Aihe: Kitarakamat-foorumin parhaimmat kliseet
1 2
Laulava Kylätohtori
19.10.2015 12:29:12
Volle: No voihan räkä! Oon aina yhdistänyt tän sanonnan siihen, että jamahan tuote, vaikkapa nyt mainittu perämoottori, ei pamaha elikkäs hajoa kesken käytön ja on siten luotettava ja hyvä laite.

Niin määkin, mutta toisaalta sehän tekee sanonnasta entistä nerokkaamman, että se toimii niin kovin monella eri tasolla...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
FensonGibder
19.10.2015 21:48:02
Nyt on hyvä:

"Mun 3 vuotta vanha giganez on i h a n eri kuin nykyiset giganez rimpulat. ÄLÄ PUHU niistä edes samana päivänä!"

Yleensä jää kyllä hämärän peittoon miksi se sama malli on niin helvetin paljon parempi, ettei siitä saa puhua samana päivänä..
Riffi, nyt.
ÄrGee
19.10.2015 21:58:31
FensonGibder: Nyt on hyvä:

"Mun 3 vuotta vanha giganez on i h a n eri kuin nykyiset giganez rimpulat. ÄLÄ PUHU niistä edes samana päivänä!"

Yleensä jää kyllä hämärän peittoon miksi se sama malli on niin helvetin paljon parempi, ettei siitä saa puhua samana päivänä..

Mitähän malleja tässä on tarkemmin vertailtu... Kai nyt joku J-custom on eri kuin joku alemman pään Prestige.
FensonGibder
19.10.2015 22:10:13
ÄrGee: Mitähän malleja tässä on tarkemmin vertailtu... Kai nyt joku J-custom on eri kuin joku alemman pään Prestige.

Sepäs se hauskaa onkin, kun on vertailtu samaa mallia.. :D
Riffi, nyt.
FensonGibder
19.10.2015 22:27:53
Laulava Kylätohtori: Niissä taitaa usein - tai ainakin joskus - olla kyse siitä, että esim. valmistusmaa on vaihtunut. Kyllähän se hintaan ja laatuunkin vaikuttaa, jos tuotanto siirtyy vaikka Jenkeistä Kiinaan....

Juu, joskus on tätä valmistusmaan vaihtumista. Tosin en kyllä muista että jenkeistä olisi mennyt kiinaan ilman, että mallinimi muuttuisi (esim G&L Tribute).
Riffi, nyt.
Muovinen
19.10.2015 22:37:54

LaMotta: Kaiketi tarkoittaa kuitenkin sitä, ettei jamaha niin sanotusti nappaa?

Ei se kyllä yleensä sitä tarkoita mutta hauska tulkinta kuitennii.
Ruutukunkku
27.10.2015 15:27:15 (muokattu 27.10.2015 15:27:30)
FensonGibder: Nyt on hyvä:

Siksihän se hämärän peittoon jääkin, kun ei saa puhua samana päivänä. Tommonen perusteellinen vertailu ottaa näin ollen helposti viikon - pari.
You are number six
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)