Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Midi koskettimet: Ongelma
1
deep n dark
09.10.2015 22:27:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, terve - eli mun Evolution MK-461C midi koskettimet kontrollaa mun musaohjelman instrumenttejä itsestään. Voisin ostaa uuden tilalle, mutta kuitenkin kiinnostaa tietää että voiko nykyisen korjata? Ärsyttävää kun Reasonissa jotkut knobeista ja fadereista liikuttaa säädöt pois paikoiltaan itsestään.
 
www.reflexion-x.com
ajansävel
10.10.2015 10:40:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poistaako "control mute"-käsky ongelman, ettei se ole muualla midi-signaaliketjussa? Voihan sen itse avata ja suihkuttaa potentiometreille tarkoitettua puhdistus-sprayta (saa kitarahuoltamoista) liukuihin ja potikoihin. Ei taida kannattaa noin vanhaa mallia liikkeessä korjauttaa, keybedikään ei ole hääviksi kehuttu. Päivityksen aika...
 
deep n dark
11.10.2015 15:32:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajansävel: Poistaako "control mute"-käsky ongelman, ettei se ole muualla midi-signaaliketjussa? Voihan sen itse avata ja suihkuttaa potentiometreille tarkoitettua puhdistus-sprayta (saa kitarahuoltamoista) liukuihin ja potikoihin. Ei taida kannattaa noin vanhaa mallia liikkeessä korjauttaa, keybedikään ei ole hääviksi kehuttu. Päivityksen aika...
 
Joo, uuden saa 149 Eurolla - en taida nyt yrittää korjauttaa sitä.
En ole kokeillut "control mutea" mutta ... mitähän sitä vanhalla tekisi, oisko joku kiinnostunut ostamaan sen 40'llä?
 
www.reflexion-x.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «