Aihe: Aurora guitars
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1030 31 32 33 34
arijuki
04.10.2015 19:14:47
Tilasin kuukausi sitten täysin valmiin pleksin stratoon mikkeineen, potikoineen jne., sain 5 päivässä. Hakiessani mainitsi jonon kitaroille olevan 6 kk, ei tainnut ihan pitää paikkaansa :-(
The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King
nakedzen
04.10.2015 19:51:16 (muokattu 04.10.2015 19:51:35)
Varmaan meinasi tuota jonoa siihen että aloittavat valmistuksen tilauksen tekohetkestä, ei että olisi valmis kitara käsissä.
JaaGeRMaisTeR
04.10.2015 19:56:14 (muokattu 04.10.2015 19:59:53)
toivase: Näin se menee. Itse en ainakaan tilaisi kitaraa pajalta, jossa odotusaika on yli 2 vuotta...

No eipä taida olla paria vuotta vielä. Omani taisin tilata Syyskuussa 2014 ja on jo työnalla.

E: Kuinkas monikaan muuten olikaan tuolta kitaran tilannut? Ei kai se tilauslista olisi pitkä jollei luottoa löytyisi :)
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
Barska
04.10.2015 20:17:17

Mie en mistään mitään tiedä, mutta voisi olettaa, että kun customeita tehdään, voipi joskus joku mennä pieleenkin. Vaikkapa joku kalikka osoittautuu kaulaksi tehtynä sudeksi? Sitten siitä etsimään korvaavaa palasta, joka sattuu tilattuihin spekseihin ja jota ei tietty just löydykkään. Tai löytyy, mutta pitää kuivattaa joku kuukausi. Äkkiä onkin jo vuosi vaihtunut

Sen verran oon joskus vuosia sitten Kaitsun näpertelyä vierestä katsonut, etten ihan heti usko laskevan käsistään mitään, mikä ei nysvätty viimeisen päälle. Perfektionisti on perfektionisti. Siinä varmaan yksi syy, jos joskus kestää. Auroran kotisivuilla lukee, "passion for perfection". Varmaan ainoa mainos slogani minkä uskon pitävän paikkansa.

Muuten sivusta seurattuna, eikös tää muistuta vähän vaikka Nevalaisen Flying Finn boomia. Silloinkin mies hukkui tilauksiin ja oli viivettä ym. toimituksissa? Niinkuin joku jo tuossa mainitsi, kaksi kättä ehtii tekemään vain kahden käden määrän töitä. Mut onneksi on näitä seppiä, jotka jaksaa nakertaa...
All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band.
Gabe
04.10.2015 20:19:05
mpekkanen: Kyllähän maailmalla on paljonkin sellaisia kitarapajoja ja soitinrakentajia, että heille saattaa olla useiden vuosien jonotusaika. Siltikään se ei vaikuta niiden soittimien laatuun tai siihen etteikö asiakkaita olisi.

Mutta onhan se vähän eri tilanne jos tilatessa sanotaan että jonoa on niin että toimitusaika on pari vuotta, kuin se että tilatessa sanotaan että 6kk ja toimitusaika on pari vuotta. :)

Ruokankaalla oli hyvä systeemi. Kun varausraha näkyi tilillä tuli pdf tiedostona tilausvahvistus jossa oli toivotut speksit ja toimitusaika. Kun alkoi lähetä se aika että kitara pääsee työpöydälle käytiin speksit vielä kerran läpi ja siinä sai vielä esittää muutostoiveita. Sitten tulikin tasaiseen tahtiin infoa sen jälkeen kun työ alkoi, myös kuvia ym. tupsahteli sähköpostiin. Tuli myös infoa milloin siellä ei oltu messujen ym. takia sähköpostin päässä. Lottoselta kun kyselin yhtä kitaraa niin heiltä sanottiin että niillä ei ole nyt aikaa ottaa moista projektia työn alle kun jonoa on kertynyt niin paljon.
JaaGeRMaisTeR
04.10.2015 20:58:14 (muokattu 04.10.2015 21:00:39)
Barska: Mie en mistään mitään tiedä, mutta voisi olettaa, että kun customeita tehdään, voipi joskus joku mennä pieleenkin. Vaikkapa joku kalikka osoittautuu kaulaksi tehtynä sudeksi? Sitten siitä etsimään korvaavaa palasta, joka sattuu tilattuihin spekseihin ja jota ei tietty just löydykkään. Tai löytyy, mutta pitää kuivattaa joku kuukausi. Äkkiä onkin jo vuosi vaihtunut

Sen verran oon joskus vuosia sitten Kaitsun näpertelyä vierestä katsonut, etten ihan heti usko laskevan käsistään mitään, mikä ei nysvätty viimeisen päälle. Perfektionisti on perfektionisti. Siinä varmaan yksi syy, jos joskus kestää. Auroran kotisivuilla lukee, "passion for perfection". Varmaan ainoa mainos slogani minkä uskon pitävän paikkansa.

Muuten sivusta seurattuna, eikös tää muistuta vähän vaikka Nevalaisen Flying Finn boomia. Silloinkin mies hukkui tilauksiin ja oli viivettä ym. toimituksissa? Niinkuin joku jo tuossa mainitsi, kaksi kättä ehtii tekemään vain kahden käden määrän töitä. Mut onneksi on näitä seppiä, jotka jaksaa nakertaa...

Tähän samaiseen perfektionistiin törmäsin itsekkin. Käväsin pajalla kesällä ja ensimmäinen mitä lyötiin kouraan oli vaahterakaula ja sanottiin, että saan sen jos tahdon. Satulan alta oli pieni pala lohjennut jota ei huomaa, kun satula on kiinni. Siinä näki, että monen tunnin työ pienen palan vuoksi pilalle ja annetaan ilmatteeksi pois kun myydä ei kehtaa. Itsellä taas olisi pokka riittänyt myydä se jollekkin muusi.netin torilla ja pyytääkin siitä muutaman satkun.

Itse nostan kaverille hattua ja voin hyvillä mielin sanoa, että vaikka odotus välillä ottaa päähän niin päätökseen olen silti tyytyväinen.

E: lisään vielä, että Gabe ostit siis yli 3000 esquierin joten siihen hintaan voi vaatia jo aikatauluissa pysymistä kuten kiveen on hakattu. Sillä rahalla palkkaa jo jonkun tekemään pelkästään sen sun skeban.
Rintamamies
04.10.2015 21:08:04
Minulle on myös Auroralta tulossa kitara, mutta olen odotellut sitä vasta 4 kuukautta. Tilatessa oli puhetta, että tämän vuoden puolella on valmista. Tämän mukaan tuo 6 kk pitäisi siis kutinsa. Kysyessäni mitä tahansa, olen aina saanut vastauksen nopeasti. Harmillista, että kahdella tänne kirjoittaneella kitaran valmistuminen on venähtänyt luvattoman pitkäksi.

Mielestäni on erikoista, että eniten taivastelevat täällä ne ketkä ovat saaneet Kaitsulta hyvää palvelua. On selvää, että kitaran huoltotyöt menevät soitinrakennuksen edelle, ei niitä kukaan toisi työstettäväksi jos odotusaika olisi yli puolisen vuotta. Ihan hyvässä hengessä Gabelle; eihän tehdä tästä uutta Bluetone- ketjua :)

Ruokankaalta sain kitaran aika tarkkaan 11 kk tilaushetkestä. Tämä venähti hiukan sovitusta, muttei minua se häirinnyt. Syy siihen kerrottiin heti ja suoraan ja halusin että kitara on mahdollisimman tarkkaan viimeistelty. Olen kitaraan äärimmäisen tyytyväinen, enkä tule ikinä sitä myymään.
Gabe
04.10.2015 22:53:57 (muokattu 04.10.2015 23:52:23)
JaaGeRMaisTeR: E: lisään vielä, että Gabe ostit siis yli 3000 esquierin joten siihen hintaan voi vaatia jo aikatauluissa pysymistä kuten kiveen on hakattu. Sillä rahalla palkkaa jo jonkun tekemään pelkästään sen sun skeban.

Lisää vielä tonni lisää tuohon niin ollaan lähellä. ;) Mutta onko halpa hinta sitten oikeutus sille että hommia ei tehdä kuten on sovittu?

Rintamamies: Minulle on myös Auroralta tulossa kitara, mutta olen odotellut sitä vasta 4 kuukautta. Tilatessa oli puhetta, että tämän vuoden puolella on valmista. Tämän mukaan tuo 6 kk pitäisi siis kutinsa. Kysyessäni mitä tahansa, olen aina saanut vastauksen nopeasti. Harmillista, että kahdella tänne kirjoittaneella kitaran valmistuminen on venähtänyt luvattoman pitkäksi.

Päivittelehän kokemuksia, toivottavasti omasi valmistuu ajoissa. Toivotaan myös saavat siellä päässä jonot kuriin ja aikataulut parempaan ojennukseen. Mulla on tosiaan ensi vuonna se akustisen hankinta edessä ja tämän takia suurella mielenkiinnolla seuraan tämän pajan edesottamuksia, koska Auroralta sen alun perin olin kaavaillut tilaavani. Mutta pitää seurara nyt mihin suuntaan hommat menee. Itse en jaksa lähteä kahta vuotta odottelemaan, vaikka kitara olisi mitä pitääkin.

Mielestäni on erikoista, että eniten taivastelevat täällä ne ketkä ovat saaneet Kaitsulta hyvää palvelua. On selvää, että kitaran huoltotyöt menevät soitinrakennuksen edelle, ei niitä kukaan toisi työstettäväksi jos odotusaika olisi yli puolisen vuotta. Ihan hyvässä hengessä Gabelle; eihän tehdä tästä uutta Bluetone- ketjua :)

Eihän tässä mitään niin erikoista ole? Eikä tätä nyt kenenkään tarvitse ottaa itseensä, pajallekin on hyötyä ilmaisesta asiakaspalautteesta. Kyllä asiallinen kritiikki on aina paikallaan ihan tuotteen kuin tuotteen parissa. Kaitsu teki minun kitaran kanssa helvetin hyvää jälkeä ja jos joskus tulee taas tarvetta laittaa kitaraa huoltoon niin otan varmasti ensimmäisena heihin yhteyttä, mutta ei tämä poista sitä tosiasiaa että nuo yllä mainitut +24kk jonotukset pistää hieman ihmetyttämään. Ja paukkuihan nuo jonot käsittääkseni todella pahasti jo Johanssenin telen ja Karhukoiran mailankin aikoihin? Eli ihan uudesta ilmiöstä ei näytä olevan kyse. Helvetin hienoja kitaroita kumpikin noistakin kyllä on, ei siinä mitään. Tuote on siis mitä ilmeisimmin kunnossa, kiinnostustakin näyttää riittävän tilaajien keskuudessa. Tässähän on ainekset vaikka mihin. :) Kovasti vain tsemppiä kaitsulle myös jatkoon. Ehkä jonkinlainen jäsentäminen töiden kanssa ja jononhallinta olisi nyt paikallaan. Se täytyy itsekin sanoa että kyllä tästä herrasta sellainen kuva välittyi että se oikeasti välittää siitä työstään, ainakin tuon minun kitaran kanssa hän ihan itse otti yhteyttä ja halusi varmistaa että siitä tuli sellainen kuin tilattiin.

Mutta se on hyvä että Auroralta saa aina halutessaan jonkun kiinni. Tuumin tuossa taannoin modaavani nyt jo myydyn Fargenin nupin 50w-> 25w. Laitoin niille pariinkin otteeseen kyselyä aiheesta mutta eipä sieltä kukaan vaivautunut mulle vastaamaan. Bad Cat on toinen valmistaja jonka asiakaspalvelu on.. no olematonta. Mihinkään viesteihin ei vastata. Jälleenmyyjän kautta kommunikaatio onnistuu hädin tuskin mutta ihan äärimmäisen hitaasti. Lopulta oli pakko jättää koko ostoprojekti sikseen. On sitä siis paljon petrattavaa muillakin valmistajilla. Mielestäni pelkästään hyvä tuote ei vielä riitä, kyllä sen ostokokemuksen tulee olla kaikin puolin ensiluokkaista tämän hintaluokan kamppeissa. Bluetonen tiedottaminen ja aikataulut ovat erittäin asiallisella tasolla, todella järjestelmällistä toimintaa. Swartin ja Redplaten poppookin vastaavat todella nopeasti. Vaihtelua asiakaspalvelun laadussa ja jonon hallinnassa löytyy kyllä paljon, kotimaisista pikkupajoista isoihin jenkkinimiin. Hyvähän näistä on puhua palstoilla. :)

e. Jumankauta että on muuten upea tuo teikäläisen VSOP.
mpekkanen
05.10.2015 00:17:53 (muokattu 05.10.2015 00:21:24)
Gabe: Mutta onhan se vähän eri tilanne jos tilatessa sanotaan että jonoa on niin että toimitusaika on pari vuotta, kuin se että tilatessa sanotaan että 6kk ja toimitusaika on pari vuotta. :)

Ruokankaalla oli hyvä systeemi. Kun varausraha näkyi tilillä tuli pdf tiedostona tilausvahvistus jossa oli toivotut speksit ja toimitusaika. Kun alkoi lähetä se aika että kitara pääsee työpöydälle käytiin speksit vielä kerran läpi ja siinä sai vielä esittää muutostoiveita. Sitten tulikin tasaiseen tahtiin infoa sen jälkeen kun työ alkoi, myös kuvia ym. tupsahteli sähköpostiin. Tuli myös infoa milloin siellä ei oltu messujen ym. takia sähköpostin päässä. Lottoselta kun kyselin yhtä kitaraa niin heiltä sanottiin että niillä ei ole nyt aikaa ottaa moista projektia työn alle kun jonoa on kertynyt niin paljon.

Joo, totta. Kyllä noiden luvattujen aikojen pitäisi olla ainakin sinnepäin. Itsellä ei ole kuitenkaan omakohtaista kokemusta Auroran soittimista, että sen tarkemmin en tiedä.
Yleensä monikin seppä kyllä kertoo aikataulun ja se voi joskus hieman venähtää, mutta harvoin aivan älyttömän paljon siitä.

Aikoinaan kun olin soitinkaupassa ja kaverit tilailivat CS Jacksoneita, niin niissä oli silloin toimitusaika 3-6 kuukautta. Yleensä se kuitenkin aina hieman venyi sovitusta, mutta ei kuitenkaan useita kuukausia ja taitaa nykyään olla jo vuosien jonot. Tämän kyllä tietää nykyään jo tilatessakin.

E: Kun olen teettänyt kotimaassa niin seuraava:
Itse olen monesti myös teettänyt niinkin, että olen sanonut ettei sillä minun soittimella ole kiire. Näin ollaan sitten saatu sitä hintaakin hieman sovittua minulle edullsemmaksi.

En kuitenkaan kirjoita tästä enempää, koska ei ole omakohtaista kokemusta. Enkä myöskään kirjoittaisi kenenkään mahdollisesta konkasta kun otetaan liikaa töitä. niinkuin joku täällä kirjoitteli. Se ei ole kuitenkaan hyvä sekään.

Aina kun on jotain kritiikkiä tai muuten jotain sanomista/kysymistä/epäselvää, ihan asiastakin-->Niin monesti se olisi asiakkaalle ja sille soitinrakentajallekkin parempi, että oltaisiin suoraan yhteydessä siihen rajentajaan. Kysyttäisiin missä mennään, jos ei sieltä suunnalta tule koko ajan uutta tietoa. On sekin parempi kuin kirjoitella täällä jostain negatiivisesti, vaikka ei välttämättä tiedä mistä viivästys johtuu.
Tätä en kyllä Gabelle tässä kirjoita, vaan ihan yleisesti muutenkin. Ihmisillä on suut ja tietokoneet. Kun toisella on paljon hommaa, niin voi olla, ettei se ensisijainen juttu ole kirjoitella muille, miksi joku juttu viivästyy.

Tosin sovituissa asioissa olisi aina hyvä pysyä jokaisen, mutta syitä niihin viivästyksiin voi olla monia.
Thyvon
05.10.2015 01:04:27
Decadetroll: ihmiset teettäneet pienillä pajoilla keppejä ja kun tilaajia tuleekin maineen myötä paljon lisää, niin alkaa toimitusajat venymään ja laadussa tulemaan heittoja

Tästä ihan inhimillisestä syystä uskon olevan kysymys tässäkin tapauksessa. Itse tilasin soittimeni juuri aikana, jolloin kysyntä taisi kasvaa aika rajusti kohtuullisen hinnoittelun ja hyvien kokemusten myötä. Silloin sain tiedon, että vielä vähän aiemmin soittimet ovat valmistuneet erittäin ripeästi, jopa kuukaudessa, minun soittimelle arveltiin 3-4 kuukauden valmistumisaikaa.

Tein tilauksen kuukauden ensimmäisinä päivinä ja saman kuukauden lopussa sain kysyttäessä tiedon, että soittimen valmistus alkaa viikon sisällä. Tästä neljän kuukauden päästä oltiin tilanteessa, että kaula oli kuulemma työn alla. Lopulta kitara oli minulla 8 kuukauden odotuksen jälkeen. Kahdeksan kuukautta on aivan ok customsoittimelle, mutta toki sekin tässä tapauksessa tuplat alkuperäisestä arviosta. Viimeisen kahden kuukauden aikana tuli mukavasti valokuvia soittimen edistymisestä. Vielä parempi fiilis olisi jäänyt, jos ensimmäisen puolen vuoden aikana tiedusteluihin olisi saanut selkeämpiä vastauksia. Tiedän kuitenkin, että ko. ajanjaksolle mahtuu pari ikävää sattumusta, jotka ymmärrettävästi hidastivat työskentelyä.

Varmasti juuri kiireen ja äkkiä kasvaneen kysynnän takia omalla kohdallani kommunikaatio ja soittimen viimeistely ei tavoittanut "passion for perfection" -slogania. Fiksauskierroksella asiat saatiin kuitenkin suurimmilta osilta korjattua. Hyvästä soinnistaan ja hienosta ulkonäöstään huolimatta kitara lähti minulta aika nopeasti kiertoon. Vaikka itse pääsee speksaamaan, niin joskus lopputuloksesta joutuu silti toteamaan, että ei tämä ollutkaan ihan minun juttu.
FensonGibder
05.10.2015 09:01:06
Firman näkemys tästä kiinnostaa varmaan täällä monia:

Muutenkin tuo jonon kulku on vähän mielenkiintoista kun teikäläisen maila tilattiin reilu vuosi sitten ja se on kohta valmis.. ja samaan aikaan täällä on noita jotka ovat odotelleet jo päälle kaksi vuotta?

Onko tilanne nyt tällainen, ja jos on, niin päteviä syitä varmasti löytyy - mutta ne voisi ilmoittaa, koska ne voivat vaikuttaa myös porukan ostopäätöksiin.

Mitä vastataan?
Riffi, nyt.
JaaGeRMaisTeR
05.10.2015 09:32:50
Gabe: Lisää vielä tonni lisää tuohon niin ollaan lähellä. ;) Mutta onko halpa hinta sitten oikeutus sille että hommia ei tehdä kuten on sovittu?

Ei mutta antaa anteeksi paljon. Tuolla hinnalla kun ei palkata ketään. Sillä sun 4000€ kyllä saa varmasti jonkun hommiin. Mietin muutenkin miksi juuri sinä täällä lonksuvat leukoja? Ethän sinä sieltä ole mitään kitaraa tilannut ja huoltokin hoitui mallikkaasti.
Karhukoira74
05.10.2015 10:06:56

Juuh...en muista miten kauan mulla meni siinä rojektissa, menihän siinä...mutta itekin kyllä aina kun kävin paikalla niin sanoin ettei ole kiire, ja lopussa työttömyydestä johtuvat syyt ei asiaa hoputtaneet entisestäänkään. Ja muistaakseni siinä kävi mullakin niin, että vaikka piti olla toimittajalta hyvää ja kuivaa puuta niin eka kaula meni propelliksi. Tollaset äkkiä nollaa tilanteen täysin. Mieluummin ite annan sepälle sen ajan kun se vaatii, että saan sitten varmasti laadukkaan ja kestävän kepin, jossa ei heti ensimmäisinä kuukausina ilmaannu -varsinkaan kiireellä tekemisestä johtuvia- vikoja. Tulilinnusss ei ole mitään, eikä kummassakaan Amfissa (nää ovat kuin tullessaan!).

Hyvästä soinnistaan ja hienosta ulkonäöstään huolimatta kitara lähti minulta aika nopeasti kiertoon. Vaikka itse pääsee speksaamaan, niin joskus lopputuloksesta joutuu silti toteamaan, että ei tämä ollutkaan ihan minun juttu.

Tulilinnun kans kävi näin. En vaan tottunu tohon lyhyeen skaalaan sitte huonostikaan. Ja kun bändimme toinen kitaristi testasi sitä ja meinasi että skaala ja tuntuma on hänelle just kohdallaan, niin hää rupes soittelee sillä. Tuli jopa aktiivimikkien käyttäjästä passiivien ystävä. Ja kun hänen omassa setupissaan kuulostikin koko kitara aivan saatanan paljon paremmalta! Lopulta tehtiin kaupat, eli "perheeseen" jäi.
-So many assholes, so few bullets-
FensonGibder
05.10.2015 10:14:08
mpekkanen: Joo, totta. Kyllä noiden luvattujen aikojen pitäisi olla ainakin sinnepäin.

Siihen vaan sopimukseen alkuperäinen arviopäivämäärä ja ylimenevästä viikosta 0,5% alennusta hinnasta.

Eli, kahden kuukauden odottelusta saa 5000 tonnin kitarasta 200e alennusta.

Sopisi varmaan molemmille.
Riffi, nyt.
Gabe
05.10.2015 11:16:42 (muokattu 05.10.2015 11:18:47)
Thyvon: Varmasti juuri kiireen ja äkkiä kasvaneen kysynnän takia omalla kohdallani kommunikaatio ja soittimen viimeistely ei tavoittanut "passion for perfection" -slogania. Fiksauskierroksella asiat saatiin kuitenkin suurimmilta osilta korjattua.

Minkälaisia ongelmia sinun soittimesi kanssa tarkalleen oli? Tätä juuri itsekin pelkään, siis että kiire ja ylityöllistyminen näkyy lopputuotteessa.

JaaGeRMaisTeR: Mietin muutenkin miksi juuri sinä täällä lonksuvat leukoja? Ethän sinä sieltä ole mitään kitaraa tilannut ja huoltokin hoitui mallikkaasti.

Noh noh Jarkkoseni. Ravistappas hiekka pyllystä ja lue nuo minun tekstit uudelleen ajatuksen kanssa ja provosoitumatta.

Huolto meni mallikkaasti ja asiakaspalvelu toimi vähintäänkin erinomaisesti. Ei mitään valittamista huoltopuolen toiminnassa tai laadussa, olen jopa suositellut Auroran huoltopalveluja muutamalle tutulleni. Tämän perusteella aloin kaavailemaan sen akustisen tilaamiseta ko pajalta, mutta nyt olen alkanut hieman epäröimään tätä kun tuntuu että jokaisella tuo tilausaika vain venyy ja venyy eikä tuo jonon kulkeminenkaan nyt äkkiseltään vaikuta kovin loogiselta. Vuosi sitten tilanneet saavat kitaran aiemmin kuin reilut kaksi vuotta sitten? Itse en jaksa noin kauaa odotella enkä halua että se on minun vastuullani huolehtia työn hoputtamisesta. Noh, ensi vuonna tämä vasta tulee ajankohtaiseksi. Toivottavasti suma selkeää siihen mennessä. Ymmärrän todella hyvin nämä viiveet ja mistä ne tulee, olen kuullut yhtä ja toista sinulta, Johanssenilta ja Kaitsulta itseltäänkin. Mutta näin mahdollisen tulevan asiakkaan näkökulmasta on pakko sanoa että tämän vuoksi muitakin pajoja on nyt tullut harkintalistalle. Ja vaikka ymmärrän tekijää, niin ymmärrän hyvin kyllä jos tilaajaa harmittaa tällaiset viiveet.

Ihan asiallista juttuahan täällä on, älkää menkö puolustuskannalle. :)
Thyvon
05.10.2015 13:22:19
Gabe: Minkälaisia ongelmia sinun soittimesi kanssa tarkalleen oli?

Kitara fiksattiin takuun piirissä ja uusi omistaja oli kitaran saadessaan siihen hyvin tyytyväinen, joten en halua asiaa käsitellä sen enempää täällä.
Gabe
05.10.2015 13:31:42
Thyvon: Kitara fiksattiin takuun piirissä ja uusi omistaja oli kitaran saadessaan siihen hyvin tyytyväinen, joten en halua asiaa käsitellä sen enempää täällä.

Hieno homma. Hyvä että takuu toimii, sitähän varten ne on. Onhan niitä sellaisiakin pajoja joista ei saa ketään kiinni jos ongelmia ilmenee. Tekevälle tietysti sattuu ja kun käsin tehdään niin kaikkea voi käydä, ihmisiä kun ollaan. :) Ymmärsin vain tuosta lauseestasi: asiat saatiin kuitenkin suurimmilta osilta korjattua. että siellä olisi ollut jotain mitä ei voitu korjata?

Noh, pohditaan pohditaan. Päivitelkäähän kokemuksianne. Voisin tuossa alkuvuodesta kun asia tulee ajankohtaiseksi ihan pirautella pajalle ja kysellä suoraan että mikä sillä hetkellä on meininki jonon kanssa.

Kiitoksia näistä tiedoista. Jätetään mietintämyssyyn.
JohnLemon
26.10.2015 19:48:43 (muokattu 26.10.2015 19:52:41)
Meikäläisen kitara valmistuu todnäk huomenna ja odottaminen palkitaan! :) Tässä loppu vaiheessa kuvia sateli kiitettävään tahtiin ja se sai ajan kulumaan entistä hitaammin. :D Laitoin tonne omiin kuviin yhden kuvan tuosta omasta mielestä kyllä helevetin hienosta kepukasta. :) Ja tässä tapauksessa piti kaula tehdä uusiksi, joten sekin venäytti aikataulua ja tais olla jotain ongelmaa työstökoneiden kanssa myös.
Morri
26.10.2015 20:53:15
Meikäläisen soitin on myös valmistumassa, ehkä jo tällä viikolla. Odotus on kieltämättä ollut pitkä, mutta hyvää kannattaa odottaa eikä tässä nyt niin kiirus ole ollut, onhan noita soittimia tuossa telineessä.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)