Alex_K 04.10.2015 20:23:46 | |
---|
Kiitän vastauksesta! Tuohan Zoomi oli minulla näpeissä eräs päivä, mutta ajattelin sen olevan vain halpa tekele, ja ettei sillä tekisi mitään.. Tuollahan voisi saada ihan ok ääntä, ilman että meinlin "halvanoloiset äänet" pääse vaivaamaan enempiä arvostelijoiden herkkiä korvia. :) Kiittäisin jos jollain on heittää vaikka linkkiä, missä olisi jokin pätkä kannuttelusta joka olisi äänitetty tällaisella zoomilla. "jokainen paska on varoituksen arvoinen" |
Duro 04.10.2015 20:45:43 | |
---|
Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Epämuusikko 05.10.2015 14:52:45 (muokattu 05.10.2015 14:56:26) | |
---|
Astetta kummallisempi pelti eksyi käsiini, nimittäin Mogars-merkkinen italoride. Yhden löytämäni kuvan sekä stanssin jämien perusteella näyttää milanolaiselta tuotteelta. Soundia voisi kuvailla hienostuneen thrashyksi. Jännä vehje. http://robscott.net/cymbals/wp-cont … ads/2010/11/Mogars-Milano-stamp.jpg Onko jengillä kokemusta tai havaintoja? Omani on sileä ja pienireikäinen, tihihii. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
damn u 06.10.2015 14:19:35 | |
---|
Epämuusikko: Astetta kummallisempi pelti eksyi käsiini, nimittäin Mogars-merkkinen italoride. Yhden löytämäni kuvan sekä stanssin jämien perusteella näyttää milanolaiselta tuotteelta. Soundia voisi kuvailla hienostuneen thrashyksi. Jännä vehje. http://robscott.net/cymbals/wp-cont … ads/2010/11/Mogars-Milano-stamp.jpg Onko jengillä kokemusta tai havaintoja? Omani on sileä ja pienireikäinen, tihihii. Osaatko sanoa miten vertautuu Toscon pelteihin? Omistan 20" ride/crashin joka on verraten kelpo. Sekin on hienostuneen trashy. |
Epämuusikko 06.10.2015 16:12:51 (muokattu 12.10.2015 15:57:30) | |
---|
damn u: Osaatko sanoa miten vertautuu Toscon pelteihin? Omistan 20" ride/crashin joka on verraten kelpo. Sekin on hienostuneen trashy. En oikein. Tuo oma Tosconi on sangen paksu. Kyllähän tuolla Mogarsilla soittaa, mitä nyt crashaantuu liian pienestä. En oo crash-ridejen ylin ystävä, ja tykkään ettei ohutkaan ride lähde crashmaisesti räyhäämään. Tämä ei onneksi "suhise", mitä nyt muuten vaan karkaa jännästi käsistä. Kyllä tuolla balladeja soittaa, ja kohta aion kokeilla kera niittien. Odotan myös UFIPilta vastauspostia. e: UFIPin miehet sanoivat ettei UFIP-kattojärjestön alaisuudesta ole koskaan moista merkkiä myyty tai tehty. Erittäin mielenkiintoinen keissi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
nakit 11.10.2015 10:17:35 | |
---|
Torilla myynnissä Tama Superstar Custom setti,olen kyselly siitä 22x18 basaria ja 12x9 tomia,siksi juuri näitä koska saisin setistäni yhtenäisen kera syvemmän basarin,nyt näyttäs myyjä heltyvän osissa myyntiin,hinta 300e+kulut,mitä mieltä jäsenet hinnasta? |
Eos 11.10.2015 13:09:31 | |
---|
nakit: Torilla myynnissä Tama Superstar Custom setti,olen kyselly siitä 22x18 basaria ja 12x9 tomia,siksi juuri näitä koska saisin setistäni yhtenäisen kera syvemmän basarin,nyt näyttäs myyjä heltyvän osissa myyntiin,hinta 300e+kulut,mitä mieltä jäsenet hinnasta? Kuulostaa ihan järkevältä hinnalta. |
Mitä poratusta/leikatusta Sabian HHX Evolution crash 18" vois pyytää? Pienet palat leikattu ja edelleen soi hyvin, kuva löytyy mun profiilista. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. |
Velli 11.10.2015 19:15:58 | |
---|
Kojootti_84: Mitä poratusta/leikatusta Sabian HHX Evolution crash 18" vois pyytää? Pienet palat leikattu ja edelleen soi hyvin, kuva löytyy mun profiilista. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Leikattu pelti vastaa arvoltaan rikkinäistä peltiä, eli tuosta voi saada sellaiset 5-10€. |
Kojootti_84 12.10.2015 15:56:13 | |
---|
Velli: Leikattu pelti vastaa arvoltaan rikkinäistä peltiä, eli tuosta voi saada sellaiset 5-10€. Torilla mielestäni pyydetään yleensä enemmän laatupelleistä vaikka leikattuja olisivatkin. Jos siitä vain 10e saa, niin en kyllä luovu. |
Velli 12.10.2015 16:34:34 | |
---|
Kojootti_84: Torilla mielestäni pyydetään yleensä enemmän laatupelleistä vaikka leikattuja olisivatkin. Jos siitä vain 10e saa, niin en kyllä luovu. Pyynnit nyt voi olla ihan mitä tahansa, mutta ei rikkinäisistä pelleistä kukaan täysjärkinen kymppiä enempää maksa. Jos pelti soi hyvin, niin suosittelen soittamaan sen itse loppuun. Mullakin on yksi Ufip Natural ride, josta on lähtenyt kahden peukalon levyinen palanen irti. Soundi on kuitenkin edelleen hyvä, eli soitan sitä vielä niin kauan kunnes se menee lopullisesti käyttökelvottomaksi. |
Kailis 12.10.2015 16:51:00 (muokattu 12.10.2015 16:52:04) | |
---|
Aina kannattaa miettiä mitä itse olisi rehellisesti valmis jostain maksamaan ja vähentää siitä rehellisyydestä riippuen ainakin viidennes. TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Kojootti_84 12.10.2015 19:24:13 | |
---|
No, mulla on tuolla torilla nyt muutakin myynnissä niin laitoin joukkoon "tarjoa" -statuksella. Saattaapi olla että pidän itellä sen kuitenkin. Kiitos joka tapauksessa näkemyksistä. |
Seba 13.10.2015 10:51:29 | |
---|
Jos hyvä ehjä laatupelti maksaa karkeasti 10/tuuma, niin rikkinäinen toimiva laatupelti n. euron per tuuma. Enempi käyttä kuin myyntiarvoa. |
Kimd 13.10.2015 10:54:58 | |
---|
Seba: Jos hyvä ehjä laatupelti maksaa karkeasti 10/tuuma, niin rikkinäinen toimiva laatupelti n. euron per tuuma. Enempi käyttä kuin myyntiarvoa. Niinhän se on. Itsellänikin on 13" K/Z Zildjian joista yläpellistä pieni pala pois. Hyvin soi muttei niistä myydessa mitään saa Harrastelija harrastelija rumpali |
jp351 13.10.2015 11:35:59 (muokattu 13.10.2015 11:37:09) | |
---|
Kyllä minä möin crashin, josta oli pala leikattu pois, hintaan 60 €. Se oli paisteen 20" mustaleima 2oo2. EDIT. Ostajakin vaikutti vähintäänkin täysjärkiseltä kun hänen kanssaan keskustelin. :) |
Kailis 13.10.2015 13:00:21 | |
---|
Joka tapauksessa, kuten Velli totesi, symbaali joka on mitenkään rikki ei ole enää kurantti joten hinta on vähän veteen piirretty viiva. Olin jo laittamassa autovertausta mutta en tahdo herättää nukkuvaa markkua =D TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin. |
Seba 13.10.2015 13:13:41 | |
---|
jp351: Kyllä minä möin crashin, josta oli pala leikattu pois, hintaan 60 €. Se oli paisteen 20" mustaleima 2oo2. EDIT. Ostajakin vaikutti vähintäänkin täysjärkiseltä kun hänen kanssaan keskustelin. :) Saahan ne myydä vaikka täyteen rahaan jos joku suostuu maksamaan, ei sillä. Itse en maksaisi :) Pari kymppiä voisi maksaa jos johonkin kakaroiden paskottavaksi tarkoitettuun settiin tarvitsisi lisää hajoitettavaa. |
jp351 13.10.2015 13:41:10 | |
---|
Seba: Saahan ne myydä vaikka täyteen rahaan jos joku suostuu maksamaan, ei sillä. Itse en maksaisi :) Pari kymppiä voisi maksaa jos johonkin kakaroiden paskottavaksi tarkoitettuun settiin tarvitsisi lisää hajoitettavaa. Niin no ei tämä asia ihan niin mustavalkoinen ole minun mielestä. Siististi korjattu pelti voi kestää vielä vuosia ja parhaimmillaan siinä on n. 90% soinnista tallella. Paljon mieluummin ainakin itse ottaisin leikatun laatupellin kuin jonkun ehjän aloittelijapellin, jos molempien hinta on sama. Ei ole itse tarvinnut koskaan leikatuilla symbaaleilla soitella mutta jos on tiukka budjetti eikä nyt satu soittamaan ihan halonhakkuutyylillä, niin kyllä korjatuilla symbaaleilla voi saada hyvää vastinetta rahoilleen. |
hollmi-5 13.10.2015 13:55:33 | |
---|
Rautiaisen Tommi laittoi kerran minulle ohennukseen symbaalin, josta oli uutena leikannut palan pois. Pyysin, että laittaa seiuraavan kerran ensin ohennukseen ja leikkaa sitten vasta palan ;) Kuulemma Mitch Mitchell-soundia haki näin. Kävin keikan katsomassa ja ko. symbaali toimi oikein mallikkaasti. Soundit, piuhat ja kajarit. |