Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koch twintone II
1
GiveUpGiveIn
05.10.2015 22:04:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta vahvistinta olen katsellut ja tällainen osui silmään. Millaisia kokemuksia löytyy kyseisestä combosta? Paljon tulee soitettua raskaampaa metallia (esim. August burns red/As i lay dying), ja mietin että taittuuko vahvistin kyseiseen tyyliin?
 
Saa myös ehdotella muita putkicomboja max. 1000€ hintaluokkaa.
 
kookosjanne
06.10.2015 09:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vähän oma lehmä ojassa, mutta sanon että taittuu. Ite en oo juurikaan tarvinnut vahvistimen higain-osastoa, mutta olen kyllä testannut sitäkin muutamia kertoja ja todennut että hönkää riittää. Bilekeikkojen bonjovit ja yms. olen soittanut od2-kanavan gain klo yhdessätoista, eli vielä riittäis potkua enemmänkin. Od2-kanava on kyllä mahtava juuri erottelevuutensa takia, miksaaja kiittelee. Clean-kanava on myös hyvä, selkeä ja syö hyvin pedaaleita. Enempää en viitsi kehua kun oma on torilla myynnissä, mutta vahvistimesta on keskusteltu aikaisemminkin:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=188229
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=90328
 
Tomtom
06.10.2015 10:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minullahan on tuommoinen myös ja tykkään kyllä. Ainoa mitä ehkä miettisin on että löytyykö headroomia tarpeeksi jos bändin kanssa tuuttaa örinämusiikkia, siihen toimisi ehkä Multitone 2x12 paremmin. Mutta soundimaailman puolesta töpinää löytyy kyllä.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
GiveUpGiveIn
06.10.2015 11:54:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lueskelin noita vanhempia keskusteluita ja ihan kelpo peliltä vaikuttaa. Pedaaliystävälliset cleanit on aina plussaa ;) Kiitoksia vastauksista
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «