Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kitaran osto edessä. mielipide kysymyksiä epiphonesta!
1 2 3 4 5
miikkaili
03.11.2015 12:52:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! Haulla yritin etsiä tietoa mutta ei tullu oikeen hyviä osumia.
 
Eli niinkun otsikossakin kerrotaan kitaran osto edessä. Olen aloitteleva kitaristi ja omistan jo 2 kitaraa fenderin halpis sahkökitara ja lespaul tyylinen kanssa joku todella halpa sähkis. Eli nyt tarviisi päivittää kalusto niin mielenkiinto säilyy. Eli itseä miellyttää tuo lespaul tyylinen kitara jos vertaa fenderii , istuu vaan paljon paremmin kouraan ja miellyttää silmääkin( joskin se ei nyt ole ostokriteeri) hinta kattona olen pitänyt 500 euroa ja kysymys kuuluu saako tällä rahalla vielä laadukasta kitaraa millä vois soittaa vuosia vai tuleeko ongelmia parin vuoden päästä? http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=432163 tekeeko tuommosella mitään? Minkälaatuisia nuo epiphonet on? Jos joku enemmän tietävä jaksaa/kerkeää voi laittaa linkkiä tänne tuon hintahaarukan hyvistä kitaroista ja mikä on paras hintalaatu suhteeltaan.
 
Kiitos ja anteeksi!
 
Gabe
03.11.2015 13:04:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on kyllä huono homma jos tarvitaan uutta kamaa että mielenkiinto soittamiseen säilyy. Kamarumba on hauska harrastus sekin, mutta kyllä sen mielenkiinnon pitäisi syttyä itse soittamisesta ja musiikista.
 
Epit on ihan hyviä halpiksia. Tosin tuohon budjettiin katsoisin käytettyjä.
Laulava Kylätohtori
03.11.2015 13:08:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Se on kyllä huono homma jos tarvitaan uutta kamaa että mielenkiinto soittamiseen säilyy. Kamarumba on hauska harrastus sekin, mutta kyllä sen mielenkiinnon pitäisi syttyä itse soittamisesta ja musiikista.
 
Epit on ihan hyviä halpiksia. Tosin tuohon budjettiin katsoisin käytettyjä.

 
Toisaalta parempihan se on olla rehellinen ja skipata se soittoharrastuksen vaativin ja aikaa vievä osa, itse soittaminen, suosiolla ja keskittyä olennaiseen - huippukamoihin ja niiden määrään... :D
 
Sorry, mut asiasta en osaa oikein mitään sanoa... :(
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
miikkaili
03.11.2015 13:15:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vastauksista. Ilmaisin ehkä itseni vähän huonosti fenderin kitara on noin 8 vuotta vanha ja sillä olen paljon harjoitellut mutta nyt on vaan alkanut mikit rätisemään ja soimaan huonosti. Musiikki liikkeessä käväisin kysymässä saisiko kitaraa kuntoon ja vastaus oli että kyllä saa mutta tulee maksamaan enemmän kun kitara uutena on maksanut. Ja se les paul on aika huono soittaa kun ei vireessä pysy ollenkaan ja särisee ja rämisee mutta nyt loppui soitto lopulta kun liikkeestä sanottiin että kaula on kiero ja aika mahdoton korjata.
 
Mutta kerta täältä ei saa kuin tämän tasoisia vastauksia niin lähden kyselemään muilta foorumeilta.
 
Ochmo
03.11.2015 13:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Kiitos vastauksista. Ilmaisin ehkä itseni vähän huonosti fenderin kitara on noin 8 vuotta vanha ja sillä olen paljon harjoitellut mutta nyt on vaan alkanut mikit rätisemään ja soimaan huonosti. Musiikki liikkeessä käväisin kysymässä saisiko kitaraa kuntoon ja vastaus oli että kyllä saa mutta tulee maksamaan enemmän kun kitara uutena on maksanut. Ja se les paul on aika huono soittaa kun ei vireessä pysy ollenkaan ja särisee ja rämisee mutta nyt loppui soitto lopulta kun liikkeestä sanottiin että kaula on kiero ja aika mahdoton korjata.
 
Mutta kerta täältä ei saa kuin tämän tasoisia vastauksia niin lähden kyselemään muilta foorumeilta.

 
Sinuna katselisin täältä torilta käytettynä. Tuohon 500€ tuntumaan alkaa saamaan jo Gibsonin LPJ/Studio, LTD EC-1000, Tokain Korealaisia (joskus jopa Japonialaisia). Malttia etsintään...
 
Laulava Kylätohtori
03.11.2015 13:36:22 (muokattu 03.11.2015 13:36:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Kiitos vastauksista. Ilmaisin ehkä itseni vähän huonosti fenderin kitara on noin 8 vuotta vanha ja sillä olen paljon harjoitellut mutta nyt on vaan alkanut mikit rätisemään ja soimaan huonosti. Musiikki liikkeessä käväisin kysymässä saisiko kitaraa kuntoon ja vastaus oli että kyllä saa mutta tulee maksamaan enemmän kun kitara uutena on maksanut. Ja se les paul on aika huono soittaa kun ei vireessä pysy ollenkaan ja särisee ja rämisee mutta nyt loppui soitto lopulta kun liikkeestä sanottiin että kaula on kiero ja aika mahdoton korjata.
 
Mutta kerta täältä ei saa kuin tämän tasoisia vastauksia niin lähden kyselemään muilta foorumeilta.

 
Mikä Fender sulla on? Kuulostaa vähän oudolta, jos korjaus tosiaan maksaa enemmän kuin kitarasi uutena - puhutaan kuitenkin Fenderistä, jota ei käsittääkseni ihan satasella tai kahdella saa.
 
Ehkä hakisin toisen mielipiteen myös Epin diagnoosille. Uusi satula ja säädöt kuntoon saattaisi kummasti auttaa..
 
Mutta kuten tiedämme, niin jos uusi kitara pitää saada niin se pitää saada, eikä siinä auta vaikka olisi viisi custom shop kitaraa ennestään.
 
Joten 500 katselisin torilta käytettyä. Epiphone ovat juttujen perusteella ihan hyviä, kunhan vaan varmistaa, että saa hyvän yksilön. Tämä pätee tosin kaikissa muissakin kitaroissa. Olisi hyvä testata sitä ostettavaa kitaraa ennen ostoa, koska saman merkin ja mallin sisällä saatta olla eroja.
 
Toria kyttäämällä voi saada japanilaisen Tokain, joka käy sitten jo aloittelijasta ammattilaiselle, mutta harvemmin niitä 500 on tarjolla. Korealaisia/kiinalaisia saa selvästi halvemmalla, mutta eivät ole yhtä hyviä kuin japanilaiset, vaikka toisaalta ovat kaiketi kelpo kitaroita kuitenkin...
 
Sitten on myös J&D ja Vintage merkkiset Les Paulit, mutta niistä mulla ei ole kokemusta, koska olen stratomies...
 
e. entäs mitä ne Gibsonin halvimmat Faded ym. mallit maksaa? Ei taida niitäkään saada 500:lla...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Juzpe
03.11.2015 14:01:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Mikä Fender sulla on?...
 
Mutta onneksi torilla on halvalla Fenkun MIM-strato Texas Specialeilla ja kunnon häiriösuojauksilla! Nyt reippahasti ostamaan. Pikistä mulle, skebaa sulle!
 
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
miikkaili
03.11.2015 14:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se oli joku squier tms en muista tarkalleen en ole nyt kotona tarkastamassa asiaa. Ja les paul ei ole edes epiphone kitara vaan se oli joku maestro ja se makso vahvistimen ja tarvikkeineen himpun yli 100. Ja ei todellakaan ole pakko uutta saada mulle riitti tuokin les paul mutta kun soitin on soitto kelvoton niin kiva vain olisi joku soitin saada jota soitella.
 
iec
03.11.2015 14:24:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Kiitos vastauksista. Ilmaisin ehkä itseni vähän huonosti fenderin kitara on noin 8 vuotta vanha ja sillä olen paljon harjoitellut mutta nyt on vaan alkanut mikit rätisemään ja soimaan huonosti. Musiikki liikkeessä käväisin kysymässä saisiko kitaraa kuntoon ja vastaus oli että kyllä saa mutta tulee maksamaan enemmän kun kitara uutena on maksanut. Ja se les paul on aika huono soittaa kun ei vireessä pysy ollenkaan ja särisee ja rämisee mutta nyt loppui soitto lopulta kun liikkeestä sanottiin että kaula on kiero ja aika mahdoton korjata.
 
Mutta kerta täältä ei saa kuin tämän tasoisia vastauksia niin lähden kyselemään muilta foorumeilta.

 
Äläpä nyt hikeenny vastauksiin. Pieni rölötys kuuluu asiaan :D Mutta sitten itse kysymykseen uudesta kitarasta: Mulla on ollut Epiphone LP Plus Top Honeyburst (2011 malli) ja oli se ihan soitettava kitara. Olen myös omistanut J&D Les paulinkin. Tällä hetkellä mulla on Gibsonin Faded Studio vuodelta 2007. Tuosta Gibsonista jouduin pulittamaan käytettynä reippaasti yli 500 euroa, mutta se on kyllä näistä yllämainituista ehdottomasti paras soundeiltaan ja soitettavuudeltaan. J&D on sellainen halpa aloittelijan kitara, jossa ei osien laatu ole mitään huippua. Ei se kuitenkaan ollut ihan surkea, mutta sinun tapauksessasi kannattanee ostaa hieman laadukkaampi. Epiphone oli aika jees, mutta siinä oli nauhat hieman pehmoista materiaalia ja mulla tuli joihinkin nauhoihin kuoppia jo parissa vuodessa. Lisäksi mikit olivat aika surkeat.
 
Eli jos haluaa soitettavuuden ja soundit kohdalleen, niin suosittelisin vaikka Gibsonin LPJ-mallia käytettynä. Pitäisi löytyä alle 500 eurolla. Tietysti myös Singlecut-versiot PRS:ltä (PRS SE) voisi olla hyviä ja aika lailla LP-mallin oloisia. Saa jopa uutena alle 500:lla: http://www.thomann.de/fi/prs_se_standard_245_pt.htm . Sitten tietysti jo aiemmin mainitut Japanin Tokait ovat hyviä (parin yksilön testin perusteella) ja varmaan ne korean/kiinan Tokaitkin ovat ihan ok. Ja ei se Epiphonekaan ole huono vaihtoehto. Vintage-merkistä mulla ei ole omakohtaista kokemusta.
 
Sekä käytettyä, että uutta kitaraa ostaessa olisi hyvä että kitaran säädöt käydään läpi ammattilaisen toimesta. Eikä haittaa yhtään jos vaikka joku sellainen olisi mukana, joka osaisi katsoa ne säädöt ja kokeilla soitettavuuden. Olen esimerkiksi itse joutunut kaksi käytettynä ostamaani kitaraa käyttämään huollossa, ennenkuin ne olivat viimeisen päälle säädöissään (molemmissa satularemontti).
 
-iec
 
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Laulava Kylätohtori
03.11.2015 14:26:31 (muokattu 03.11.2015 14:29:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: Mutta onneksi torilla on halvalla Fenkun MIM-strato Texas Specialeilla ja kunnon häiriösuojauksilla! Nyt reippahasti ostamaan. Pikistä mulle, skebaa sulle!
 
Voi sentään. Nyt on niin paljon speksit pielessä, etten oikein tiedä, mistä alkaisin. Mutta lyhyestä virsi kaunis: Kiitos, mutta ei kiitos. :)
 
miikkaili: Se oli joku squier tms en muista tarkalleen en ole nyt kotona tarkastamassa asiaa. Ja les paul ei ole edes epiphone kitara vaan se oli joku maestro ja se makso vahvistimen ja tarvikkeineen himpun yli 100. Ja ei todellakaan ole pakko uutta saada mulle riitti tuokin les paul mutta kun soitin on soitto kelvoton niin kiva vain olisi joku soitin saada jota soitella.
 
Okei, eli siis Squier. No sulla kävi tuuri, sullahan on parhaat vehkeet, mitä mnet tuntee, eli Squier ja Maestro. :D
 
Anteeksi sisäpiirin huonosta huumorista. :( Mutta joo, älä sille Maestrolle mitään ala tekemään. Ja jos et itse osaa, niin se voi tosiaan olla kyseenalaista alkaa Squieriakaan korjauttamaan. Eli uusi kitara on paras vaihtoehto (mielestäni, joku muu voi tietysti olla eri mieltä). Tai siis sinulle uusi. Katsoisin tosiaan torin tarjontaa.
 
Missä päin muuten asut? Tuolta voisi jengi ehdotella torilta hyviä yksilöitä, jos olisi tietoa, millä suunnalla asustelet...
 
Ja oliko se budjetti muuten tiukka, vai onko varaa mennä ylöspäin?
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Gabe
03.11.2015 14:27:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli se vanha oli rikki ja korjauskelvoton, tämähän muuttaa homman täysin. Käsitin ensimmäisestä postauksestasi että mielit uutta soitinta jotta soitto motivaatio palaa.
 
Viisisataa on aika pieni budjetti, en ehkä Les Paul mallista lähtisi tuohon hintaan ostamaan. Joku Tokain japanilainen strato/tele voisi käytettynä löytyä tuohon rahaan, samoin japsi Fenderit. Ne on hyviä ja kestäviä soittimia. Vaikea sen kummemmin neuvoa, testaamaan vain. Jos kitara ja vahvistin maksaa uutena satasen niin ei sitä tosiaan korjaamaan kannata alkaa.
miikkaili
03.11.2015 14:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tosiaan pahoittelut huonosta alkuviestistä ja itseni ilmaisusta. Soittomotivaatiossa ei ole mitään vikaa soittaa vanhoilla jos ne vain on toimii. Ja tosiaan Kuopiossa aaustelen mutta mahdollista kyllä 200 km akselillakin reissata kitaraa ostamaan jos vain sopivia sattuu kohdalle. Ja budjetti nyt ei ihan tiukka oo pari sataa vara mennä ylöspäin kuhan vain saa semmosen kitaran millä olisi kiva soitella ja olisi laadukas kitara. Ja ei se les paul ole välttämätön se vaan tuntui hyvältä käsissä ja soitella mutta pitää käydä paikallisessa kitaraliikkeessä soittelemassa muitakin ja katella just noita käytettyjä.
 
Yallup
03.11.2015 14:55:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo Epiphonen LP on ihan asiallinen peli. Toki käytettynä saisi halvemmalla ja pikkusen lisää jopa Gibson LPJ tai M jostakin torilta. Minusta kuitenkin hyppy entiseen Maestroon ja Squieriinkin on melkoinen ja toki saa ostaa kitaran uutenakin. Niin olen itsekin nykyään tehnyt. Senhän voi palauttaa jos ei vastaa odotuksia.
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
Laulava Kylätohtori
03.11.2015 15:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta nykytilanteessa ei välttämättä kannata alkaa kuukausien torikyttäykseen unelmadiilin toivossa, vaan ostaa joku hyvä ehdokas joka on heti tarjolla. Jos nykyiset kitarat olisivat kunnossa, niin huippudiilien odottelu olisi ok. Mutta jos nykyritsat on paskana, niin on aika järjetöntä soitella niillä viikkoja tai kuukausia, jotta säästää muutaman euron...
 
Ja jos se Les Paul tuntuu käteen stratoa parhaimmalta, niin ei ehkä huono idea ostaa sellaista. Toisaalta en tiedä, kannattaako rikkinäisistä halpisritsoista mitään kovin suuria johtopäätöksiä tehdä, vaan pyörähtää kaupassa testaamassa, mikä oikeasti sopii parhaiten omaan käteen. Tiedä, vaikka samalla reissulla löytyisi se oma kitara sieltä kaupasta. Olisi helppo testata ja vaatia kunnon säädöt kaupan päälle. Siitä ei sitten kannata tinkiä, vaan jos ei säädöt onnistu samaan hintaan, niin ilmoitat, että vaihdat liikettä...
 
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
s8na
03.11.2015 15:46:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla on useampi Yamahan Pacifica, tarkoita noita 800 sarjasia. Yamahahan ei pamaha.
 
BurningSensation
03.11.2015 15:51:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Joo tosiaan pahoittelut huonosta alkuviestistä ja itseni ilmaisusta. Soittomotivaatiossa ei ole mitään vikaa soittaa vanhoilla jos ne vain on toimii. Ja tosiaan Kuopiossa aaustelen mutta mahdollista kyllä 200 km akselillakin reissata kitaraa ostamaan jos vain sopivia sattuu kohdalle. Ja budjetti nyt ei ihan tiukka oo pari sataa vara mennä ylöspäin kuhan vain saa semmosen kitaran millä olisi kiva soitella ja olisi laadukas kitara. Ja ei se les paul ole välttämätön se vaan tuntui hyvältä käsissä ja soitella mutta pitää käydä paikallisessa kitaraliikkeessä soittelemassa muitakin ja katella just noita käytettyjä.
 
Vahvasti suosittelen käytettyä LTD:n EC-1000 mallia. Saattaisi lähteä tuohon 500 e hintaan ja on tuohon rahaan todella hyvä keppi. Täällä foorumin torilla on noita myynnissä runsaasti, joten sieltä vaan etsimään ja testailemaan jos löytyy läheltä.
 
Metalkallo
03.11.2015 16:18:02 (muokattu 03.11.2015 16:35:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Kiitos vastauksista. Ilmaisin ehkä itseni vähän huonosti fenderin kitara on noin 8 vuotta vanha ja sillä olen paljon harjoitellut mutta nyt on vaan alkanut mikit rätisemään ja soimaan huonosti. Musiikki liikkeessä käväisin kysymässä saisiko kitaraa kuntoon ja vastaus oli että kyllä saa mutta tulee maksamaan enemmän kun kitara uutena on maksanut. Ja se les paul on aika huono soittaa kun ei vireessä pysy ollenkaan ja särisee ja rämisee mutta nyt loppui soitto lopulta kun liikkeestä sanottiin että kaula on kiero ja aika mahdoton korjata.
 
Mutta kerta täältä ei saa kuin tämän tasoisia vastauksia niin lähden kyselemään muilta foorumeilta.

 
Niin.. Epiphone ei välttämättä pysy sen paremmin vireessä kuin tuo sun jo olemassa oleva les paul joten les paulien kohdalla kantsii olla tuon vireenpidon kohdalla hieman tarkka. Joku epi voi toki pitääkin, mutta ainakin omalla kohdallani mitä epin olen omistanut sekä nyt omistan edwards les paulin niin ne ei pitäneet virettä alkuun kovin hyvin, piti viedä huollon miehelle jotta hoitaa satulan kuntoon, lähinnä ne urat(satula - kitaran kaulan yläpäässä oleva). Eli lespan kohdalla voi olla että joudut viemään huollon miehelle tuon takia jos rupeaa ärsyttämään, mutta pieni juttu tuo on kuitenkin lopulta viedä huoltoon jos kitara on hyvä, ja jos huollon mies osaa asiansa niin pitää kyllä vireen hyvin laittamisen jälkeen.
 
Itse suosittelen edwards les pauleja jos budjetin saa vain venymään vaikka sinne 700-800e asti. Hinnat siis käytettynä, ja tälläkin hetkellä taisi pyöriä yksi edwards 98ltc vintage white torilla 700e. Mahtava kitara, itselläni on juuri tuo. Tuossa riittää kyllä lespaa vaikka loppuiäksi. Joskus noita saattaa liikkua 500e hintalapulla torilla, mutta harvoin. Edwardsin laatu heijastelee aikalailla kait Gibson standard lespaa.
 
Jos tuo 500e on raja niin silloin itsekin suosittelen vaikka tuota LTD:n EC-1000 mallia epiphonen sijaan. Halvemmista les pauleista varmaan tuollainen vintage merkkinen les paulkin ihan ok, mutta itse en ole testannut semmoista että en osaa sanoa laadusta, mutta kyllä minä vintagen ottaisin mieluummin kuin epin. Gibson les paul studion voi saada torilta myös ehkä tuohon 500e hintaan ja sekin on parempi kuin epiphone. Ja epissä ei vikaa merkkinä, mutta ainakaan itselleni se ei heijastanut lopulta täysin sitä mitä les paul on.
 
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
Gabe
03.11.2015 16:40:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miikkaili: Joo tosiaan pahoittelut huonosta alkuviestistä ja itseni ilmaisusta. Soittomotivaatiossa ei ole mitään vikaa soittaa vanhoilla jos ne vain on toimii. Ja tosiaan Kuopiossa aaustelen mutta mahdollista kyllä 200 km akselillakin reissata kitaraa ostamaan jos vain sopivia sattuu kohdalle. Ja budjetti nyt ei ihan tiukka oo pari sataa vara mennä ylöspäin kuhan vain saa semmosen kitaran millä olisi kiva soitella ja olisi laadukas kitara. Ja ei se les paul ole välttämätön se vaan tuntui hyvältä käsissä ja soitella mutta pitää käydä paikallisessa kitaraliikkeessä soittelemassa muitakin ja katella just noita käytettyjä.
 
Kuopiossa on ainakin F-Musiikki ja Viiking Musiikki jossa ainakin jälkimmäisessä oli joskus tarjolla myös käytettyjä. 700-800e saat jo ihan varmasti mieluisen kitaran. Ostitpa kitaran mistä vain niin suosittelen reipasta jalkautumista lähialueen soitinliikkeisiin, itse kun kokeilet niin äkkiä alkaa erottumaan ne jotka puhuttelee. Kivijalkaliikkeestä saa yleensä vielä vähän tingattua hintaakin jos nätisti pyytää. Tuohon budjettiin mahtuu jo käytetyt MIJ Tokait LP malleistakin, ne on ihan hyviä. Samoin edullisimmat Gibsonit käytettynä.
 
Onnea etsintään. :)
JuSu
03.11.2015 18:02:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: 700-800e saat jo ihan varmasti mieluisen kitaran.
 
Hohhoijaa. Mä väitän, että puolella tuosta budjetista saa jo ihan käypiä soittopelejä, vieläpä aika helposti.
 
No, tää on ikuisuusvääntö, mikä riittää ja mihin. Toki enemmällä rahalla saa laatuisamman soittimen, mutta kyllä tuolla ketjun aloittajan budjetilla (500 euroa) saa jo varsin hyviä soittimia. Uutenakin, mutta erityisesti käytettynä.
 
Tästä nyt varmaan tulee ns. paskamyrsky, mutta jos ei viiden huntin kitaralla ns. lähde, irtoa ja toimita, niin on se vika jossain muualla kuin kitarassa.
 
Mun omast' miälest'.
 
JuSu
 
Tyhjännaurajasta tulee räkänokka.
janpeko
03.11.2015 22:07:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä JuSu! Kyllähän se näin on. Kitara on vain yksi tekijä koko ketjussa. Taannoin vähän päälle satasella sai Thomanilta Kramerin Baretta specialin ja oli hyvä kitara. Ei tarvinnut kovasti säädelläkkään ja piti vireen.
En ampuisi alas Classic viibe sarjan skujujakaan. Aika hyvä hinta/laatu. Myös tokain Kiina-malleissakin hyviä yksilöitä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «