Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 590 91 92 93 94133 134 135 136 137
Jarkko G.
16.10.2015 12:43:40
Olenko huono googlettamaan vai olenko ainoa joka haluaa sanoa pahaa Gene Simmonsin laulutavasta "Alive II" levyllä?
Miksi tuollainen kurkkuhuutotyyli?
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
reaper666
16.10.2015 15:01:16
Jarkko G.: Olenko huono googlettamaan vai olenko ainoa joka haluaa sanoa pahaa Gene Simmonsin laulutavasta "Alive II" levyllä?
Miksi tuollainen kurkkuhuutotyyli?

Itse en ole kyllä kuullut kenenkään ikinä sanoneen moista.
Mutta itse tunnun olevan ainut kenen mielestä Genen biisit on paskoja pl. Deuce ja Good Girl Gone Bad. Ja näistäkin jälkimmäinen ole edes Genen.
HaloOfFlies
31.10.2015 11:52:18

Kruisen viime yön keikan setti:

http://www.setlist.fm/setlist/kiss/ … wegian-pearl-miami-fl-23f5e49f.html

Miksei ne voi kiertueella vetää noita biisejä?
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Flash
31.10.2015 20:18:32

Nyt liikkuu huhuja, että ensi vuonna olis Euroopassakin Kiss Kruise, joka lähtisi Barcelonasta...
Live Music Is Better!
santa
02.11.2015 17:25:16
jep. Eric kertoi asiasta... Möläytys
teg
04.11.2015 20:50:07
Oisin maksanu lipun hinnan pelkästään Hide Your Heartista :) . 80-90 luvun Kiss on SE juttu itelle, ei niinkään niitä edellinen vuosikymmen.
HaloOfFlies
04.11.2015 21:58:23

Flash: Nyt liikkuu huhuja, että ensi vuonna olis Euroopassakin Kiss Kruise, joka lähtisi Barcelonasta...

Valitettavasti ei toteudu.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Jarkko G.
05.11.2015 10:19:37
Onkohan ollut tämä jo tässä ketjussa.
Vuodelta 2014 Paul Stanleyn pitkä juttelusessio Joe Roganin kanssa.
Mukavaa kuunneltavaa Kissistä, nettijakamisesta, terapiasta ja vähän kaikesta.

https://www.youtube.com/watch?v=NgwoHp5cfls
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
HaloOfFlies
06.11.2015 17:03:00

Huhujen mukaan 12.5. olisi Helsingissä keikka.
reaper666
06.11.2015 17:45:49
HaloOfFlies: Huhujen mukaan 12.5. olisi Helsingissä keikka.

Mistäs tälläinen huhu on kuultu?
shuffle
07.11.2015 15:32:00 (muokattu 07.11.2015 15:32:54)
Jarkko G.: Onkohan ollut tämä jo tässä ketjussa.
Vuodelta 2014 Paul Stanleyn pitkä juttelusessio Joe Roganin kanssa.
Mukavaa kuunneltavaa Kissistä, nettijakamisesta, terapiasta ja vähän kaikesta.

https://www.youtube.com/watch?v=NgwoHp5cfls

Tämä oli hieno haastattelu, vaikka toimittaja vähän selvästikin jumittui piraatti-näkökulmaan jankatessaan mix musa ei oo ilmasta kaikille.
Katsoin läpi kokonaan. Paulista hohkaa kuin lämpö ulospäin, valo.
Vähän kuin Buddha.
HaloOfFlies
08.11.2015 13:55:31

reaper666: Mistäs tälläinen huhu on kuultu?

KissNews: EUROPEAN KISS TOUR RUMOURS 2016
Some rumors lately say Kiss might play in Arabia in May, including Dubai, plus Europa again including dates in Moscow (8.5.), St. Petersburg (10.5.), Helsinki (12.5.), Stockholm Stadium (14.5.), Oslo (15.5.), Gothenburg (17.5.), and Denmark (18.5.). Nothing is confirmed.
These rumours fit with a post from user fene fan2003 in the Kiss forum, which mentions not just Kiss Kruise VI is confirmed for next year, but also concert dates in Stuttgart, Frankfurt and Dortmund (22.5.) and Linz (1.6.).

http://www.kissnews.de/NewsUSA.htm
reaper666
08.11.2015 14:05:46
HaloOfFlies: KissNews: EUROPEAN KISS TOUR RUMOURS 2016
Some rumors lately say Kiss might play in Arabia in May, including Dubai, plus Europa again including dates in Moscow (8.5.), St. Petersburg (10.5.), Helsinki (12.5.), Stockholm Stadium (14.5.), Oslo (15.5.), Gothenburg (17.5.), and Denmark (18.5.). Nothing is confirmed.
These rumours fit with a post from user fene fan2003 in the Kiss forum, which mentions not just Kiss Kruise VI is confirmed for next year, but also concert dates in Stuttgart, Frankfurt and Dortmund (22.5.) and Linz (1.6.).

Onneks tollaseen aijankohtaan niin ei tarvi kun suomeen mennä katsomaan. Rahaa säästyy :D
Jarkko G.
09.11.2015 13:20:03
HaloOfFlies: KissNews: EUROPEAN KISS TOUR RUMOURS 2016

No tässä viime aikojen kiss-kuumeessa tämä on enemmän kuin toivottu huhu.
Kävin katsomassa reunionin 1997 ja muistikuvat alkaa jo haihtumaan vaikka muistankin miten Gene minua sormella osoitti.
Kailis
16.11.2015 02:51:59 (muokattu 16.11.2015 02:53:58)

Oliks tääkin bändi yks niitä noloimpia siirryttäessä -80 luvulle
Kiss +90 luvulla. Wau.
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Jarkko G.
16.11.2015 09:13:29
Kailis: Oliks tääkin bändi yks niitä noloimpia siirryttäessä -80 luvulle
Kiss +90 luvulla. Wau.

Jälkeenpäin ajateltuna kenties.
Omana aikanaan ei, se istui sen ajan muottiin täydellisesti ja menestyi aika perkeleen hyvin. Kuten Paul Stanley itse sanoi: ihmiset näkee maskittoman aikakauden KISSin lama-aikana, mutta platinalevyt ja rahavirta kertoo toista.
reaper666
16.11.2015 15:31:06
Jarkko G.: Jälkeenpäin ajateltuna kenties.
Omana aikanaan ei, se istui sen ajan muottiin täydellisesti ja menestyi aika perkeleen hyvin. Kuten Paul Stanley itse sanoi: ihmiset näkee maskittoman aikakauden KISSin lama-aikana, mutta platinalevyt ja rahavirta kertoo toista.

80-luvun kissistä itse tykkään eniten. Levykokonaisuudet tosin eivät mielestäni ole niin hyviä koska joka levyllä oli muutama niin saatanan hyvä viisu, että jätti varjoonsa ne keskinkertaisemmat. Geneltähän ei tullut kasarilla kuin yksi hyvä biisi eli Good girl gone bad Crazy Nightsilla. Ja tokkopa on myöskään itse sitä tehnyt. En ymmärrä Geneä, että jos piti ostella niitä biisejä muilta niin miksi osteli niin keskivertokamaa. Genellä on superhyviä biisejä ehkä kolme: Deuce, aiemmin mainittu Good girl gone bad ja unholy revengeltä. Ja unholykin on Vinnie Vincetin tekemä.
Gene on todella mahtava lavalla ja siisti tulta ja verta syöksevä demoni mutta biiseissä Paukka vie sitä ihan 100-0. Soittajana kyllä arvostan. Hienoja bassokuvioita oli 70-luvulla.
Sitten sanotaan vielä, että Gene on hyvä bisnesmies. Okei on hän KISSin rikkain eikä ole köyhdyttäviä eroja takana niinkuin Paukalla ja päihteisiin ei ole omaisuus mennyt niinkuin Crissillä ja Ässällä mutta emmä silti ymmärrä miten hän on erityisen _hyvä_ bisnesmies. Normaalisti sijoittanut eri juttuihin ja miksi ei olisi kun pätäkkää on. Mikään sijoituksista ei kumminkaan ole miljoonabisnes. Ja onhan iso osa kissä hän yms mutta en silti alleviivaisi tota bisnesmiesstatusta. Joo lähti juttu vähän rönsyileen.
slowdive
16.11.2015 15:55:25
reaper666: Geneltähän ei tullut kasarilla kuin yksi hyvä biisi eli Good girl gone bad Crazy Nightsilla. Ja tokkopa on myöskään itse sitä tehnyt. En ymmärrä Geneä, että jos piti ostella niitä biisejä muilta niin miksi osteli niin keskivertokamaa. Genellä on superhyviä biisejä ehkä kolme: Deuce, aiemmin mainittu Good girl gone bad ja unholy revengeltä. Ja unholykin on Vinnie Vincetin tekemä.

Hmm.. erikoinen mielipide! Mun kirjoissa molemmat on kyllä tehnyt yhtälailla kovia biisejä kuin hutejakin, toki Paul Stanley nyt määrällisesti enemmän niitä klassikoita. Kyllähän esim Creatures of the Night on sellainen levy, että kyllä nimibiisi on kova, mutta sen jälkeen niin ne highlightit on Gene Simmonsille ainakin kreditoituja biisejä kaikki. Ei mulla tosin ole tietoa onko sitten kuinka tekijämies noissa "omissa" biiseissään..?

Ja sillon kun Gene kehtaa pistää kevyempää vaihdetta silmään, niin mun mielestä se on tehnyt hienoja melodisia pop-biisejäkin (See You Tonite, Goin' Blind, Naked City jne.), jotka on kyllä yksinkertaisia, mutta mun mielestä mukavempia kuunneltavia kuin Stanley siirappisimmillaan.
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
reaper666
16.11.2015 16:00:43
slowdive: Hmm.. erikoinen mielipide! Mun kirjoissa molemmat on kyllä tehnyt yhtälailla kovia biisejä kuin hutejakin, toki Paul Stanley nyt määrällisesti enemmän niitä klassikoita. Kyllähän esim Creatures of the Night on sellainen levy, että kyllä nimibiisi on kova, mutta sen jälkeen niin ne highlightit on Gene Simmonsille ainakin kreditoituja biisejä kaikki. Ei mulla tosin ole tietoa onko sitten kuinka tekijämies noissa "omissa" biiseissään..?

Ja sillon kun Gene kehtaa pistää kevyempää vaihdetta silmään, niin mun mielestä se on tehnyt hienoja melodisia pop-biisejäkin (See You Tonite, Goin' Blind, Naked City jne.), jotka on kyllä yksinkertaisia, mutta mun mielestä mukavempia kuunneltavia kuin Stanley siirappisimmillaan.

Heh. Perun sen verran, että noi kolme viisua on kyl kovia. Mutta creaturessilla nyt olekkaan kuin pari paukkaa ja nimikkobiisin lisäksi levyn toiseksi paras biisi on paukan eli I still love you. Saints and sinners on ihan ok gene-ralli. Todennäköisesti kyllä Vincentin käsialaa kaikki mikä vähänkin on hyvää sillä levyllä :D

Mulla on muuten siitä levystä kaksi erilaista versiota c-kassuna. Toisen kannessa Ace ja toisessa Kulick. Hassua julkaista kahdella eri kannella missä molemmissa kitaristi kuka ei levyllä ollut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)