Aihe: Mikkisetti Stratocasteriin
1
vekotin75
11.10.2015 19:11:01
Tervehdys

Fender stratocasterini kaipaisi kunnostusta mikrofoni-osastolla. Soitan Stratocasterilla humpasta heviin ja tykkään käyttää kitaran omaa volume-potikkaa kompista sooloon.
Kertokaa omia kokemuksia ja hyväksi todettuja ratkaisuja.
von spets
11.10.2015 19:47:44
http://intl.fender.com/en-FI/guitar … 9-strat-pickup-set-vintage-white-3/
Mulla on nuo. Helkutin hyvät monipuoliseen musailuun.
www.facebook.com/thebadcaseband
llarppp
12.10.2015 15:13:15

Mulla on Fenderin Vintage Noiseless setti, eikä mitään valittamista. Saundit mulla on puhtaasta highgainfuzzmökään. Suhinan vähyys ehdoton plussa, ja muutenkin noissa on kiva ääni.
"Without music, life is a mistake."
Arms
12.10.2015 15:58:55
Morjens,

Minulla on käytössä Lollarin Special S - mikit, jotka asensin Texas Specialien tilalle. Pidän Lollarin mikeistä paljon enemmän, koska niillä saa jokaisen kielen soimaan ikään kuin balanssissa. Näissä Lollareissa napapalat ovat kaikki samalla tasolla, mikä mahdollistaa hyvän balanssin. Omalla soittotyylilläni Texas Specialeilla G-kielen sointivoimakkuus oli aina liian suuri muihin kieliin verrattuna ja se dominoi ikävästi soittoa.

Toimii niin puhtailla kuin särölläkin. Soitan enimmäkseen puhtailla.
ja nimenselvennys
GuitarManiac32
12.10.2015 17:19:35
Itse suosittelen kaikille 100% Zexcoilin mikkejä. Loistavat ja monipuoliset hurinattomat mikit. Kokemuksia on Kinmaneista, ja niihin verrattuna Zexcoilit ovat ehdottomasti paljon paremmat. Ovat myös erikoisemman näköiset, josta joko tykkää tai ei :) Jenkkilästä joutuu tosin tilaamaan. Itse käytän Signature-settiä #5 kontrollisetillä varustettuna. Lollareita ja Fralinejakin on tullut aiemmin käytettyä, mutta Zexcoileilla mennään tästä lähtien... ellei tule taas parempia/mielenkiintoisempia vaihtoehtoja vastaan :D

Tässä vielä linkkiä: http://lawingmusicalproducts.com/strat-style-sets#signature
flirtti
13.10.2015 17:09:30

S. Duncan kokemusta (myös ) siten, että Everything Axe kattaus, mutta keskimikkinä joku 70-luvun Fender, sori en tiedä mikä, mutta soundia kuvailisin totaalisen traditional.
Duckbuckerista ei ole kokemusta, mutta lienee ok sekin?....

Yksi tone, yksi vola ja puolituskytkin Seymourin pupseille. Lopputulos mukava määrä soundipalettia, jossa mahdollisuus yhdistää humppari ja Fender- yksikelainen 2, ja 4 asennoissa, talla- ja kaulamikin ollessa siis humppari-asennossa.

Kaiken ollessa ns. normi yksikelaisena, Duncanit ovat kuitenkin autentisimmillaan, IMO.

Jaa niin. Käytin potikoina jotakin nimettömiä cccp-oloisia alumiinimöhkäleitä.
Niissä saattoi olla 250-500K arvot.
"Dogs Run Free - Why Don't We".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)