Aihe: Negative - Frozen To Lose It All
1 2
Valttu
27.05.2004 21:50:03
Radiosta oon kuullu ja on hyvä biisi. Kuten tässä on jo muutamaan otteeseen sanottu niin soundit ovat kyllä parantuneet debyytistä, joka oli mielestäni myös hyvä. Mitä nyt olen kuullut pienen pätkän tosta sinkun toisestakin biisistä niin sekin vaikuttaa todella hyvältä.
No parempaan suuntaan ollaan kyllä menossa ja se on hyvä.
aleksi
27.05.2004 23:02:49
Uskomatonta paskaa.

Siis UP:a.
"open hands to the wind"
ville viaton
28.05.2004 09:58:32
En erityisemmin tykkää. Ja kyllä, kateudella on osansa asiaan. En pidä siitä että nätit pojat (tai tytöt) saavat niin paljon suosiota vaikka eivät kyllä erityisemmin hyvin soita (olen ollut samoilla festareilla pari kertaa soittamassa) ja biisitkin ovat mielestäni ennalta-arvattavaa huttua. Melkein toivoisi ettei itse olisi tällainen läski, vanha, katkera ja tyhmä ölviäinen joka ei daamiseurassa pärjää.
Taidanpa vaihtaa allekirjoitustani.
Larry
28.05.2004 10:57:47
Melkein toivoisi ettei itse olisi tällainen läski, vanha, katkera ja tyhmä ölviäinen joka ei daamiseurassa pärjää.

Tuota.. haluatko että lataan aseen valmiiksi vai haenko köyttä?

Piristy MIES!
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
ville viaton
28.05.2004 11:12:29
Tuota.. haluatko että lataan aseen valmiiksi vai haenko köyttä?

Piristy MIES!

Pyh. Minne on kaikki ironiantaju kaikonnut maailmasta
Larry
28.05.2004 13:08:42
Pyh. Minne on kaikki ironiantaju kaikonnut maailmasta

Samalla mielellä tuon kirjoitinkin... so called double irony! =)
ville viaton
28.05.2004 14:37:40
Samalla mielellä tuon kirjoitinkin... so called double irony! =)

Ei-ei, se menee jo yli ymmärrykseni. Olenhan tyhmä, läski, vanha ja kurinalainen.
pikkupeikko
29.05.2004 13:49:09

Hah, huomaanpa miten tylsää minulla on kun vaivaudun miettimään mielipidettäni tästäkin laulusta.

En ole Negativesta missään vaiheessa innostunut todellakaan. Mutta tämä uusi veisu on kyllä vielä huonompi. Yritän nyt miettiä miten se menikään...Hidas säkeistö ja kertsissä enemmän...Kyllä Moment of our love oli kuitenkin ihan helvetin paljon toimivampi. Ei tuo uusi ole kunnon radiohitti (joita bändi varmaan kuitenkin yrittää koko ajan tehdä). Keskinkertainen.

Joku kyseli mitä tuo Frozen to lose it all tarkoittaa. Kaveri keksi loistavan ilmaisun (tosin vähän pitkän sellaisen) siitä, en vain nyt kunnolla muista sitä. Jotenkin niin se meni että sydän on niin jäässä ettei enää välitä vaikka menettää kaiken. Hahahaa.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
Larry
02.06.2004 09:54:16
Ei-ei, se menee jo yli ymmärrykseni. Olenhan tyhmä, läski, vanha ja kurinalainen.

Aijaa no sitte.. haluutko musta ystävän? Oo kiltti..älä tee mitään mitä joutuisit katumaan
Juha86
07.06.2004 20:03:19
Jos taas itse aiheeseen palataan, niin täytyy sanoa et tää biisi on loistava. Ei vedä vertoja viime levyn parhaalle biisille (still alive), mut on tää tosi hyvä. Itse viime levy ei järin hyvä ollut, ja varsinkin tuo moment of our love on syvältä! Se levy on muutenkin kokonaisuudessaan huono, oikeastaan vaan lost soul, after all ja still alive on hyviä.. Mut tää uus kama vaikuttaa jo lupaavammalta.
~totuus ei pala tulessakaan~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)