Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 567 68 69 70 71
BaariMikko
02.06.2004 00:54:35

Monta Seppo Hovia!
"BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa"
-Järvihirviö
Snowblind
02.06.2004 02:29:54

Monta Seppo Hovia!

Hoho.

Niin tuota. (on se rasittava keksiä tähän jotain muutakin että vaikuttaisi muka asiallisesta tekstiltä...)
No perhana, Riku Rinne! Eiku eihän se ole mikään...
No tulipa mieleen ettei noita ole oikein tapailtu, no jos noita Seppo Hoveja joskus vastaan tulisi niin sitten.
vanttera
02.06.2004 02:30:22
Hmph. Amatöörit.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
NHR
02.06.2004 03:23:00

Ei ketään ulkomaaneläviä...prkl.

Hohoo, nyt vasta muistin kun nähtiin Villu Tamme joskus aikoinaan Porissa joillain ihme punkfestareilla siellä puuvillatehtaan tiloissa. Piti ottaa oikein valokuvakin Villusta meidän bändin jätkien kanssa, mutta siinä kävikin sitten niin, että Villu otti kuvan meistä. Ja sitten loppuikin jo kamerasta filmi. Oliko ehkä reteetä sitten esitellä kavereille Villun ottamaa kuvaa, jossa minä ja rumpalimme hymyillään kuin idiootit. Todella rock. Not. En tiedä tuliko vaan kielimuuri vastaan, vai mitä se äijä oli vetänyt...
Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman
JMP71
02.06.2004 03:43:26
Klamydian rumpali Riku(?) joi meidän kaa meidän kiljua Provinssissa -96. Hyväksi kehui...

Jos näen julkkkiksen/popparin, kierrän kaukaa.. en minäkään tykkäis jos kaikki tulis jutteleen tai vaatiin nimmareita tms..
Hanki parempaa luettavaa.
kivi
02.06.2004 04:03:15
Eiköhän nuo unohtumattomimmat tavatut ole Onni Gideon ja Toivo Kärki. Ei noista nykyajan tähdistä ole vertailukohtaa...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Eddy
02.06.2004 05:03:44
Mä oon melkein tavannut kaverin,jonka serkun tuttu tuntee Kirkan roudarin ex-vaimon.Tiedän että tästä voi vielä petrata,mut ihan nollaks ei muakaan voi enää sanoa...
Koskettelen soittimia...
Nimismies
02.06.2004 07:58:37
Salon Heikki jutteli minulle jotain kun olin 5-vuotias. En ujouttani kyennyt vastaamaan mitään. Olin nimittäin suuri Miljoonasade-fani ja osasin monet biiseistä ulkoa.

Lindgrenin Tommyn kanssa tuli juteltua ja vaihdettua yksi sähköposti tuossa joulun alla DJBB:n keikan jälkeen. Siinäpä vasta kaikkien aikojen faniystävällisin muusikko. Saa jokaisen kuuntelijan tuntumaan tärkeältä.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Feggy
02.06.2004 08:00:48

Suomalaisista Kari Alander!

Ulkomaisista B. B. Kingia tuli käteltyä keikan jälkeen.
Less is more.
Aerodactev
02.06.2004 09:10:01
En tiedä tuliko vaan kielimuuri vastaan, vai mitä se äijä oli vetänyt...

Tamme osaa kyllä mainiosti suomea. Taisi olla vaan ovelalla päällä.
Long = progressive = good
Lord of the strings
02.06.2004 09:19:20
Näin Vilhelmuksen Olympiastadionilla.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
ozz3
02.06.2004 09:25:40
Timo Rautiainen toimi kuuluttajana meidän lätkämatsissa (olin siis pelaamassa), kävin sitten matsin jälkeen hakemassa herralta nimmarin.
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
Pyronius
02.06.2004 09:33:19

Vilkkumaan Maijan kanssa olen ollut samoissa juhlissa. Vastapäätä istui ja juteltiin pitkä tovi. Hänen bändi tuli myös tutuksi ko. iltana. Oltiin heitä lämppäämässä...
Varaani
02.06.2004 09:33:52
Pekka Pohjolan kanssa jutellut.
Carlos D'l Puertoa näen useamminkin.
agentti
02.06.2004 09:44:06
Jussi Raittisen kanssa on muutama kerta tullu vaihdettua kuulumisia ja Pulliaisen Esan.
Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7
Sävis
02.06.2004 10:13:32
Chick Corea ja Herbie Hancock

Huijaat.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
Fuzzy Boner
02.06.2004 10:15:31
Huijaat.

Pöh. Miks huijaisin?
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
kuutamo
02.06.2004 10:20:33
Jason Newsted
Sentencedin porukan
To/Die/Forin porukan
Entwinen porukan
Nightwishin porukan
Charonin porukan
HIMin porukan
Roope Latvala
Juice Leskinen
Jimi Pääkallo
Sara
Niskalaukaus
Tyrävyö

tuossa nyt ainakin osa kenenkä kanssa olen saanut tähän mennessä jutustella...
depe
02.06.2004 10:25:32
Kerran Goomilla Maija Vilkkumaa joutui kävelemään tungoksessa niin läheltä, että vartalomme koskettivat erittäin intiimisti.

Ankkarokissa söin Motorheadin Lennyn antamia sipsejä. En tosin itse nähnhyt Lemmyä, mutta yksi tyttö joka tuli backstagelta halusi välttämättä antaa niitä sipsejä miulle. Aika kova juttu, eikö?

Kättelin kerran (tai oikeastaan kaksi kertaa) Egotripin laulajaa.

Ööö, en siis varsinaisesti ole "tavannut" ketään...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)