Stradlin 04.10.2015 00:59:59 | |
---|
Bongowing: Onko se muka jotenki niin että jenkeillä on niin nössö huumori että pitää tehä omia versioita? Kyllähän britit esim. kattoo jenkkisarjoja muitta mutkitta. Osittain varmaan joo. Sitten on myös se, että jenkeissä ei jostain syystä aina ymmärretä brittien puhetta erilaisten aksenttien takia. Tai ehkä ei vaan haluta ymmärtää, en tiedä. Luulen kyllä että se huumorintajun erilaisuus on vähän tasoittunut, varmaan nuoremmassa väestössä on enemmän niitä joille uppoaa vähän särmikkäämmätkin ja vähemmän alleviivatut jutut. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
reaper666 05.10.2015 11:57:10 | |
---|
Stradlin: 70's Show on amerikkalainen sarja. Niin? Ja tekivät myös kasari-"version" siitä. |
Kivijalka 05.10.2015 12:25:24 | |
---|
reaper666: Todella hyvä sarja toi paritellen. Hassua, että jenkit teki siitä sitten oman version mikä ei ollut kovin hyvä. Kolme ekaa kautta aivan silkkaa neroutta. Sen jälkeen Moffat jotenkin kusi välit Jeffiä näytelleen Richard Coylen kanssa ja koko sarja mureni tomuksi ihan parissa jaksossa. :( "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Kivijalka: Kolme ekaa kautta aivan silkkaa neroutta. Sen jälkeen Moffat jotenkin kusi välit Jeffiä näytelleen Richard Coylen kanssa ja koko sarja mureni tomuksi ihan parissa jaksossa. :( Joo, Jeffin poistumisen jälkeen tuo oli kyllä maailman paskinta paskaa koko sarja. Ennen sitä toki aivan timanttia. |
Stradlin 05.10.2015 15:09:48 | |
---|
reaper666: Niin? Ja tekivät myös kasari-"version" siitä. Onko siinä sitten jotain erikoista ja miten se liittyi aiheeseen? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
reaper666 05.10.2015 16:38:21 | |
---|
Stradlin: Onko siinä sitten jotain erikoista ja miten se liittyi aiheeseen? Silleen liitty kun oli puhetta mitä paskoja versioita tms jenkit on tehnyt. |
Kampela77 11.01.2016 14:36:58 | |
---|
Itse aloittelin katsomaan juuri. Vaikuttaa toisinaan ihan mukavalta, mutta ihmissuhdelässytystä tuntuu olevan minun makuuni liikaa. En vielä tuomitse kun olen vasta alkumetreillä. Barney vaikuttaa näyttelijänä ainoalta hauskalta. Muut ovat näyttelijät tuntuvat olevan hauskuudessaan täysin niille kirjoitettujen repliikkien varassa. Lisäksi huolettaa, että tässä ketjussa on sanottu, ettei tämä nyt ihan Frendit-tasoa ole, joka oli mielestäni juurikin hahah-hauskaa päällenaurettua tylsähköä viihdettä liialla ihmissuhdelätinällä. Katsotaan nyt vielä vähän eteenpäin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Wolfgang 11.01.2016 17:02:28 | |
---|
Kampela77: Vaikuttaa toisinaan ihan mukavalta, mutta ihmissuhdelässytystä tuntuu olevan minun makuuni liikaa. Odota vaan niitä viimeisiä kausia... "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Kampela77 11.01.2016 17:30:11 | |
---|
Wolfgang: Odota vaan niitä viimeisiä kausia... Siis hyvässä vai pahassa? Lisää lässytystä vai alkaako tykitys? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
aivokuolio 11.01.2016 18:13:54 | |
---|
Kampela77: Siis hyvässä vai pahassa? Lisää lässytystä vai alkaako tykitys? Sarja on alussa huono, keskivaiheilla todella hyvä ja lopussa todella huono. |
Wolfgang 11.01.2016 18:29:00 | |
---|
Kampela77: Siis hyvässä vai pahassa? Lisää lässytystä vai alkaako tykitys? Lässytys lisääntyy pahasti viimeisillä, väkisinväännetyillä, kausilla. Mutta keskivaiheilla tosiaan tasossa on havaittavissa piikki ylöspäin. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Welho-77 17.09.2017 23:00:17 | |
---|
Kuka se nainen nyt sarjassa oli kenen oven taakse Ted kuvitteli menevänsä ja kertoi naiselle, että tavataan 45:n päivän päästä yms. Sit sen naisen mies tuli ja löi Tediä. Kun kumminkaan ollut sama nainen joka junalla saapui. |