Aihe: Saksalaiset poliisisarjat
1 2
Alfons Åberg
08.04.2015 11:20:46 (muokattu 08.04.2015 11:21:17)
AP: Tämäkin. Ja sitten se saksalaisten yliasiallisuus; ei mitään loppuseremonioita, kun murhaaja on kiinni, vaan heti vaan lopputekstit ruutuun jahka roisto on raudoissa.

Eikä se rautoihin saaminenkaan yleensä edellytä pitkää ja näyttävää tulitaistelua.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
KooAa
08.04.2015 13:42:35
Eilisessä Kahden keikka -pätkässä oli muijalla parittelun jälkeen Sverige-paita päällä.
Vessajono
08.04.2015 13:52:33
Presidentti: Oli saksalainen tai swedu, noissa aina jaksaa piristää se "vieraskielisyys" ja muutenkin se erilainen miljöö. Ei aina niitä saatanan Crown Victorioita joka paikassa.

Mä oon itse asiassa muutaman viime vuoden aikana kattonut siksi paljon juuri pohjoismaisia dekkareita, että aina tulee jotenkin sellainen "tässä on nyt muuten jokin perustavaa laatua oleva virhe" -olo, jos puhutaan jotain muuta kuin ruotsia, norjaa tai tanskaa.

AP: Tämäkin. Ja sitten se saksalaisten yliasiallisuus; ei mitään loppuseremonioita, kun murhaaja on kiinni, vaan heti vaan lopputekstit ruutuun jahka roisto on raudoissa.

Mua just ärsyttää se saksalainen yliasiallisuus. Tarkoituksenmukaista toki, mutta jotenkin kauhean kylmää ja epäinhimillistä. Vähän niinku ne E34:t joilla ne niissä ajelee. Ruotsalaiset taas tykkää sotkea mukaan myös sitä hahmojen muuta, poliisityön ulkopuolista elämää. Samasta syystä jenkkiläisistä poliisisarjoista NYPD Blue on ihan yliveto.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Prophet
08.04.2015 19:21:30
kaukopoika
08.04.2015 19:43:06
Voihan saasta, kun oli hyvä tuo linkki, Kettuja ja Derrickejä lootakaupalla, kunpa olisikin suomennettuja! Joitakin aikoja sitten kyselin kaikista mahdollisista Prismoista, Anttiloista jne. noita saksalaissarjoja, mutta kun ei ollut, oli kyllä vielä puolivuotta sitten tietty ollut, niinpä niin:( Jokunen Columbo -setti sentään jäi kouraan :)
Alfons Åberg
08.04.2015 20:11:02
Prophet: Der Alte - Vanha Kettu. Suomitekstejä kaivataan!

http://i.ebayimg.com/t/DER-ALTE-Sie … FgxNTEx/z/etwAAOSw-jhT~4lW/$_57.JPG

http://www.amazon.de/Der-Alte-Siegfried-Lowitz-1977-1986/dp/B005ZZIE6W

Uijui, ei olisi yhtään hassumpi boksi. Siitä huolimatta, että minulle se ainoa oikea kettu on Leo Kress.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Funkånaut
10.04.2015 11:56:39

Vessajono: Mua just ärsyttää se saksalainen yliasiallisuus. Tarkoituksenmukaista toki, mutta jotenkin kauhean kylmää ja epäinhimillistä. Vähän niinku ne E34:t joilla ne niissä ajelee. Ruotsalaiset taas tykkää sotkea mukaan myös sitä hahmojen muuta, poliisityön ulkopuolista elämää. Samasta syystä jenkkiläisistä poliisisarjoista NYPD Blue on ihan yliveto.

Mä taas tykkään siitä saksalaisesta yliasiallisuudesta. Rosvo rautoihin, "eiköhän tämä ollut tässä" ja lopputekstit. Kuten esmes Derrickissä. Mutta onhan ruotsalaisetkin dekkarisarjat ihan ylivetoja. Ne ovat vaan vähän erilaisia.

Mutta kovin dekkarisarja on ehdottomasti Nikke Knatterton.
melartinin 6 sinfonian kosmiset astraalimaailmat kokosävelasteikosta muodostettujen klustereiden marssirytmisessä galaksien välisessä jylinässään tekisi eetvarttia savolaiselle - megatherium
Prophet
10.04.2015 20:53:15
janik
14.04.2015 23:28:49
Mikäs oli se apina sarja? :D
Alfons Åberg
15.04.2015 09:02:59
Funkånaut: Mä taas tykkään siitä saksalaisesta yliasiallisuudesta. Rosvo rautoihin, "eiköhän tämä ollut tässä" ja lopputekstit. Kuten esmes Derrickissä. Mutta onhan ruotsalaisetkin dekkarisarjat ihan ylivetoja. Ne ovat vaan vähän erilaisia.

Mutta kovin dekkarisarja on ehdottomasti Nikke Knatterton.

Mites sitten Poliisikoira Rex? Sarjahan oli itävaltalainen (ja myöhemmin italialainen) ja itävaltalaiset ovat sillain vähän rennompia kuin autistiset pilkunnussija-teutonit. Loppuiko jakso heti pidätykseen?
NHR
30.09.2015 22:32:53

En tiedä kumpi onkaan muuttunut enemmän, minä vai maailma, mutta eivät nämä uudet Kahden keikat oikein jaksa enää vakuuttaa. Matula tosin on yhä äijä, vähän vanhempi vain... ;)
"Orava ei ole muuta kuin pörröinen rotta hyvällä PR-kampanjalla." - Funkånaut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)