Aihe: Mistä tiesit että olet basisti, etkä kitaristi?
1 2 3 4 5 6
barclay
08.10.2015 20:22:35

En oikeastaan tiedä vastausta, koska olen kumpaakin. Kitara on nyt pääosassa, mutta bändihommissa olisin mielummin basisti.

Harmittaa kun tuntuu siltä että olen menettänyt bassonsoitosta mielikuvituksen. Olen niin täpinöissäni kitarariffeistäni, etten halua viedä niistä huomiota pois hienoilla bassokuviolilla. Soitan vaan pakonmaisesti perusjuttuja kitarasointujen mukaan. En edes yritä enää, äkkiä vaan bassot pois alta. Siinä olisi parannuksen paikka. Bassoahan oikeasti helvetin mukavaa soittaa.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Konitohtori
08.10.2015 22:01:54
Mun kohdalla se meni niin, että mistä tiesin olevani basisti enkä huuliharpisti. No siitä, että huuliharppua on ihan pirun hankala soittaa, jos ei osaa.
blackmore81
10.10.2015 01:33:23
Musta rytmimusiikki vei mennessään muutamia vuosia takaperin ja varmaan silloin alkoi basson soitto kiinnostamaan yhä enemmän.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Napsa
10.10.2015 10:09:41 (muokattu 12.10.2015 16:19:39)
Siitä että kuuntelin mielummin Cliff Burtonin, Jason Newstedin ja Johnny Christin soittoa kuin Kirk Hammettia tai Synyster Gatesia. (En siis kuitenkaan väheksy silti kumpaakaan mahtavia soittajia ja muusikoita hekin)
Basista
11.10.2015 08:36:35
Kosketinsoittimilla alkoi amatööriurani. Mutta se ei ottanut tuulta purjeisiin ja jossain vaiheessa tulin kokeilleeksi bassoa.

Välissä on ollut pitkä tauko, mutta hiljattain olen taas jatkanut bassossa. Onhan siinä paaaaljon vähemmän liikkuvia osia kuin syntsassa. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)