Metalkallo: Tulipa tosiaan löydettyä tuosta Marsun class vitosesta pitopeli. Hyvä vahvari on 5 wattiseksi ja hyvin ottaa itseensä pedaalejakin. Keinokuormallakin toimii ihan mukavasti. Tää vahvari on hyvä vähän köyhemmälle kun siinä ei ole kuin 1x EL84 ja 2x ECC83 putket niin ei kustanna liikoja edes putkien vaihto, puhumattakaan siitä ettei vahvaria tarvitse luultavasti edes biasoida itse kun vaihtaa uudet putket. Silti soundit on omasta mielestäni hyvät, mutta pedaaleilla vielä paremmat. Class 5:n myötä onkin nyt periaatteessa kaikki mitä oon halunnut, enää ei siis gas vaivaa pahemmin. Vihdoinkin saa rauhan ja voi vaan soitella. :) Tokihan toria on silti pakko tutkia joka päivä... Juu voi olla pitopeli, mutta kitaroista tässä oli oikeastaan kysymys :D Tuli tässä nyt mieleen, kun olin ekaa oikeaa kitaraa ostamassa, niin Tampereen rocktorilta minulle tarjottiin Maverikin LP kopsua 400€ hintaan. Silloin olin ihan aloittelijatumppu (nykyisin seniori) ja se tuntui kyllä kaikkein parhaimmalle sinä päivänä testaamistani vehkeistä. Olin vaan pistänyt itselleni hintakaton, että en osta yli 300€ kitaraa. Epin SG tuli hommattua, ja jäänyt toi Maverick hieman harmittamaan. Kyseinen lafka meni pian konkkaan käyntini jälkeen ja kitarat sitten jonnekin. Siinä Maverickissä olis ollut pitopelin mahiksia...Nykyinen Epi kanssa, mutta vain koska tykkään soundista. Itse soittaminen ja se soittoasento on liian epämieluisa, ja epi on ollut nyt monta kuukautta vain laukun sisällä. |