Incarnation 25.05.2004 15:53:04 | |
---|
Tällaista tekosynkistelyä ja sotavouhotusta. Pistäkää palautetta, kiitos! 1 Taivas on lyijystä täyttynyt Nyt mustempana kuin koskaan Tummat pilvet näkymättöminä Ikiyön itseensä verhoamina 2 Kadotettuna tuulen kosketus Sen hento tuiverrus metsissä Metsien nyt ollessa kantoina Tuulten muututtua myrskyiksi 3 Palanut ruoho kumpujen päällä Öljyisten, veristen hautojen Ollessa lepopaikka viimeinen Niille jotka helpolla pääsivät KERTSI Ei tietoa mistä se alkoi Ikuinen sota Kestää niin kauan kuin me Ikuinen sota Jää viimeiseksi saavutukseksi Ikuinen sota Ihmisen ahneuden mittapuu 4 Kallion halkeamista, arvista Nousee savu ikuisten sotien Sateen tippuessa tyhjyydestä Päälle poltettujen asumusten 5 Maa peittyneenä sodan jälkiin Itkee luonto koston kyyneleet Tuho ihmisille eripuraisille Ahneus vei voiton veljeydestä 6 Sodan voittajat ovat poissa Pois päässeinä, tietämättöminä Kuinka jo valjastettu voima Luopui ihmiskunnan sirpaleista KERTSI Ei tietoa mistä se alkoi Ikuinen sota Kestää niin kauan kuin me Ikuinen sota Jää viimeiseksi saavutukseksi Ikuinen sota Ihmisen ahneuden mittapuu "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
ganesha 26.05.2004 18:06:13 | |
---|
koskettavaa. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
NORTON 27.05.2004 00:53:31 | |
---|
Neljäs säe oli hyvä. Loput olivat liian ilmeisiä. Anteeksi! |
Incarnation 29.05.2004 20:04:37 | |
---|
Lisää palautetta! "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
777 30.05.2004 19:42:49 | |
---|
En tiedä millaiseksi olet sen tarkoittanut, mutta balladina se toimisi mielestäni hyvin. Minä henkilökohtaisesti pidän enemmän riimillisistä lyriikoista (itse kun en osaa riimittömiä tehdä), mutta tämä kolahti aika hyvin. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Incarnation 31.05.2004 22:47:33 | |
---|
En tiedä millaiseksi olet sen tarkoittanut, mutta balladina se toimisi mielestäni hyvin. Balladit eivät kuulu meidän bändin tyyliin ja kun omalle bändille näitä tulee tehtyä niin ei näistä balladeja synny. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Viceroy 31.05.2004 23:34:20 | |
---|
Hyvät lyriikat! Tulee mieleen joku Moonsorrow-tyylinen bändi. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Balladit eivät kuulu meidän bändin tyyliin ja kun omalle bändille näitä tulee tehtyä niin ei näistä balladeja synny. No onhan niitä heviballadeja.. toisi ainakin vaihtelua teille. No ei mulle itselleni kylläkään tuosta balladi ensimmäisenä mieleen tullut, mutta silti. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
hoja 02.06.2004 12:21:54 | |
---|
Hyviä kielikuvia, toimiva. Itse tosin suosin selkeästi loppusoinnullista tekstiä, toihan oli jonkinlainen hybridiversio. Plussaa.. K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
Esko Piirimäki 07.06.2004 18:11:02 | |
---|
Our war against Bronconism have just begun. Jauhava basso, iskevät rummut ja kitara särkijällä piikkeinä, sillä se sujuu Ei auta ei selittelyt minulle. |
Esko Piirimäki 07.06.2004 18:12:23 | |
---|
Our war against Bronconism have just begun. Jauhava basso, isukki-isku rummut ja piikittäinen kitara säröllä, miltäs tuntuisi? Ei auta ei selittelyt minulle. |
Esko Piirimäki 07.06.2004 18:13:20 | |
---|
ai että mä olen oleva kettu... %-/))))---- Ei auta ei selittelyt minulle. |
Mortal Jane 07.06.2004 19:10:42 | |
---|
Kyllähän tuosta biisi tulee. Hidas mullekin tulee mieleen noita lukiessa. Hyvin tehty noin kuluneesta aiheesta. Itse jättäisin ehkä viimeisen säkeistön pois, eiköhän se juttu selvinnyt jo aiemmillakin. Se rikkoisi säännönmukaisuuttakin kivasti. Beware of the Furious Kissa. |
Incarnation 07.06.2004 22:40:15 | |
---|
Our war against Bronconism have just begun. Pitäis olla has. Jauhava basso, iskevät rummut ja kitara särkijällä piikkeinä, sillä se sujuu Juu juu tottakai. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
severia 20.06.2004 17:23:45 (muokattu 20.06.2004 23:11:48) | |
---|
Todella runollista ja hiotun kuuloista. Ei mielestäni metalliin lyriikat sovi mutta rokkibändille hyvinkin. Sillä laulu kertoo sodan huonoista asioista vaikka se voisi ihannoida sitä |
Incarnation 20.06.2004 23:13:37 | |
---|
Todella runollista ja hiotun kuuloista. Kiitos, tämä lämmitti. Ei mielestäni metalliin lyriikat sovi mutta rokkibändille hyvinkin. Sillä laulu kertoo sodan huonoista asioista vaikka se voisi ihannoida sitä Vaikka kirjoittaisin minkälaisia sanoja tahansa, tarkoitukseni ei ole sotia omia periaatteitani ja ajatusmaailmaani vastaan. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |