ja kehykset on liian blingbling. Tänään sit Huurun jameihin koeajolle. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |