Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5321 322 323 324 325414 415 416 417 418
hollmi-5
23.10.2015 14:57:02
keitiiem: 1967 Ludwig green sparkle -setti saapu just kotiin. 22"x14", 12"x8" ja 14"x14" made my day.

Tässä kävi niin, että ehdit ennen minua ;) Onnea. Viimeiksi taisi käydä Ludwig-kaupoissa toisin päin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kimd
23.10.2015 15:13:16
keitiiem: 1967 Ludwig green sparkle -setti saapu just kotiin. 22"x14", 12"x8" ja 14"x14" made my day.

Hyvät koot, itsekin olisin vaihtokaupalla ollut kiinnostunut :)
Harrastelija harrastelija rumpali
Kailis
23.10.2015 15:14:29

Jesu Christo! Mistä nää tuli? Onnee!
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Kimd
23.10.2015 16:07:50
Kailis: Jesu Christo! Mistä nää tuli? Onnee!

Tuossahan ne oli torilla
keitiiem
23.10.2015 16:14:40

hollmi-5: Tässä kävi niin, että ehdit ennen minua ;) Onnea. Viimeiksi taisi käydä Ludwig-kaupoissa toisin päin.

Loppu hyvin kaikki hyvin, molemmille vanhoja ludareita. Kiitos! :)
jtpennane
23.10.2015 16:14:59

Whoa, hyvä ostos! Itseänikin kiinnosti.
Juuh elikkäs
keitiiem
23.10.2015 16:17:37 (muokattu 23.10.2015 16:21:06)

Kimd: Tuossahan ne oli torilla

Torilta löytyi joo. Myyjä oli oikein mukava rumpujen soitolla itsensä 37 v elättänyt herrasmies. Hänelle setti oli tullut Mikkelin Jormalta. Hyvänä pidetyt rummut kaikin puolin!
Aekuinen Naenen
23.10.2015 17:53:31
keitiiem: keitiiem: 1967 Ludwig green sparkle -setti saapu just kotiin. 22"x14", 12"x8" ja 14"x14" made my day.

Ota onnea! Hitto näitä ilmoituksia vois ilmaantua viikonloppuisin, jotta arkiduunarilla olisi jotain mahiksia.. Tai sit täällä pitäis olla joku "waiver-lista"eli saisit vuorollasi kokeilla hieroa eka kaupat. Menee aina nämä helmet pahimmille kamarunkkareille!;)
keitiiem
23.10.2015 18:53:29

Aekuinen Naenen: Ota onnea! Hitto näitä ilmoituksia vois ilmaantua viikonloppuisin, jotta arkiduunarilla olisi jotain mahiksia.. Tai sit täällä pitäis olla joku "waiver-lista"eli saisit vuorollasi kokeilla hieroa eka kaupat. Menee aina nämä helmet pahimmille kamarunkkareille!;)

Kiitos! Ne on kyllä turhauttavia tapauksia, kun aivan liian halvaksi hinnoitellut rummut katoaa torilta 5 minuutissa. Nämä kerkis olla myynnissä muutaman päivän eikä hintakaan ollut mitenkään naurettava. Mukava diili kuitenkin tällaista settiä pitkään etsineelle.
hollmi-5
23.10.2015 21:43:55
keitiiem: Kiitos! Ne on kyllä turhauttavia tapauksia, kun aivan liian halvaksi hinnoitellut rummut katoaa torilta 5 minuutissa. Nämä kerkis olla myynnissä muutaman päivän eikä hintakaan ollut mitenkään naurettava. Mukava diili kuitenkin tällaista settiä pitkään etsineelle.

Itse ajattelin, että hinta on justiin siinä, että kypsyttelen pari päivää ja heitän tarjouksen. No onhan noita Ludwigin settejä, mutta aina yksi Green Sparkle olisi mahtunut pukuvalikoimaan ;)
Soundit, piuhat ja kajarit.
Mikael
25.10.2015 18:07:51 (muokattu 25.10.2015 18:08:23)

Erittäin hienot Ludwig-rummut. Onnea!
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
Epämuusikko
26.10.2015 08:50:27
Meikän Älä Osta Mitään -vuosi on mennyt melko lailla päin vittua. Osittaiskiitos äärimmäisen hyvän, jopa hieman sisäänajamattoman tuntoisen 22" K light riden. Tällä viikolla aion laittaa siihen kovasti teippiä ja sitten alan sitä soittamaan.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kimd
26.10.2015 10:27:14
Epämuusikko: Meikän Älä Osta Mitään -vuosi on mennyt melko lailla päin vittua. Osittaiskiitos äärimmäisen hyvän, jopa hieman sisäänajamattoman tuntoisen 22" K light riden. Tällä viikolla aion laittaa siihen kovasti teippiä ja sitten alan sitä soittamaan.

Mikäs tää teippihomma oikein on?
Epämuusikko
26.10.2015 11:55:11 (muokattu 26.10.2015 11:55:40)
Kimd: Mikäs tää teippihomma oikein on?

Rauhoittaa peltiä. Aika monta omaa kiekkoani on ohuenpuoleisia tai sen sorttisia käytökseltään, että demppaamattomana soittaminen, niin hauskaa kuin se yksin wänkkäiltäessä onkin, on soittotovereille sekä musiikilliselle lopputulokselle kivuliasta. Tämän olen todentanut mm. basistiystäviltäni sekä kuunnellen omia peltejä läheltä ja kaukaa. Jos atakki hukkuu (jota alkujaankaan en halua olevan liikaa) ja jengi hukkuu hurinan määrään, niin sitten sitä hurinaa otetaan pois. Liika on liikaa, soundi alkaa yksipuolistua teipin määrän lisääntyessä.

Simple as that.
Kimd
26.10.2015 13:37:21
Epämuusikko: Rauhoittaa peltiä. Aika monta omaa kiekkoani on ohuenpuoleisia tai sen sorttisia käytökseltään, että demppaamattomana soittaminen, niin hauskaa kuin se yksin wänkkäiltäessä onkin, on soittotovereille sekä musiikilliselle lopputulokselle kivuliasta. Tämän olen todentanut mm. basistiystäviltäni sekä kuunnellen omia peltejä läheltä ja kaukaa. Jos atakki hukkuu (jota alkujaankaan en halua olevan liikaa) ja jengi hukkuu hurinan määrään, niin sitten sitä hurinaa otetaan pois. Liika on liikaa, soundi alkaa yksipuolistua teipin määrän lisääntyessä.

Simple as that.

Miksi ostaa sitten niin ohut vai tuleeko lopputuloksesta kovinkin erilainen? Oletko kokeillut cympadia? Pitääpä kokeilla itsekin teippiä...
Epämuusikko
26.10.2015 13:43:50 (muokattu 26.10.2015 13:58:48)
Kimd: Miksi ostaa sitten niin ohut vai tuleeko lopputuloksesta kovinkin erilainen? Oletko kokeillut cympadia? Pitääpä kokeilla itsekin teippiä...

Jos esim. tämä yksilö olisi paksumpi niin en tekisi sillä pop-rock-idiomien ulkopuolella mitään. En tiedä mikä vaikuttaa mihinkin, mutta olen ns. päärideni suhteen erittäin nirso. Ei sais olla liian ohut mutta ei yhtään liian paksukaan. Ja jos hieman liian ohut mutta ei crashaamalla crashaanny vaan "boshautuu" (onomatopoetia on oma keksimä), mutta hieman meinaa karata käsistä, niin teippi on ylivetoa. Kissanhännänvedon keskiössä on tickin luonne suhteessa pellin käsistäkarkaamiseen ja soinnin monipuolisuuteen, jos sitä on. Toivottavasti on.

Cympadeihin en oo lähteny periaatteesta. Volyymi ei ole ongelma.
jtpennane
26.10.2015 14:00:52
Epämuusikko: Jos esim. tämä yksilö olisi paksumpi niin en tekisi sillä pop-rock-idiomien ulkopuolella mitään. En tiedä "mikä vaikuttaa mihinkin", mutta olen ns. päärideni suhteen erittäin nirso. Ei sais olla liian ohut mutta ei yhtään liian paksukaan. Ja jos hieman liian ohut mutta ei crashaamalla crashaanny vaan "boshautuu" (onomatopoetia on oma keksimä), mutta hieman meinaa karata käsistä, niin teippi on ylivetoa. Kissanhännänvedon keskiössä on tickin luonne suhteessa pellin käsistäkarkaamiseen ja soinnin monipuolisuuteen, jos sitä on. Toivottavasti on.

Teippi ftw! Samalla tavalla teippi on hyvä (tai huono, jos käyttäjä on huono) kuin rummun demppaamisessa.

Itselläni täysin vastaavia kokemuksia 22" light ridestä, rip. Teippiä käyttämällä oli paljon monipuolisempi, kuin ilman, joskin sellaisenaankin mainio symbaali.
Juuh elikkäs
statistiÖ
26.10.2015 20:51:12

Ihan kuten mun ride. Oman soiton ja suojaimien läpi ei kuulu mitään ylimääräistä. Mutta kun lopettaa ja nappaa heti peltoorit päästä, tajuton kohina kuuluu vielä pitkään. Joskus jopa lepattaa pitkään.
Olen kompensoinut Epiksen levottomuudet ja huminat kepittämällä lujempaa.
Joku tiennee mitä siitä seuraa paksumman pellin kanssa. Pitäisi varmaan hankkia joku erikoiskuiva hevialasin toiseksi.
¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤
rockid
03.11.2015 13:21:48
Evansin Black Chrome tomikalvot. Tyylikkään näköiset mustissa rummuissa.

https://www.dropbox.com/s/v0d50ji4ltu8l7q/20151103_122708.jpg?dl=0
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)